Philips Performer Silent FC8785/09 Stille stofzuiger met zak

• JUN 2023
  • APR 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Silent FC8785/09 Stille stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Henniedehuismoeder 21-10-2020

Krachtig, Stil, Klein, Handzaam

Mooie en goed uitgevoerde powerful stofzuiger. Erg goeie zuigkracht met weinig volume! Speciale borstels voor diverse vloertypes en zelfs huisdier bestendig!
Aanrader! Bij “maar” 650 watt verwacht je geen power maar dit is zeker echt wel aan de orde. De filters zorgen dat je huis niet stinkt na het stofzuigen maar daadwerkelijk ook fris ruikt! Helemaal met huisdieren is dit een uitkomst!

Pluspunten

• Krachtig
  • Stil
  • Diverse borstels & opzetstukken
  • Fris huis qua geur
  • huisdier-bestendig

Minpunten

• snoer zou makkelijker moeten opgeslurpt worden

Tweelingmama 12-10-2020

Wat een fijne, stille stofzuiger!

Wat een fijne stofzuiger! Ik had hiervoor ook een stofzuiger van Philips, maar dan zonder zak. Deze deed het op zich ook prima, maar na het gebruik van deze nieuwe stofzuiger merk ik pas écht verschil. Met onze twee Maine Coons, die echt heel veel haren verliezen, is de nieuwe stofzuiger ideaal!

De zuigkracht van de stofzuiger is echt top. Nadat ik hem aan had gezet viel het me gelijk op hoe stil hij was in combinatie met de prima zuigkracht. Daarna kreeg ik het wieltje door waarmee de zuigkracht makkelijk in te stellen is; hij stond pas op de 'zachtste' stand! Op de hardste stand is de zuigkracht echt heel goed. De haren van onze twee Maine Coons werden al vanaf een aardige afstand zo de stofzuiger in gezogen. Ideaal voor die hoekjes waar je eigenlijk niet goed bij kunt. Zo worden die hoekjes óók schoon!

Wat me meteen al opviel is dat er geen muffe, stoffige lucht uit de stofzuiger komt als hij aan staat. Ik heb zelf een huisstofmijtallergie, dus het allergiefilter is komt hierbij erg goed van pas.

De borstels zijn allen erg fijn. Omdat wij een hardhouten vloer hebben met hier en daar een kleed, en in de keuken grote tegels, komt elke borstel goed van pas. Vooral bij de kleden merkte ik goed het verschil tussen onze vorige stofzuiger en deze krachtpatser; alle Maine Coon haren werden ontzettend makkelijk opgezogen! Waar het kleed stofzuigen eerst een vervelende klus was, kost het nu geen moeite meer.

Pluspunten

• Stil
  • Erg goede zuigkracht
  • Fijne borstels voor o.a. dierenharen

Minpunten

• Er moet een stofzuigerzak in

vdVen 10-10-2020

Super fijne stofzuiger

Wendbare, krachtige en stille stofzuiger. De regelbare zuigkracht zorgt ervoor dat de stofzuiger makkelijk aan te passen is voor iedere situatie. Door de allergiefilter merk je geen nare geurtjes tijdens het stofzuigen. Een enorm pluspunt is de lange stroomkabel. Verder zitten er genoeg accessoires bij. Gezien het formaat van de stofzuiger is deze toch erg wendbaar en loopt soepel mee. Het enige ''minpunt'' is het oprollen van de kabel, dit gaat niet heel soepel en heeft wat hulp nodig. Het is gewoon een topper.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil
  • lange stroomkabel
  • veel accessoires

Minpunten

• oprollen stroomkabel niet soepel

Nikkeitim 09-10-2020

Stille stofzuiger met erg goede zuigkracht.

De stofzuiger zuigt erg goed en is relatief stil. De verschillende meegeleverde mondstukken zijn heel handig voor verschillende ondergronden. Daarnaast komt er, bij het ontkoppelen van de steel een borstel vrij. Heel handig, je kunt in een ruk door met het stofzuigen van bijvoorbeeld de kast. Snoer is lekker lang hierdoor hoef je niet van stopcontact te wisselen.

Pluspunten

• Stil
  • Zuigkracht
  • Lang snoer
  • Verschillende mondstukken

Minpunten

• Steel valt af en toe uit houder

AKluitje 07-10-2020

Stille stofzuiger, goede zuigkracht & lang snoer

Een fijne stofzuiger, erg stil in gebruik en een lekker lang snoer, waardoor je niet vaak van stopcontact hoeft te wisselen, wat 1 van mijn grootste irritaties altijd is tijdens het zuigen.
Daarnaast komt er door het filter een schone lucht achter uit de stofzuiger en zuigt hij erg goed, met een kleintje hier thuis is het elke dag weer een bende op de vloer, maar geen probleem gelukkig voor deze stofzuiger.
Een aanrader dus!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stil
  • Lang snoer

Haaften 06-10-2020

Een super product!

De prestaties en opbouw van dit toestel zijn uitermate goed met als grote pluspunt een strak design! Wat deze stofzuiger gebruiksvriendelijk maakt is de lange kabel en de greep aan de bovenzijde waardoor je met gemak trap op en af gaat. De motor is heerlijk stil ook al is hij niet muis stil. Vooral tevreden over de kracht van het toestel wanneer we de tapijt stofzuigen. Al met al een super product

• Lange kabel
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Tot nu toe geen

T. Hooijman 06-10-2020

Stille, krachtige en gebruiksvriendelijke stofzuiger

Erg tevreden over het product. Het product is stil in vergelijking met andere stofzuigers (hij blijft natuurlijk geluid maken). Daarnaast heeft de stofzuiger een goede zuigkracht op allerlei typen ondergronden. Ook is de stofzuiger gebruiksvriendelijk; kan door het lange snoer mijn hele appartement stofzuigen vanuit een punt en kan hem eenvoudig met de grepen de trap op en af tillen.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Lang snoer
  • Handige grepen

Minpunten

• Prijs relatief hoog

De Vries 2000 06-10-2020

Stofzuigen was nog nooit zo makkelijk

Stofzuigen wordt vaak als naar klusje ervaren, maar met deze Philips wordt het weer leuk. In een huis met huisdieren zijn de haren vaak het probleem. Met de speciale zuigmond voor hond en kat zijn de haren binnen no time weg. De zuigkracht is perfect. en met de verschillende hulpstukken heb je voor elke vloer de juiste borstel bij de hand. Het geluid is bij normaal gebruik stukken minder dan andere stofzuigers. Bij het gebruik van de Turbo borstel op een harde ondergrond is er wel veel lawaai waarneembaar.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Diverse nuttige accessoires

Minpunten

• Meer lawaai bij gebruik turboborstel