Beste deals -2% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO7C36 Rowenta Green Force Cyclonic Effitech® RO7C36 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

pokey 22-01-2024

goede stofzuiger

Wederom via een test panel aangeschaft, Weer voor Rowenta gekozen omdat z'n voorganger na een verhuizing en veel klussen aan vervanging toe was.
De goede zuigkracht en het geringe geluid is ook bij deze perfect.
Jammer dat het snoer vrij kort is(korter dan zn voorganger) en dat de steel en accesoires geen klik systeemteem hebben, maar schuiven. De ervaring leert dat dit door gebruik toch slijt en dan lossig van elkaar af vallen.
Verder is de opvangbak lekker groot, met huisdieren in de rui erg fijn.
Tevreden aangezien gereduceerde test prijs, maar anders voor iets meer geld een luxere versie gekozen

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid
  • opvangbak

Minpunten

• kort snoer
  • accessoires geen stevig klik systeem

w**********@h********** 05-01-2024
Deze stofzuiger is echt een topper! Hij is gebruiksvriendelijk, maakt weinig lawaai en heeft geen stofzuigerzak nodig. Met de meegeleverde hulpstukken kom je overal moeiteloos bij. Het legen en schoonmaken is simpel. Kortom, een absolute aanrader voor effectief en geruisloos schoonmaken!

lisannene 03-01-2024

Mooie stofzuiger

Deze stofzuiger is om mijn laminaat vloeren in m'n appartementje stofvrij te maken. Ik heb last van allergieën dus ben gebaat bij een stofvrij huis. Tot nu toe vind ik de stofzuiger prima; niet zwaar, zuigt goed, en heb nog geen krassen. Fijn dat dit een stofzuiger zonder zak is, en de trommel is redelijk groot dus deze hoef ik niet te vaak te legen. De stofzuiger schijnt ook energiezuiniger te zijn dan anderen, maar daar merk ik nog niet heel veel van. Snoer had misschien wel wat langer gemogen. Hij zou erg stil moeten zijn, maar ik vind 'm toch nog best wel geluid maken.

Pluspunten

• Zakloos
  • Groot magazijn

Minpunten

• Niet heel stil

b******@h********** 03-01-2024
Op de eerste indruk uit de doos , de stofzuiger zit goed uit . Hij heeft een lange slang, dune en heeft ook een lange genoeg snoer . Hij is zakloos en de inhoud is meer dan genoeg voor mijn hele appartement. Er is ook genoeg zuigkracht en een paar extra borstels. Hij is wel een beetje lawaai maar het is nog ok . Algemeen indruk is goed

cjb1983 03-01-2024

Fijne, stille stofzuiger

Fijne stofzuiger. Grootste pluspunten:
- Heel stil.
- Borsteltje op de stang bevestigd die je naar beneden kan trekken om bv de plinten schoon te maken.
- Licht, dus makkelijk te verplaatsen.

Nadelen:
- Lengte van het snoer (net niet lang genoeg om de kamer en keuken in 1 keer te kunnen stofzuigen).
- Zuigkracht kan wat beter. Op zich prima voor 'normaal' vuil, maar grote proppen oid komen vrij snel vast te zitten.

Pluspunten

• Stil
  • Borstel op de stang
  • Licht

Minpunten

• Snoerlengte
  • Zuigkracht

m********@m****** 29-12-2023
De rowenta stofzuiger heb nu al tijd in mijn bezit. Ik ben positief verrast. Met name de zuigkracht vind ik erg fijn. Ook de verschillende borstelkoppen zijn erg handig met name omdat laminaat heb kan ik alle hoekjes afnemen. En gelijk mijn stoffe bankstel afnemen. Ik heb een kat dus er snel overal haren maar hij neem alles met gemak af. De verstelbare buis is goed in te stellen op de juiste hoogte. De stofzuiger is wel wat zwaarder maar ik vind dat geen probleem. Hij heb een grote opvangbak. Dus ik kan lang gebruiken. De rowenta stofzuiger maakt bijna geen geluid met gebruik. En ik kan er zo mee mijn huis door. Het is een hele fijne stofzuiger vooral als je gezin heb. Je kan overal met gemak bij en hij is bijna geluidloos. Dus een goede aanrader.

Dwk1980 27-12-2023
Toen ik hem uit de doos haalde werd ik gelijk al blij van het design. Het oog wil ook wat. Ziet er zeer degelijk uit. Ook het design is strak. Duidelijk te zien hoe vol het reservoir zit. Het gewicht is wat zwaarder dan ik gewend ben. Maar dat heeft ook zo weer zijn voordeel heb ik ondervonden. De stofzuiger valt niet om tijdens het stofzuigen. Iets wat mijn vorige wel deed. De steel is zodanig lang uit te trekken dat het voor iedereen mogelijk moet zijn om comfortabel te stofzuigen. Zelf ben ik 1,83m en ik had nog wat standjes over. Het snoer is heerlijk lang. Normaal gesproken moest is nog wel eens van stopcontact switchen tussendoor. Ook bij het stofzuigen van de trap hoef ik niet meer halverwege het stopcontact boven te gebruiken. De zuigkracht is voor een zakloze stofzuiger meer dan voldoende. Het geluid wat hij daarbij produceert is echt minimaal. Wat een verademing met zijn voorganger van een ander A merk wat hier in huis werd gebruikt. Wat een top apparaat! Wij kunnen hem alleen maar aanbevelen

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lang snoer
  • stil

Minpunten

• wielen draaien niet geheel soepel op pvc vloer

j*******@h********** 27-12-2023
Deze eco-ontworpen stofzuiger is erg fijn in het gebruik
De Rowenta Green Force Cyclonic Effitech is een stofzuiger zonder zak die met niet veel lawaai het klusje klaart. Met een stofcapaciteit van 2,5 liter kan je er even tegen aan. Het is goed te legen en overzichtelijk. Je weet precies als je iets verkeerd hebt opgezogen. Daarbij is de schoonmaak gemakkelijker door de extreme zuigkracht. Het schoonmaken gaat echt goed en schijnt ook nog eens
40% energie te besparen. Dat is een fijne bijkomstigheid.

Een design met gerecycled plastic en recyclebaar plastic is voor het milieu goed. Daarbij is deze stofzuiger voor alle type vloeren geschikt. Met een aparte parketborstel voor een grondige reiniging op zelfs de meest kwetsbare harde vloeren. Eenvoudig te schakelen en zoals gezegd top resultaat.

h************@g******** 26-12-2023
De Rowenta stofzuiger heb ik nu een tijd in mijn bezit. Mijn ervaringen zijn zeer positief! Met name de zuigkracht valt mij positief op! Ook de verschillende borstelkoppen zijn zeer handig, met name omdat wij beneden parket hebben, in de gang plavuizen en boven laminaat. De verstelbare buis is zeer lang en dus voor iedereen goed in te stellen. Stofzuiger is wel wat zwaarder, maar dat is voor mij persoonlijk geen probleem. De opvangbak is zeer groot. Heb hem nog niet hoeven te legen. Hij is ook zeer compact op te bergen in onze trap kast en de slang kan ik in de stofzuiger vast klikken zodat deze niet steeds omvalt. Voor mij het belangrijkste dat deze zeer goed alles opzuigt en door de verschillende borstels kan ik overal goed bij (onder de kast en bank bijvoorbeeld). Qua geluid vind ik het prima, heb nog niemand horen klagen dat de Rowenta veel lawaai maakt. Al met al een zeer goede stofzuiger waar we zeer blij mee zijn!

s*************@h********** 22-12-2023

Fijne stofzuiger

Super stofzuiger!
Maakt erg weinig geluid, ideaal. Tevens makkelijk in onderhoud/schoon te maken.
Loopt soepel.
Worden meerdere hulpstukken meegeleverd

Pluspunten

• weinig geluid
  • meerdere hulpstukken meegeleverd