Philips 3000 Serie XC3031/01 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3000 Serie XC3031/01 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

FamilieC 23-11-2023

Mist zuigkracht bij zwaardere klussen

Bij het uitpakken van de stofzuiger valt meteen op dat het een lichtgewicht stofzuiger is en dat dit de handzaamheid ten goede komt. De verlichting die aangaat bij het daadwerkelijk stofzuigen is een hele grote plus en laat mooi zien waar gezogen is en niet gezogen is. De stofzuiger heeft voldoende kracht om stof te verwijderen. Een verbeterpunt is echter de zuigkracht bij zwaardere klussen. Met name dat laatste aspect zou voor ons de doorslag geven om een zwaardere variant te gebruiken.

Pluspunten

• Lampje
  • Handzaam

Minpunten

• Zuigkracht

k*********@g******** 21-11-2023

Absoluut een aanrader in deze prijsklasse!
Een goede zuigkracht met niet al teveel lawaai. Makkelijk met één hand te bedienen. De ledlampjes zijn ideaal. Makkelijk te zien waar het vuil ligt. Ook het legen van het reservoir en het schoonmaken van de borstel zijn erg makkelijk te doen. Voor ons huishouden van 6 personen en een grote hond, kreeg ik het beste resultaat in de hoogste stand dat je hem kan zetten. Om snel even wat op te zuigen gebruikte ik de laagste stand.

j**************@g******** 20-11-2023

Het gebruiksgemak is goed

Ik heb deze steelstofzuiger mogen testen en het ik heb het product over het algemeen goed bevonden. Het gebruiksgemak is goed, de batterijduur is op de laagste stand ongeveer 60 minuten als je op de hogere stand zuigt gaat de batterij een stuk minder lang mee. Bij dit product zitten geen ander opzetstukken wat ik wel gemist heb, de stofzuiger komt niet helemaal in de hoekjes en dan zou het makkelijk zijn om even een kleiner opzetstuk erop te kunnen zetten. De zuigkracht is goed en het licht om het stof nog beter te kunnen zien is heel fijn. Kortom een prima steelstofzuiger maar ik heb de extra opzetstukken wel gemist.

Pluspunten

• Batterijduur 60 minuten
  • Licht om het stof beter te zien

Minpunten

• Geen extra opzetstukken

m***********@h********** 19-11-2023

Hele fijne stofzuiger. Hij is niet heel zwaar en goed wendbaar.
Er zit maar één extra opzetstuk bij, waardoor je een echt smal stuk mist, maar het opzetstuk wat erbij wordt geleverd werkt wel goed. Het kliksysteem om van opzetstuk te wisselen werkt ook makkelijk.
De kracht van her zuigen is prima. Bij matten moet je iets meer moeite doen, maar op gladde vloer of vloerbedekking gaat het prima.
De accuduur is lang genoeg om je hele huis te stofzuigen en het stofreservoir is ook meer dan voldoende.

a********@h********* 18-11-2023

İk heb 2 weken lang deze apparaat mogen uittesten. Superfijne, lichte stofzuiger met een glijdende led-verlichting mondstuk. Door de turbo knop kan je wat zwaardere vuil makkelijk opvangen. De stofzuiger kan je snel veranderen in een handstofzuiger zodat je makkelijk de vuil op de kasten,banken, trap kunt afvegen. Wat mij ook opviel is dat hij minder geluid maakt zodat je er geen last van hebt. Geluidsniveau is lager dan ik had verwacht dat is zeker prettig! Vangt dunne haartjes goed op. Zeker een aanrader! Top product