Rowenta X-TREM POWER SUCCESSOR RO6887 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-TREM POWER SUCCESSOR RO6887 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Jessica 04-07-2019

De stofzuiger zuigt de tegels uit de vloer!

Wat een stofzuiger!
De stofzuiger ziet er mooi uit, voor mij net iets te groot ivm opbergen.
Er zitten verschillende hulpstukken bij, zodat je altijd de juiste kunt vinden voor het klusje.
Als je de steel eraf haalt, is er een borsteltje geïntegreerd dat je uit kunt schuiven voor direct gebruik.

Ik gebruik de stofzuiger nu 4 weken elke dag en de zak is nog niet vol.

Het handvat is ergonomisch, waardoor ik met één hand kan stofzuigen, ondanks de grote zuigkracht. Hij is heel wendbaar, het snoer is lang (waardoor ik niet meer hoef te wisselen met stopcontacten), de zuigkracht is regelbaar, kortom een hele fijne, krachtige stofzuiger!

Pluspunten

• krachtig
  • wendbaar

Minpunten

• slang iets te kort

mdvanwijn 03-07-2019

Superhandige stofzuiger, krachtig en soepel

De stofzuiger heeft een handig extra handvat. Hierdoor hou je de slang beter vast. Ook is het snoer langer dan anders waardoor ik nu niet steeds meer hoef te wisselen van stopcontact. Er zitten diverse zuigmonden bij, maar over het algemeen gebruik ik er zelf maar 1. De slang kan halverwege los en dan is het erg makkelijk dat e een borstel op het uiteinde van de korte slang zit. Op het harde gedeelte van de slang zit ook nog een extra opening die open en dicht kan zodat je de zuigkracht kan regelen. Ook zit er een regelaar op de stofzuiger zelf. De Rowenta heeft genoeg zuigkracht en is makkelijk in gebruik. Ik vind het persoonlijk een topper!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Extra handvat

Mw. Y 01-07-2019

Handige stofzuiger

Ik vind deze stofzuiger erg handig. Bij met het kleine bortselkopje bovenaan de stang maar ook de universele zuigmond is ideaal. Aanrader

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Minder lawaai
  • Lang snoer
  • Niet erg zwaar
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• De prijs
  • Stofzak

Nathalie 26-06-2019

Fijne, krachtige stofzuiger!

Een krachtige stofzuiger, beter als verwacht! De haren van de huisdieren verdwijnen als sneeuw voor de zon, heel fijn! Super blij met deze stofzuiger!

Pluspunten

• krachtig
  • beweegbaar
  • veel extra's aan zuigmonden

Minpunten

• wat aan de grote kant

Verhaag 18-05-2019

Stofzuiger Rowenta RO6887

Ik heb deze stofzuiger nu 2 dagen en hij zuigt prima. Er zitten erg veel accessoires bij. Helaas krast de behuizing wel snel en is de stofzuiger statisch waardoor haren aan de stofzuiger plakken. Dus dit is de eerste keer dat ik de stofzuiger moet stofzuigen. Wat ook wat vervelend is is dat er 4 zwenkwielen onder zitten waardoor hij alle kanten opgaat als je door de kamer stofzuigt

Pluspunten

• Zuigd goed
  • Veel goede accessoires
  • Zuigborstel geïntegreerd in zuigmond

Minpunten

• Statische behuizing
  • Krasgevoelig
  • Rolt alle kanten op