Miele Complete C3 Performance Parquet EcoLine - SGSH4 braambesrood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Performance Parquet EcoLine - SGSH4 braambesrood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

g*******@k*********** 24-06-2022

Miele er is geen betere wat ons betreft

We hebben jaren lang een miele stofzuiger gehad. Onlangs na vele jaren is hij kapot gegaan. We hebben weer voor Miele gekozen, omdat we veel vertrouwen hebben in het merk miele.
We hebben gekozen voor: Miele stofzuıger complete c3 performance parquet.
We hebben hem nu 6 weken en hij bevalt uitstekend.
Bij de stofzuiger krijg je ook nog een vouchercode voor een gratis pakket van 4 stofzuigerzakken of een korting op een XXL pakket

Marijke 19-04-2022

Weer helemaal vrolijk door deze stofzuiger

Langharige huisdieren en toch een haarvrij huis Regelbare zuigkracht en drie hulpstukken

Pluspunten

• Regelbare zuigkracht
  • Opbergvak

a*********@g******** 12-07-2021

Service Miele top!

Prima stofzuiger, helaas was de ventilator binnen een jaar doorgebrand. De leverancier wilde niet meewerken aan vervanging. Contact opgenomen met Miele over kosten nieuwe ventilator. Ik kreeg het verzoek om de aankoopfactuur en nog wat foto's te mailen. Wellicht was garantie nog van toepassing. Binnen twee werkdagen kreeg ik een telefoontje van een vriendelijke dame die mij informeerde dat ze meteen een nieuwe ventilator onder garantie zou opsturen. Waarvoor dank. Gewoon een beetje pech met het product, maar heel snel opgelost.
Wat ik het fijnste vind aan deze stofzuiger is de stille motor. Top!

Pluspunten

• Stille motor
  • Prima accessoires

Hans 15-11-2019

Goede stofzuiger

Na 5 jaar een ander A merk stofzuiger te hebben gebruikt heeft deze het begeven.
Dus maar weer een nieuwe Miele gekocht de Complete C3 Performance Parquet EcoLine - SGSH4. actieradius van 12 meter en niet veel lawaai.
Deze Miele stofzuiger staat voor goede kwaliteit,
want de Miele stofzuiger die wij nu ook nog gebruiken is 15 jaar oud en doet het nog perfect