Bosch BGC05AAA1 violet - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch BGC05AAA1 violet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wouter 16-07-2021

kleine tegenvaller

Geschreven voor: Bosch BGC05AAA1 violet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de buis laat los van het plastic handvat. Dus moet nu met 2 handen zowel de metalen buis als de plastic handvat vasthouden anders laat de buis los / vat eruit Lijkt wel slijtage ofzo, maar gebruik de stofzuiger pas sinds 1 juli jl

Pascal 08-04-2021

prima prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch BGC05AAA1 violet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima prijs kwaliteit verhouding. Misschien mist een knop om zahter te zuigen ivm kleden.

Peter 01-02-2021

Bizar slecht product

Geschreven voor: Bosch BGC05AAA1 violet

Dit is een bizar slecht product, heeft geen enkele zuigkracht. Broodkruimels blijven gewoon liggen. Totale miskoop.

Minpunten

• Geen zuigkract
  • Kort snoer
  • Goedkoop mondstuk

Paul 12-01-2021

Flut

Geschreven voor: Bosch BGC05AAA1 violet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik dacht nog even dat ik wel een onderdeel van deze stofzuiger moest missen, maar lezende de andere overwegend zeer slechte beoordelingen, kan ik dezelfde mening overbrengen: waardeloos apparaat. Vuil komt niet in het daarvoor bestemde reservoir, maar draait zich om de ontluchter en gaat in de filter zitten. Verliest zuigkracht daardoor en moet na een paar minuten gebruik worden gereinigd.

Lotte 29-01-2020

Verschikkelijk

Geschreven voor: Bosch BGC05AAA1 violet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vreselijke stofzuiger, zuigkracht neemt enorm snel af. Alles wat je op probeert te zuigen schuift weg, andere kop gekocht na advies. Nog steeds hetzelfde probleem. Voor ons een miskoop!