Rowenta RO7C89 Green Force Cyclonic Effitech®+ RO7C89 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO7C89 Green Force Cyclonic Effitech®+ RO7C89 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

r*********@z******* 09-02-2024

Veelzijdige en krachtige stofzuiger

Deze stofzuiger zonder zak wordt geleverd met maar liefst zes verschillende opzetstukken. De turboborstel met ronddraaiende borstels zuigt zonder enige moeite alle haren van onze huisdieren op. Het stofreservoir is groot genoeg voor het zuigen van het huis en is daarna eenvoudig te legen. Al met al vinden wij het een fijne veelzijdige stofzuiger met goede zuigkracht. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Veel verschillende opzetstukken
  • Turboborstel voor dierenharen
  • Zakloze stofuiger
  • Eenvoudige te reinigen

Minpunten

• Het snoer zou iets langer mogen zijn

c***************@h********** 24-01-2024

Krachtige stofzuiger met veel accessoires

De stofzuiger één maand in huis en al bijna dagelijks gepakt! Wat er uitspringt is de krachtige motor met de bijhorende zuigkracht. Iets wat onze robot stofzuiger en steelstofzuiger niet kan evenaren.

Pluspunten

• De lange stang met handvat
  • Uitgebreide accessoires
  • Het design

Minpunten

• Korte snoer

natasja bultman 15-01-2024

stofzuiger

ik was verast te horen dat ik mee mocht doen om de steelstofzuiger te proberen, snel keek ik hoe ik het moest doen en ging de steelstofzuiger zo snel mogelijk bestellen. en ja hoor de volgende dag was hij in huis, spannend om de doos uit te pakken en allles netjes in elkaat te zetten, Ik wist niet dat er zo veel onderdelen bij zaten . echt handig voor alles een opzet stuk, en ook om overal tussen te komen. opzet stuk voor tapijt en op zetstuk voor laminaat. Het is een stofzuiger zonder zak , dus eerst dacht ik dat gaat wat worden, daarna aan zetten en zuigen maar, de snoer is niet erg lang dan is misschien het enige minpuntje maar wat zuigt hij goed zeg! en eerlijk het maakt ook niet zo een herrie , je zou bijna zeggen geruisloos , maar gewoon lekker zachtjes. ik zou zeker zeggen wat een geweldige stofzuigergeen minuut spijt van gehad, ik zou hem zeer zeer zeker aan raden . wat een top stofzuiger zeg.

Pluspunten

• geruisloos
  • zonder zak
  • veel hulp stukken

Minpunten

• te korte snoer

EddyOL 10-01-2024

Heerlijke krachtige en stiller stofzuiger

Een heerlijk stille maar zeker krachtige stofzuiger. Volgt eenvoudig door het huis en erg gebruiksvriendelijk.
Het geheel een stuk lichter dan zijn voorganger.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Stil in gebruik
  • Gebruiksvriendelijk

d***********@h********** 05-01-2024
Ik heb onlangs de Rowenta RO7C89 stofzuiger gekocht en ik ben er erg blij mee. Deze stofzuiger is krachtig en veelzijdig en wordt geleverd met veel accessoires. Hierdoor is hij geschikt voor iedere situatie en oppervlak. Bovendien is hij erg stil en lekker wendbaar, waardoor ik hem gemakkelijk door mijn huis kan manoeuvreren. En met een gewicht van slechts 4,5 kg is hij niet zwaar en dus gemakkelijk te tillen. Hij is lekker compact en de glanzende zwarte kleur maken em mooi vind ik, waardoor je ook es ergens langer kan laten staan zonder dat het een sta in de weg is:). Een echt nadeel van deze stofzuiger is het korte netsnoer, maar dit is gemakkelijk op te lossen met een verlengsnoer. Kortom, als je op zoek bent naar een krachtige, veelzijdige en modern uitziende stofzuiger, dan is de Rowenta RO7C89 zeker de moeite waard om te overwegen! Ps: een tip voor Rowenta; het zou fijn zijn als er ook een clip/stanghouder op zit die je kan gebruiken alsie rechtop staat. Det bergt in veel plekken makkelijker op!

Rimotje 05-01-2024

Power

Wat een heerlijke stofzuiger de lengte van de steel is ideaal voor lange mensen. De opzet stukken zijn goed handzaam te verwisselen.
De eerste stofzuig ronde was ik verrast over het resultaat. Wat een power en wat een behendigheid. Licht gewicht je hebt haast niet het gevoel iets in handen te hebben.
Enige wat een nadeel is, de stroomkabel is korter dan onze vorige stofzuiger. Ik moet nu switchen van stopcontact

Maar verder prima apparaat

Pluspunten

• Lange steel
  • Lichtgewicht
  • Fijne opzet stukken

Minpunten

• Kortere stroomkabel dan gewend

r********@c******** 03-01-2024

Degelijke en stille allrounder

Bij het openen van de doos denk je, wat een kleine stofzuiger en zit alles er wel bij, maar dat is snel verhelderd. De stofzuiger geeft een hele solide indruk en er zitten heel veel accessoires bij voor de verschillende oppervlakten. Het in elkaar zetten is zo gedaan en vooral heel blij met de stevige buis. Bij tapijt zet je toch altijd wat extra kracht en dan is deze stalen buis een geweldige keus. Het zuigen gaat uitstekend en zowel op hout als op tapijt wordt alles goed schoon. De stofzuiger is inderdaad veel stiller dan onze vorige stofzuiger. Dat is een verademing als de rest van het gezin ook in de woonkamer zit als je aan het stofzuigen bent. Wij zijn sowieso een groot fan van een stofzuiger zonder zak dus dat is ideaal. Het snoer had een metertje of twee meer mogen zijn wat ons betreft. Wij hebben kat, hond en een druk gezin maar met deze krachtpatser wordt alles keurig opgezogen. De bak is makkelijk en snel te legen. Opruimen van de stofzuiger is altijd een dingetje, maar wij hebben een lage plank waar die moet staan dus we halen altijd even de slang en stang los. Dat is zo gedaan. Eigenlijk gewoon helemaal blij met deze aankoop. Prijs is wel wat stevig, maar tot nu toe het geld wel waard. Zeker met de meegeleverde accessoires. Borstels voor alle oppervlakten, voor in de auto, maar het meest blij ben ik met de borstel voor harde vloeren die zo smal is dat ie ook helemaal onder het bed door kan.

Pluspunten

• Stil
  • Meerdere borstels

Minpunten

• Iets te kort snoer
  • Snoer loopt niet helemaal lekker terug

Net teveel ECO maar wel gewoon goed 03-01-2024

Een compacte stofzuiger echter net iets te veel ECO

Ik zocht naar een coole stofzuiger die niet alleen mega krachtig was, maar ook super makkelijk te gebruiken. Na wat speurwerk kwam ik uit bij de Rowenta Green Force Cyclonic Effitech+Total Clean RO7C89, en man, het heeft me niet teleurgesteld! Vanaf het eerste gebruik was ik blown away door die krachtige cyclonische technologie. Het zoog letterlijk al het stof en vuil op alsof het niets was, en ik zag meteen een verschil. Zelfs die mini stofdeeltjes waren nergens meer te bekennen, en mijn tapijt? Dat zag eruit alsof het net uit de winkel kwam!

Wat deze stofzuiger echt te gek maakt, is die Effitech+ technologie. Ik was echt verbaasd hoe efficiënt dat ding werkt zonder dat het een energievreter is. Hij is ook wat stiller en misschien minder krachtig dan mijn vorige stofzuiger, maar who cares? Het Total Clean-systeem maakt mijn leven echt easy. Of ik nou mijn vloer, tapijt of zelfs mijn stoel wil schoonmaken, de RO7C89 doet het allemaal zonder moeite. En die easy-to-use knoppen en dat gave design maken het helemaal af.

Ik ben vooral pumped over hoe duurzaam deze stofzuiger is. Dat stevige design en die high-quality materialen vertellen me dat dit niet zomaar een stofzuiger is, maar een investering in de langdurige frisheid van mijn crib. Oké, een mini minpuntje: het snoer is aan de korte kant, dus halverwege moet ik de stekker even verplaatsen. Maar serieus, dat zijn echte eerste wereld problemen.

Kortom, de Rowenta Green Force Cyclonic Effitech+Total Clean RO7C89 voldoet aan alle verwachtingen op het gebied van looks en gebruiksgemak. Het is niet alleen een stofzuiger; het is je nieuwe BFF die je leefomgeving next level schoonmaakt. Trust me, je gaat 'm geweldig vinden! 🚀

Pluspunten

• Stil
  • licht

Minpunten

• Niet super krachtig met 500W
  • kort snoer

m*******@h********** 03-01-2024
Hij is verrassend krachtig en ook behoorlijk stil voor een stofzuiger. Voor mij 2 belangrijke kenmerken. Er zitten veel hulpstukken bij. Het nadeel is waar laat je die, maar ze werken echt. Met 2 honden ligt er altijd wel haar en zand. En met de hulpstukken krijgen we de mat, de manden, de meubels en de vloer moeiteloos haar vrij. De tijd zal alleen leren of je uiteindelijk toch niet alles met 1 hulpstuk gaat doen, want steeds wisselen wel gedoetje. Ik vind het een vooruitgang dat er geen zak meer in hoeft.

Gerda 03-01-2024

fijne stofzuiger in huishouden met dieren

Het is een zeer prettige zakloze stofzuiger. je krijgt er veel accesoires bij waardoor je ieder hoekje van je huis en auto kunt stofzuigen. voor een huishouden met huisdieren is hij ideaal, de turboborstel haalt alle haren uit het tapijt zonder extra moeite. de regelbare zuigkracht is prettig, de knop zit op het handvat waardoor je snel kunt wisselen.

Pluspunten

• stille motor
  • veel accesoires
  • makkelijke bediening

Minpunten

• de kabel had iets langer gemogen

Mathijs 02-01-2024

Veelzijdigheid heeft zijn prijs, maar is het waard

Ik ben uiterst tevreden met de werking van deze stofzuiger. Hij zuigt goed, heeft veel verschillende koppen/uiteinden voor allerlei oppervlakken en is makkelijk te legen.
Ik las hier en daar dat het snoer wat kort zou zijn, maar daar heb ik geen last van. Het is langer dan bij mijn vorige stofzuiger, dus ik ben blij :) Het snoer mag altijd langer, maar het is prima.
Erg fijn vind ik dat de kop + steel helemaal plat kan, zodat je makkelijker onder lage voorwerpen kunt komen.
De stofzuiger voelt verder erg degelijk aan. Er zijn goede, kwalitatieve en stevige materialen gebruikt. Het geeft mij het gevoel dat hij lang mee kan. Goed duurzaam, dus.
Al dit gemakt en veelzijdigheid komt helaas wel met een hoge prijs. Hij is 3 keer zo duur als mijn vorige stofzuiger, maar niet 3 keer zo goed. Voor kwaliteit moet je betalen, hoor ik wel eens en dat is hier zeker zo.
Een accu zou deze stofzuiger nóg beter maken. Maar dat zou dan waarschijnlijk ook de zuigkracht verminderen. Dus ben ik ook tevreden met dit apparaat. Ik raad hem iedereen aan die makkelijk wil stofzuigen, welk oppervlak dan ook.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Degelijk
  • Veel accessoires
  • Zakloos

Minpunten

• Prijs

m******@h********** 22-12-2023

Nauwkeurig, krachtig en verrassend stil - een aanrader!

De Rowenta Green Force Cyclonic Effitech+ Total Clean is niet zomaar een zakloze stofzuiger; het is een fantastische metgezel voor elk huishouden! Deze stofzuiger combineert moeiteloos elegantie met functionaliteit. Zijn wendbaarheid en scala aan opzetstukken maken het een waar genot om elk hoekje en gaatje te bereiken. Met een krachtige zuigkracht maakt hij het stofzuigen een fluitje van een cent. En het legen van de stofbak is een eitje, waardoor je snel weer klaar bent voor de volgende schoonmaakronde.

Wat me het meest verraste, was het bescheiden geluidsniveau van deze krachtpatser. Hij gaat te werk als een fluisterzachte schoonmaakheld, zonder je huisgenoten te storen. Kortom, een absolute aanrader voor wie op zoek is naar efficiëntie, comfort en een vleugje stille kracht in een stofzuiger!

Pluspunten

• Accessoires
  • Zuigkracht
  • Relatief weinig geluid

JohanH79 22-12-2023

Rowenta Stofzuiger zonder zak RO7C89

Mooie stofzuiger die zijn werk goed doet. Maakt de klus niet leuker, wel makkelijker. Geen zakken meer kopen en legen!

Pluspunten

• geen zak
  • Veel accessoires
  • Niet te veel geluid

Minpunten

• kort snoer