Rowenta RO4B50 Compact Power XXL RO4B50 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO4B50 Compact Power XXL RO4B50 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

J Schwab 31-12-2023

Aanrader

Een uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs.
De compacte stofzuiger heeft veel vermogen en een brede zuigmond. dankzij het lange snoer kunnen we de hele beneden- of boven verdieping in 1x zuigen. De stofzuiger maakt niet te veel lawaai en onze hondenharen worden goed opgezogen. De stofzuiger is licht en goed draaibaar, en nemen we dus overal goed mee naar toe.
Je moet de hulpstukken goed aandrukken voordat je gaat reinigen.
Zover heel tevreden mee.

Pluspunten

• Lang snoer
  • licht en wendbaar
  • prijs
  • Groot stof reservoir
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• hulpstukken goed aandrukken

Hale 31-08-2023

Aanrader!

Een erg fijne stofzuiger! Het allerfijnst is dat hij niet veel weegt; erg fijn bij de trap op en af gaan en stofzuigen. Dit keer niet voor een duur merk gegaan (want: ook die ging stuk en kon niet gemaakt worden). ik vind deze Rowenta goed qua prijs / kwaliteit. Ik mis enkel qua opzetstukje een ''breed'' harig opzetstuk (nu enkel een klein harig opzetstuk). Ook erg fijn: het zeer smalle opzetstuk waar je bijv. tussen de autostolen er WEL bij kan. Kortom: een aanrader, de stozuiger zuigt goed en doet wat hij moet doen en is fijn hanteerbaar.

Pluspunten

• Weegt niet veel
  • Zuigt goed
  • Extra opzetstuk voor moeilijk bereikbare plekjes

Minpunten

• Ik mis een breed harig opzetstuk