Philips FC6812 wit - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Type
slede-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6812 wit op Kieskeurig.nl.

8,1

Sleutel 29-06-2020

Ideale stofzuiger voor erbij

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

De stofzuiger is ideaal als je geen lange haren hebt. Wij zijn met 2 van de 3 met lange haren en dan loopt de borstel snel vast. Ook was de voet kapot na een jaar, maar netjes een nieuwe gekregen. Verder is hij ideaal, hij zuigt prima, makkelijk leeg te maken en met een volle accu kun je lang genoeg zuigen.

Sanjef 12-06-2020

Stofzuiger voor tussendoor te gebruiken.

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

De stofzuiger is geschikt voor haren en stof op te zuigen . Het is niet geschikt voor korreltjes van een kattenbak op te zuigen .

Van Goosen 27-05-2020

Maakt stofzuigen een genot!

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Erg tevreden over dit apparaat, makkelijk in bediening en zuigkracht ruim voldoende. Voordeel op een PVC vloer sla je door de " verlichting" niets of weinig over

Dllu 10-05-2020

Handig product

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Draadloos stofzuigen is zeer handig met deze Philips speedpro het is stevig en heeft een goede zuigkracht

Groot-Nijssen 26-03-2020

Een topper

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Lang over nagedacht en veel over gelezen (ook de reviews). Ik ben zeer kritisch. Ik kan alleen maar lof uitspreken over deze snoerloze stofzuiger. Neemt ontzettend goed al het vuil op, vooral ook hondenharen. Prettige zuigen en absoluut niet zwaar. Je pakt deze stofzuiger ook snel voor tussendoor. Kruimeldief ideaal voor zuigen auto. Een aanrader.

Mr X 07-03-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Ik ben zeer tevreden met de stofzuiger, Ik was een stofzuiger gewend met snoer maar wat is het handig of nu je pakt makkelijker de zuiger met andere woorden gewoon een Top product

Jaimilan 13-02-2020

Prima service

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Ik heb met de FC6813/01 slechte ervaringen.
Tot 2x toe ging het apparaat kapot waardoor hij gerepareerd moest worden.
De 3x keer hebben we een nieuwe stofzuiger gekregen de XC8049/01.
Deze stofzuiger werkt een stuk beter dan de vorige.
Wij zijn wel zeer te spreken over de service van Philips de reparatie en het omruilen voor de nieuwe stofzuiger is grote klasse.

Tinne 29-01-2020

Grootste miskoop ooit!!

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Toestel momenteel weer in herstel. Dit is reeds de 3e keer op een jaar tijd!!
Ik wil hier niet veel woorden meer aan besteden. Dit toestel is een echte miskoop geweest!!

nizinny 14-01-2020

levensduur is een ramp

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

De roterende borstel heeft het nu helemaal begeven! Die echt goed proper gemaakt na elk gebruik zover ik er aan kon.
Jammer, was in het begin best tevreden, maar dit kan echt niet! Een vervangborstel is nergens te vinden. De verkoper wijst natuurlijk naar ons, we zijn niet te spreken!

Anoniem 21-10-2019

Product kwaliteit

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

De handstofzuiger voldoet voor 70% aan de verwachtingen.
+ Snoerloos
+ verlichte zuigvoet
+ Niet te zwaar
- stang is moeilijk van het hoorapparaat te krijgen
- stofnaam moeilijk los te maken. Kans op breuk lipjes is groot
- een spitsere zuigmond voor moeilijk plekjes zou handig zijn, vooral bij het schoonzuigen auto.

Anoniem 09-10-2019

Wat een geweldige krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Wat een fijn product is dit. Geen gedoe met snoeren en genoeg zuigkracht. De stofzuiger laad snel op ook!

Guus 17-09-2019

Geen alternatief voor gewone stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Wat lichte stof kun je er wel mee wegvegen. Echt zuigen doet het apparaat niet. Dat merk je ook aan de luchtstroom. Er wordt nauwelijks lucht uitgeblazen, en wat er aan lucht niet uitgeblazen wordt kan er ook niet ingezogen worden. Een halve pinda of een stukje muesli zuigt het apparaat niet op. Je moet er diverse keren overheen gaan en dan hangt het hooguit ergens halverwege de steel. Het apparaat is hooguit een aardige kruimeldief, meer absoluut niet. Voor het echte stofzuigerwerk blijft een echte stofzuiger met snoer onontbeerlijk. In de turbo-stand (nauwelijks verschil overigens) maakt het ding veel herrie. Ik raad het apparaat zeker niet aan. Het is best prijzig en voor dat geld heb wel 2 echte stofzuigers.

Pluspunten

• Ziet er futuristisch uit
  • lampjes op de zuigmond

Minpunten

• onhandig klepje voor het sofreservoir
  • zuigt nauwelijks
  • duur
  • harde kwetsbare kunsstof
  • maakt veel lawaai

van Hooff 22-08-2019

Handige, krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Krachtige steelstofzuiger, prima vervanger voor "traditionele" stofzuiger. Accu voldoende om het hele huis op 1 lading schoon te maken maar vrij lange oplaadtijd tot volledig opgeladen (5 uur).

Barend59 19-08-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Deze stofzuiger is makkelijk in het gebruik. Heel prettig om geen last te hebben van het snoer. De zuigkracht is zeer goed.

Lolaa 13-08-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Zuigkracht super makkelijk in gebruik. Alleen moter wordt soms echt heel snel warm. Ook borstel moet je regelmatig schoonmaken want als je het niet doet. Dan zuigt hij niet zoals het hoort. Verder prima

Greetje 08-08-2019

Supper steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Ik kan geen enkel nadeel beschrijven over deze steelstofzuiger,,dagelijks gebruiken wij deze ,en ons huisje is kraakte ,gaat in alle hoeken ,,ook voor koppenetten weg de doen heel handig ,,ook de ledlampjes vooraan is echt handig ,je ziet er elk stofje bij liggen .
En het onderhoud van dit apparaat is heel eenvoudig
Een echte aanrader

Lvh4848 27-07-2019

Zeer handige stofzuiger voor dagelijkse taken

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Krachtig en performante stofzuiger voor dagelijkse taken.
Handig omdat hij altijd opgeladen bij de hand is
Verbeterpunten (die niet afdoen aan de algehele performantie):
- loskoppelen van de steel en borstelnis wat stroef en lastig
- borsteltje onderaan de lange steel zou ook beschikbaar moeten zijn als kort stukje voor kruimeldief functie

Martine2019 24-06-2019

Goed maar ook kwetsbaar blijkbaar

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Hele fijne stofzuiger, vooral met kids dat je die stofzuiger pakt en binnen no time alles opgezogen hebt.
Wel brak onlangs de stang af toen ik tegen de trap aan kwam. Bizar! Gelukkig zeer goed geholpen en viel binnen de garantie dus hij is weer zo goed als nieuw!

GijsVW 20-06-2019

Uitstekend product en voldoet aan verwachtingen

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Uitstekend product, compact, niet al te zwaar tijdens gebruik. Eindelijk geen snoer meer, moest 3x verzetten... Gebruik accu, als test op turbo stand hele verdieping gedaan, 20 minuten, nog 40% over. Mooi. Turbo is eigenlijk alleen maar nodig op de deurmatten, plavuizen kan gewoon op stand 2, dan nog 60% over, ook prima.
Schoonmaken: door het relatief kleine reservoir moet na iedere actie het reservoir worden geleegd, omdat wij een hond hebben zit het reservoir ook iedere keer vol. Op zich geen probleem om deze te legen, er blijft geen vuil achter (filter zelf 1x per week schoonmaken) en daardoor ook geen stank van achterblijvend vuil! Verlengde garantie heb ik uitgevoerd en dat is wel een fijne gedachte. Accu valt hierbuiten en ik ben benieuwd hoe deze over een jaar nog fit is.

Faya10 09-06-2019

Binnen een half jaar defect

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Het is een mooie stofzuiger. Ik was er tevreden over. Helaas heeft hij het binnen een half jaar opgegeven. Ik heb hem terug moeten sturen voor reparatie. Afwachten hoe het gaat aflopen.