Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6812 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MSmi 23-01-2022

Hij zuigt goed, àls hij het doet.

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Een waardeloze batterij: het apparaat is al 2 keer terug naar Philips geweest omdat hij niet oplaadde. Daarna laadde hij maar tot 80% op, en als je hem uit de oplader haalt, loopt hij binnen een dag leeg. Nu hebben we weer een foutmelding SE en doet hij niks.
De lamp op de steel is fijn, het product is handig om de trap te stofzuigen

12345... 16-12-2021

Duur en geen lange levensduur

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

De stofzuiger aanzich is goed. Hij werkt goed en fijn in de hand. Maar voor zo'n duur apparaat wat na 3 jaar iedere keer nieuwe onderdelen nodig heeft en voor reparatie weg moet omdat de magneet de batterij eruit trekt en het apparaat daardoor niet meer oplaad vind ik waardeloos voor zo'n duur apparaat

iShoe 14-09-2021

Disappointing product - 0 stars!

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

I would give this product 0 star but there is no such option here. The product design team has clearly not considered women as an end customer. The suction nozzle head (brush head) is poorly designed. Underneath the brush hood, there are tiny grooves that are unreachable & unfortunately the hair/dust gets stuck tin there repeatedly.
The vacuum cleaner then shows an error code E4 & doesn't function anymore. This error occurs even after cleaning the nozzle brush part. Even when there no visible hair on the nozzle, the vacuum cleaner stops after few seconds of being 'ON'. Its very frustrating and we are unable to use the vacuum cleaner. The roller blade/brush in the floor nozzle doesn't seem to rotate, we don't know the reason.
Over the past two years, I have returned it for repairs multiple times. Each time, the vacuum cleaner works okay with the new/replaced brush head for a few cycles & then the problem occurs again. I'm thoroughly disappointed that a reputed company like Philips even sold this product.

h**n@c**y.nl 22-06-2021

Van heel enthousiast naar domper.

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Nu 2,5 jaar in bezit en was er altijd zeer positief over, vooral ook met de verlichting in het zuig mondstuk. Maar nu na 2,5 Jr laad hij niet meer op. Natuurlijk net buiten de garantie, maar wel slecht voor meer dan 250,00 euro en nu al kapot. Jammer.

Pluspunten

• Verlichting
  • Zuigkracht
  • Draadloos
  • Zakloos
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• 5 uur nodig om op te laden
  • Loopt snel leeg
  • Na 2,5 Jr laad hij niet meer dus onbruikbaar

Martijn21 06-01-2021

handig maar zeer onbetrouwbaar product

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Als hij werkt is deze steelstofzuiger een handig product. Je pakt hem veel sneller dan een klassieke stofzuiger om even iets op te zuigen, onder de bank te komen of de trappen te doen. De zuigkracht en autonomie is voldoende, haren uit de borstels verwijderen is wat lastig. Maar het grote probleem is dat het een onbetrouwbaar product is. Binnen 1,5 jaar al drie keer kapot en dat is onacceptabel.

Petra1204 05-01-2021

Aanrader

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Fijn wendbaar apparaat. Licht.
Pak je sneller voor een klein klusje dan de stofzuiger.
Krachtig (2 standen, gebruik wel altijd de krachtigste stand)
Accu gaat redelijk lang mee, maar verwacht niet dat je met 1x opladen het hele huis zorgvuldig kan stofzuigen.
Geintegreerde kruimeldief; die gebruik ik niet heel veel. Vind wel dat deze lastig los te koppelen is; zit vrij strak
Verlichting bij de voet is erg prettig, mis ik wel bij mijn normale stofzuiger.
Nog een klein nadeel is dat het borsteltje onderaan de stang redelijk snel losgaat als je er tegen aan komt.

sehm 15-08-2020

goed product maar gaat minder lang mee dan gedacht

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Een dure optie voor de stofzuiger, maar wat een gemak met kinderen! zo snel alles weer kruimel vrij nadat ze zich uitgeleefd hebben. Helaas maar 2 jaar garantie en na 2 jaar en 2 maanden was het dan ook gedaan met de stofzuiger. Accu gaf de geest en hij wilde niet meer dat 20 % opladen. Jammer gezien de hoge aanschafprijs.

orudenko 21-07-2020

It is a good tool

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

A rather useful device if you have children. Allows you to quickly reduce mess. Can reach under the sofa. Rather light, though, if you decide to clean the whole house, one arm gets tired. Mostly needs to operate on the 2nd power switch.

Sleutel 29-06-2020

Ideale stofzuiger voor erbij

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

De stofzuiger is ideaal als je geen lange haren hebt. Wij zijn met 2 van de 3 met lange haren en dan loopt de borstel snel vast. Ook was de voet kapot na een jaar, maar netjes een nieuwe gekregen. Verder is hij ideaal, hij zuigt prima, makkelijk leeg te maken en met een volle accu kun je lang genoeg zuigen.

Sanjef 12-06-2020

Stofzuiger voor tussendoor te gebruiken.

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

De stofzuiger is geschikt voor haren en stof op te zuigen . Het is niet geschikt voor korreltjes van een kattenbak op te zuigen .

Van Goosen 27-05-2020

Maakt stofzuigen een genot!

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Erg tevreden over dit apparaat, makkelijk in bediening en zuigkracht ruim voldoende. Voordeel op een PVC vloer sla je door de " verlichting" niets of weinig over

Dllu 10-05-2020

Handig product

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Draadloos stofzuigen is zeer handig met deze Philips speedpro het is stevig en heeft een goede zuigkracht

Groot-Nijssen 26-03-2020

Een topper

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Lang over nagedacht en veel over gelezen (ook de reviews). Ik ben zeer kritisch. Ik kan alleen maar lof uitspreken over deze snoerloze stofzuiger. Neemt ontzettend goed al het vuil op, vooral ook hondenharen. Prettige zuigen en absoluut niet zwaar. Je pakt deze stofzuiger ook snel voor tussendoor. Kruimeldief ideaal voor zuigen auto. Een aanrader.

Mr X 07-03-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Ik ben zeer tevreden met de stofzuiger, Ik was een stofzuiger gewend met snoer maar wat is het handig of nu je pakt makkelijker de zuiger met andere woorden gewoon een Top product

Jaimilan 13-02-2020

Prima service

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Ik heb met de FC6813/01 slechte ervaringen.
Tot 2x toe ging het apparaat kapot waardoor hij gerepareerd moest worden.
De 3x keer hebben we een nieuwe stofzuiger gekregen de XC8049/01.
Deze stofzuiger werkt een stuk beter dan de vorige.
Wij zijn wel zeer te spreken over de service van Philips de reparatie en het omruilen voor de nieuwe stofzuiger is grote klasse.

Tinne 29-01-2020

Grootste miskoop ooit!!

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Toestel momenteel weer in herstel. Dit is reeds de 3e keer op een jaar tijd!!
Ik wil hier niet veel woorden meer aan besteden. Dit toestel is een echte miskoop geweest!!

nizinny 14-01-2020

levensduur is een ramp

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

De roterende borstel heeft het nu helemaal begeven! Die echt goed proper gemaakt na elk gebruik zover ik er aan kon.
Jammer, was in het begin best tevreden, maar dit kan echt niet! Een vervangborstel is nergens te vinden. De verkoper wijst natuurlijk naar ons, we zijn niet te spreken!

Anoniem 21-10-2019

Product kwaliteit

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

De handstofzuiger voldoet voor 70% aan de verwachtingen.
+ Snoerloos
+ verlichte zuigvoet
+ Niet te zwaar
- stang is moeilijk van het hoorapparaat te krijgen
- stofnaam moeilijk los te maken. Kans op breuk lipjes is groot
- een spitsere zuigmond voor moeilijk plekjes zou handig zijn, vooral bij het schoonzuigen auto.

Anoniem 09-10-2019

Wat een geweldige krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Wat een fijn product is dit. Geen gedoe met snoeren en genoeg zuigkracht. De stofzuiger laad snel op ook!

Guus 17-09-2019

Geen alternatief voor gewone stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Wat lichte stof kun je er wel mee wegvegen. Echt zuigen doet het apparaat niet. Dat merk je ook aan de luchtstroom. Er wordt nauwelijks lucht uitgeblazen, en wat er aan lucht niet uitgeblazen wordt kan er ook niet ingezogen worden. Een halve pinda of een stukje muesli zuigt het apparaat niet op. Je moet er diverse keren overheen gaan en dan hangt het hooguit ergens halverwege de steel. Het apparaat is hooguit een aardige kruimeldief, meer absoluut niet. Voor het echte stofzuigerwerk blijft een echte stofzuiger met snoer onontbeerlijk. In de turbo-stand (nauwelijks verschil overigens) maakt het ding veel herrie. Ik raad het apparaat zeker niet aan. Het is best prijzig en voor dat geld heb wel 2 echte stofzuigers.

Pluspunten

• Ziet er futuristisch uit
  • lampjes op de zuigmond

Minpunten

• onhandig klepje voor het sofreservoir
  • zuigt nauwelijks
  • duur
  • harde kwetsbare kunsstof
  • maakt veel lawaai