Dyson V8 Animal+

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V8 Animal+ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

A*****************@g******** 07-01-2024
Geschreven voor: Dyson V8 Animal+

Heb de stofzuiger nu ong 2 jaar in huis. Houd hem netjes bij, maar doet het nu 2 minuten en is al leeg,

BartDoets 27-03-2022

Handige zuiger

Geschreven voor: Dyson V8 Animal+

Voldoet prima, okee de zuigkracht is niet hetzelfde als een klassieke stofzuiger maar daar staat tegenover dat je hem gemakkelijk snel even pakt. Wij hadden eerder een vergelijkbare Bosch gekocht, die ook prima beviel, en besloten dat we ook op de eerste etage zo'n ding wilden hebben, nu staat de Dyson beneden en de Bosch boven. Ze hebben bijna hetzelfde gekost en voldoen even goed. De Dyson heeft meer hulpstukken maar die gebruik je toch maar zelden. En nu maar afwachten hoe lang de accus het uithouden...

Pluspunten

• Voldoende kracht
  • Voldoende werktijd

Minpunten

• Vormgeving is erg Dyson

BartDoets 07-05-2022

Er was wel iets merkwaardigs met de Dyson. Het standaard mondstuk (met extra motor voor de rotatieborstel) bleek erg lawaaiig. Ik belde met Dyson klantenservice (hij was daar rechtstreeks gekocht). Dame was erg behulpzaam, ik liet via de telefoon horen wat voor herrie het ding maakte en legde uit dat ie met andere hulpstukken stil was. Zij beloofde een ander standaardmondstuk te sturen. Dit arriveerde in een paar dagen maar... bleek precies even veel herrie te maken. Conclusie: klantenservice prima, geluidsnivo minder... wij hebben het maar zo gelaten, het lijkt normaal te zijn. Mochten we ooit nog zo'n zuiger kopen dan wordt het toch weer een Bosch.

Irene 31-03-2021

Handzaam model.

Geschreven voor: Dyson V8 Animal+

Het product doet absoluut wat het beloofd. Je kan er snel je huis mee doen ook meerdere verdiepingen en ideaal als je huisdieren hebt. Het model doet echt niet onder voor de V11 die veel duurder is. Het voordeel van de V8 is dat het als kruimeldief niet te zwaar is.

Pluspunten

• handzaam model
  • handig als je huisdieren hebt

Alex 04-09-2020

Veredelde kruimeldief

Geschreven voor: Dyson V8 Animal+

Had hem gekocht als vervanging van een stofzuiger maar dat was een tegenvaller. Als kruimeldief en effe snel iets opzuigen (klein spul) werkt hij prima. Ik moet zeggen dat hij daarvoor veel te duur is. Hij is gewoon niet krachtig genoeg om echt vuil op te zuigen.

Pluspunten

• Goed voor klein vuil.
  • Makkelijk te pakken en goed te bedienen

Minpunten

• Vervangt de gewone stofzuiger absoluut niet.
  • Veel te duur voor een veredelde kruimeldief

Benkhard 10-05-2019
  • Product gekregen

Dyson, duur maar het geld waard

Geschreven voor: Dyson V8 Animal+

Deze stofzuiger hebben wij gekregen als huwelijks kado. Mijn vrouw vind hem geweldig!, hij doet zijn werk fantastisch en dus zij ook.

Wij hebben een kat en een hond. Dus elke dag overal haar.

Maar man man man wat is het netjes opgeruimd als ze gezogen heeft met de dyson. Zelfs de kieren in de houten vloer zijn schoon. En hij haalt meer stof uit het tapijt dan welke stofzuiger dan ook. Echt waanzinnig.

Als je twijfelt, doe het dan gewoon.
Echt een genot. Ophangen en hij laadt op.

Pluspunten

• Zuigkracht is mega
  • Vrouw is gelukkig
  • Zuigt stof waar je het niet ziet
  • Meteen volle toeren
  • Makkelijk ophang systeem

Minpunten

• Prijs
  • Heb maar 1 dyson