Bosch BGL85Q57 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL85Q57 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan 31-12-2019

Perfecte stofzuiger en muisstil. Wel wat zwaar in gewicht.

Geschreven voor: Bosch BGL85Q57 zwart, zilver

Stofzuiger is perfect maar weegt toch best wel wat. Zuigkracht is zéér goed en is instelbaar en de accessoires zijn van zeer goede kwaliteit. Extra lang snoer maakt dat je zowat door het hele huis kant zonder te wisselen van stopcontact.
Wij zijn zéér tevreden over deze aankoop mede door de goede info van de verkoper van BCC- Zaandam.
Deze stofzuiger is niet goedkoop maar wel grote klasse. TOP.

Minpunten

• beetje zwaar voor iemand van 65+
  • Bezorging DHL was zéér slecht.
  • handtekening niet van mij maar van chauffeur??

TeKiLa 29-09-2019

Energiezuinig en stil

Geschreven voor: Bosch BGL85Q57 zwart, zilver

Keuze op deze stofzuiger is gevoed door stilte, zuinigheid en goede zuigbuis lengte (mooi lang) Bijkomend voordeel is het uitspoelbare HEPA filter

Pluspunten

• Stil
  • Zuigkracht
  • Energie zuinig
  • Uitspoelbaar HEPA filer
  • Lang aansluitsnoer

Minpunten

• hulpstukken niet opbergbaar in stofzuiger

Tekila 18-01-2020

Aanvulling op de minpunten:
Hulpstukken vallen wel heel makkelijk van de zuigbuis af
Bij het zuigen van de trap stoot de aan/uit schakelaar heel makkelijk tegen de van van de traptrede waardoor de stofzuiger uitschakelt
De slang is aan de korte kant waardoor de stofzuiger zelf regelmatig tegen je hakken stoot