Rowenta Silence Force Compact 4A+ Sledestofzuiger met zak RO6371 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Silence Force Compact 4A+ Sledestofzuiger met zak RO6371 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

wipi 29-08-2018

Het design is mooi en de kabel is goed lang.
Er zitten veel accessoires bij, vraag me af of ik die ooit zal gebruiken. Vaak heb ik dezelfde eraan zitten aan een stofzuiger en deze laat ik zitten, maar de borstel halverwege vind ik wel erg prettig en de flexibele slang bevalt me ook erg goed.
Ik vind de stofzuiger wel zwaar, zwaarder als ik gewend ben, dus dat vind ik wel een minpunt.
Het silcene geluid is valt me niet echt op. Ik weet natuurlijk niet wat deze stofzuiger en de zakken op langere termijn gaat doen, wat ik heb deze nog niet zo heel lang.
Persoonlijk twijfel ik nog maar dat is omdat deze stofzuiger zwaar is,
De stofzuiger zuigt goed op zowel laminaat, kleden en vloertegels en daar is het toch wel om te doen,

Pluspunten

• kabel
  • desigen

Minpunten

• zwaar

MK84 29-08-2018

Stille stofzuiger met hygiëne filter

Het is een prima stofzuiger die ondanks zijn stille kracht toch een redelijk goede zuigkracht heeft. Iets wat ik niet zo snel zou verwachten bij een stille stofzuiger. Daarnaast is de zuigkracht zowel op de stofzuiger zelf als op de handvat naar wens in te stellen.
Verder zorgt de hygiëne filter ook nog eens voor een aangename geur in huis na het stofzuigen.
Wat ik persoonlijk jammer vind is de handvat op de stofzuiger. Deze pakt wat onhandig vast wanneer je bijvoorbeeld de stofzuiger mee wilt dragen om de trap te stofzuigen. Verder vind ik de handvat aan het steel ook niet heel erg fijn vasthouden. Maar dit laatste is hoogstwaarschijnlijk subjectief, want de anderen in ons huishouden die de stofzuiger gebruiken vinden de handvat juist erg fijn. Verder zijn de lange snoer, de lange steel en de vele accessoires zeker wel een pre. Ik kan overigens niet zeggen dat de stofzuiger op de hoogste stand echt "stil" is, maar wel beduidend stiller dan andere stofzuigers die ik hiervoor heb gehad.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Lange steel
  • Hygiëne filter
  • Zuigkracht naar wens in te stellen
  • Geschikt voor verschillende ondergronden

Minpunten

• Handvat stofzuiger voor optillen
  • Handvat steel

Bob Groen 22-08-2018

Zeer stille en uitgebreide stofzuiger

Zeer stille stofzuiger, gekocht vanwege de silent aanduiding. De stofzuiger is bij gebruik ook echt aanzienlijk stiller dan andere stofzuigers die ik tot dusver heb gehad. Daarnaast heeft hij veel zuigkracht, waardoor er ook in kieren geen vuil achterblijft. Tenslotte is er voor ieder mogelijk scenario ook een accessoire beschikbaar, van extra zuigmonden voor specifieke scenario’s, tot speciale gebogen verlengslangen voor gaten en kieren. Enige minpunt is dat het reinigen van tapijten soms lastig is vanwege de zuigkracht. Op het hengsel zit echter een schuif waarmee de kracht afneemt, waardoor de tapijten normaal te reinigen zijn. Ik kan ermee concluderen dat dit een zeer volledige, stille en fijne stofzuiger is!

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Zeer still
  • Uitgebreide set aan accessoires

Minpunten

• Stroeve ondergronden lastiger te reinigen

Miep85 16-08-2018

Zuigt goed

Heb deze stofzuiger nu 2 weken en hij bevalt prima.
Hij is een stuk stiller dan andere stofzuigers. Dat vond ik wel even wennen, want het leek net of hij die goed zoog. ( maar de zuigkracht is goed)
Er zit een lang snoer aan, dus kan overal prima komen.
Er zitten ook extra stukken bij, alleen jammer dat die niet ergens in of aan de stofzuiger vastgemaakt kunnen worden. Je hebt ze dus niet bij de hand als je ze nodig hebt

Pluspunten

• Hij is een stuk stiller
  • Snoer lang genoeg

JT23 15-08-2018

Ik ben blij dat ik dit product mag testen omdat ik vanwege hersenletsel slecht tegen geluid kan. Daarom zoek ik een zo stil mogelijke stofzuiger die ook goede zuigkracht + zuigcomfort heeft. Deze Rowenta heeft dat: het doet het zware werk voor je en heeft een heel behoorlijke zuigkracht. De zuigkracht van mijn gewone stofzuiger is beter, maar deze is heel oké - haalt bijvoorbeeld zonder al te veel moeite blonde haren van de zwarte vloerbedekking. Houten vloeren en matten gaan makkelijk.

Qua geluid heb ik stillere stofzuigers geprobeerd (maar die stofzuigden slecht). De geluidsoort die deze Rowenta produceert vind ik best te doen. Hij maakt bijvoorbeeld geen hoge snerpende piep. Dit klinkt apart, maar mensen die slecht tegen bepaalde geluiden kunnen zullen waarschijnlijk begrijpen wat ik bedoel.

Het handvat om hem naar boven te tillen vind ik aan de kleine kant, maar het handvat aan de stang is dan weer heel riant (tijdens het stofzuigen). Bij eerdere stofzuigers moest ik hard werken ( bijna ‘schrobben’) om tapijt gezogen te krijgen, de Rowenta doet dat zware werk voor je. Al is het een redelijke investering: mijn ‘nah-collega’s’ en overige geluidsgevoeligen raad ik deze stofzuiger zeker aan.

De stofzuiger oogt degelijk al zitten er wat plastic stukken op waarvan ik moeilijk kan inschatten hoe duurzaam ze zijn. Er zitten veel accessoires bij, vraag me af of ik die ooit zal gebruiken.

Pluspunten

• relatief stil

Minpunten

• prijs

Syllie10 14-08-2018

Fijne stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger nu al even in huis. Qua stofzuigen mis ik ietwat zuigkracht. Vooral omdat ik een kat in huis heb lopen die nog al eens met de kattenbak korrels speelt.

Qua staan en wendbaarheid is het wel een fijne stofzuiger en makkelijk handelbaar. Ook qua accessoires die er bij zitten, zijn er voldoende opties om allerlei oppervlaktes te stofzuigen.

Alleen qua geluid valt ie me echt tegen. Ik heb een aantal jaren geleden ook een stille stofzuiger gekocht en die is een stuk stiller dan deze. Bij mij is het vooral belangrijk dat de stofzuiger stiller is, aangezien ik door de geluidsprikkel meer vermoeidheid krijg. Dus wel jammer dat het geluidsniveau harder is dan ik had verwacht. Dan is die nog wel stiller als menig andere stofzuiger. Dus voor mensen die deze prikkels niet hebben is het een goede stofzuiger.

Over het geheel gezien ben ik wel tevreden met deze stofzuiger.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lang snoer

Minpunten

• Ietwat teveel geluid voor mij

BasB 12-08-2018

Ik heb deze stofzuiger nu 2 weken in huis en ben er tevreden mee. Ik had wel meer verwacht. Hij is stil, maar op volle kracht (meest van de tijd) maakt hij toch wel meer geluid dan ik had verwacht, Wat betreft ergonomie ben ik zeer positief. Vind alleen dat er te kleine wieltjes onder zitten, hierdoor kan hij niet eens over de kabel rijden. Extra attributen zijn handig, of ik ze allemaal blijf gebruiken weet ik nog niet.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lang snoer
  • lange steel

Minpunten

• duur
  • kleine wieltjes
  • handvat onlogisch

JoVrie 09-08-2018

Fijn apparaat met vele mogelijkheden

We testen dit apparaat nu een week en zijn erg blij met deze stofzuiger! Het apparaat heeft erg veel verschillende onderdelen waardoor je alles schoon kan maken! De lange stekker van dit apparaat maakt dat je simpel zonder verplaatsen van stekker elke verdieping kan stofzuigen

Pluspunten

• Lang snoer
  • Veel onderdelen

Minpunten

• Maakt best veel lawaai

Rob 09-08-2018

Na de eerste keren vinden we hem vrij stil en kun je nog een gesprek voeren tijdens het zuigen. De zuigkracht is daarentegen een stuk minder dan we gewend zijn.

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• zuigkracht

EB 08-08-2018

Ik mag dit product testen. Er zitten veel accessoires bij. De steel is lekker lang, prettig voor langere mensen. De verschillende zuigkrachten gaan gepaard met verschillende geluidsniveau's. Op volle kracht vind ik deze stofzuiger niet geruisloos, maar zeker ook niet tegenvallen.

Pluspunten

• lang snoer
  • lange steel

Simone Meijer - Verbiesen 04-08-2018

Handig in gebruik door vele accessoires

Ik mag deze stofzuiger testen, Ik wilde hem vooral testen omdat ik het belangrijk vind dat andere mensen kunnen lezen of dat dit product een juiste keuze zou zijn voor hun.

Het ergonomisch handvat, dat werkt echt super en de snoer is lang en je kunt er veel mee doen voordat je weer een anders stopcontact moet pakken.
De accessoires die erbij zitten zijn super handig en ga daar zeker ook veel gebruik van maken.

Het geluid is niet veel minder als wat we nu hebben, dus dat was wel een beetje een tegenvaller.

Pluspunten

• accessoires
  • Snoer
  • Meubelzuigmond
  • Kierenzuigmond

Minpunten

• geluid