Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Philips FC8681 zwart, rood, zilver

Philips FC8681 zwart, rood, zilver
1 reviews
Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8ZOON rood, zilver op Kieskeurig.nl.

leen 18-06-2019

stil

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

goede kwaliteit door zijn zuigkracht en geen herrie,ook een goed bereik door het lange snoer van 12 meter.
de vorige bosch stofzuiger heeft ons 10 jaar plezier gegeven,hopen deze ook.

Pluspunten

• stil
  • groot bereik

MK 16-06-2019

Boch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Meer dan verrast door de wendbaarheid van de Bosch Athlet steelstofzuiger. Hij beweegt makkelijk mee, en is handig plat te leggen om onder bijvoorbeeld stoelen te zuigen. Iets minder hanig voor in de hoeken. Je pakt de stofzuiger snel en doordat de stofzuiger snoerloos is makkelijk te hanteren. Wat ons ook veraste was de zuigkracht, 3 standen en bij de derde stand heeft hij een geweldige zuigkracht, vooral op een vloerkleed of vloerbedekking zuigt hij erg goed. Ook past de stofzuiger zich aan wanneer je van een harde vloer naar een bedekte vloer gaat. al met al meer dan tevreden over deze aankoop en het is nu een feest om te stofzuigen!

Pluspunten

• wendbaarheid/hanteerbaarheid
  • snoerloos
  • veschillende zuigstanden
  • reinigen van de borstel

Minpunten

• kan niet goed in de hoeken
  • lastiger om ergens onder te stofzuigen

Lia 13-06-2019

Stofzuiger In’genius ProSilence 57 Allergy

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Super stofzuiger! Wel aan de zware kant, maar omdat ik in n appartement woon: geen bezwaar!
Heel stil!! Partner in de andere kamer hoort niet eens als je aan t stofzuigen bent!!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Heel lang snoer
  • Krachtig

Minpunten

• Beetje zwasr

Ilse Pijnacker 04-06-2019

Super stille stofzuiger van Bosch (BGL85Q57 )

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Ik heb een Bosch BGL85Q57 stofzuiger gekocht, omdat type stofzuiger zeer goed uit de test komt. Ik wilde een stofzuiger die goed zuigt, maar niet teveel lawaai maakt. Daar voldoet de stofzuiger ruimschoots aan, want Je kunt gewoon met elkaar praten tijdens het stofzuigen. Dit is echt een goed en degelijk product. Wij zijn er heel blij mee.

• verschillende zuigmonden
  • Lang snoer

Minpunten

• Stevige prijs

Lemmens 03-06-2019

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Heb hem net in huis dus moet nog even wennen. Zuigkracht is heel goed. Zelfs op de lage stand en dan is hij echt heel stil. De hogere stand maakt nog steeds wel wat herrie, maar een stuk minder dan mijn vorige stofzuigers. De extra hulpstukken op de stang is praktisch alleen stoot je ze er tijdens het zuigen wel makkelijk af. Lekker lang snoer dus niet steeds van stopcontact wisselen. Hij is best zwaar, maar daar merk je tijdens het stofzuigen niets van. Hij rijdt lekker en soepel mee. Ben er blij mee!

Pluspunten

• Lange snoer
  • Goede zuigkracht
  • Fijne hulpstukken bij de hand

Minpunten

• hulpstukken aan stang stoot je er snel af
  • Dikke slang

Ilse Pijnacker 01-06-2019

Super stille stofzuiger van Bosch (BGL85Q57 )

• verschillende zuigmonden
  • Lang snoer

Minpunten

• Stevige prijs

Boele 28-05-2019

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Goed wendbaar, goede zuigkracht, super stil en accessoires meegeleverd. Goede kwaliteit buizen slang en stoer uiterlijk. Min punt is aan het gewicht als je er de trap mee op moet.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Goede zuigkracht
  • Goede kwaliteit materialen

Minpunten

• Gewicht
  • Opbergen losse onderdelen

Geoff 27-05-2019

Flexibel en snoerloos

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Top product! Ik kan hem in korte tijd opladen en dan voor een uur gebruiken. Omdat er geen snoer aan zit kom ik overal ook lekker makkelijk bij.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Niet voor de grote klussen

Boele 25-05-2019

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Goed wendbaar, goede zuigkracht, super stil en accesoires meegeleverd. Goede kwaliteit buizen slang en stoer uiterlijk. Min punt is aan het gewicht als je er de trap mee op moet.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Goede zuigkracht
  • Goede kwaliteit materialen

Minpunten

• Gewicht
  • Opbergen losse onderdelen

margriet van waterschoot 06-02-2019

mooie rode stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

ik heb deze stofzuiger gekozen vanwege mijn 2 katten ,hij zuigt fantastisch ,de zuigkracht is makkelijk te veranderen en het geluidsniveau is ook veel minder dan mijn oude stofzuiger ,de stofzak is best groot ,de stang is prettig lang en de losse onderdelen zijn makkelijk te bevestigen en te verwijderen zonder dat dat veel kracht kost al met al een goede stofzuiger en een schoon huis

Pluspunten

• zuigniveau makkelijk te regelen
  • een lang snoer en een langere stang
  • grote stofzak

Marja 31-12-2018

Pro Animal stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Geweldige zuigkracht..Top stofzuiger. Mooie vormgeving. Weinig geluid. En veel mondstukken en hulpstukken mee geleverd.

Hans 18-12-2018

Perfect

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Perfecte zuiger voor een goed resultaat. veel extra zuigmonden voor alle ondergronden en hoeken. een lange snoer voor maximaal gebruik.

Pluspunten

• Veel hulpstukken
  • Lange snoer
  • lekker licht

Jules 05-12-2018

Bosch fluister stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Op 5 december ons een cadeau gedaan. een fluister stofzuiger van Bosch met alles erop en eraan. Hij zuigt als een trein en is gemakkelijk in het gebruik. Zonder handleiding in elkaar gezet en zuigen maar. Echt een Sinterklaas feest met zo een mooie stofzuiger. Ook nog een kleine korting via BOSCH gekregen dus optimaal geprofiteerd van een mooi aanbod via BCC.

Pluspunten

• geruisloos
  • veel standen

Minpunten

• net

Nicole 04-12-2018

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Dit is een hele fijne stofzuiger. Wat groter dan mijn vorige Bosch, maar daarmee ook wat steviger. Hij is stil en zuigt prima.

• Goede zuigkracht

Minpunten

• De zuigartributen zitten niet in de stofzuiger

Paul te Lintelo 04-12-2018

Stil, krachtig en licht in gebruik ondanks gewicht

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

ik wilde absoluut een 'allergy' stofzuiger voor mijn medische praktijk, en stil want ik had en hekel aan het lawaai van een traditionele stofzuiger, stil is die zeker! ik moest de eerste keer in gebruik checken of deze wel aan stond. Door de handige zwenk-wieltjes bij de borstel laat deze stofzuiger zich licht bedienen, zeker handig bij de trap zuigen. Ik heb nu maar 1 stopcontact nodig om het hele huis te zuigen, zolang is het snoer. Nou ja, het was niet de goedkoopste, maar denk ik wel de beste met een serieuze HEPA filter

Pluspunten

• ZUIGKRACHT
  • HEPA FILTER
  • STIL
  • LANG SNOER

Minpunten

• PRIJS
  • LOSMAKEN ZUIGBORSTEL ZWAAR

Fred 03-12-2018

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Voor de 2x dit type stofzuiger gekocht, Een uitstekend model, Daarom erg tevreden. Grote actieradius. Sterke zuigkracht. Voorzien van hepa filter, dus uitermate geschikt voor mensen met huisdieren

Veen 28-11-2018

Bosch BGL8ZOON

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

In verband met allergie zocht ik naar een stofzuiger met een goede HEPA-filter. De volgende wens was een lang snoer. Ben zeer tevreden met deze stofzuiger, HEPA-filter 15 + allergiefilter en een snoer van 12 meter. Zo kan ik het hele huis in één keer zuigen. De stofzuiger maakt weinig lawaai en is energiezuinig zonder op zuigkracht in te leveren.
Het verplaatsen van de stofzuiger gaat soepel, de stootbumper is handig.
Op de zuigstang zit een handvat gemonteerd, werkt ideaal! Verder is de lengte van de stang zo hoog in te stellen dat je niet meer met een gebogen rug hoeft te zuigen.
Over de accessoires niets te klagen, mooi formaat en stevige hulpstukken. Je klikt ze zo op de stang, persoonlijk moet ik daar even aan wennen. Als je onder de bank of andere smalle ruimtes zuigt, vind ik ze wel eens in de weg zitten.
Aan borstels geen gebrek: de gewone borstel waar ik alle gladde vloeren mee zuig (tegel, vinyl en laminaat), daarnaast nog een parketborstel én een turbo-borstel. Deze laatste ziet er prachtig uit, maar gebruik ik niet (i.v.m. allergie overal gladde vloeren en geen huisdieren). Jammer dat je er niet voor kunt kiezen om deze relatief dure borstel niet aan te schaffen.

Pluspunten

• HEPA-filter 15
  • 12 meter snoer
  • goede kwaliteit
  • prima (variabel in te stellen) zuigkracht
  • stil

Minpunten

• turboborstel (bij huisdieren) die ik niet gebruik

Cynthia 11-11-2018

Fantastische zuigkracht maar toch stil! Wel zwaar.

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Enorme zuigkracht. Stofzuiger heeft nergens moeite mee. Ondanks dit toch heel stil. Relatief wel zwaar maar door fijne wieltjes is dit eigenlijk geen probleem. Je krijgt er veel extra borstels bij.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Extra borstels
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Zwaar

Iris 07-11-2018

Bosch In'genius ProAnimal BGL8ZOON

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Ik zocht een stofzuiger met een lang snoer en een goede filter in verband met 4 katten. Vriend reageerde allergisch met name net na het stofzuigen. Deze stofzuiger heeft hepa 15, prima dus. Met het snoer van 12 meter een zeer groot bereik. Hij rijdt prima achter je aan. Er zitten veel hulpstukken bij. De slang is wat dikker dan normaal en wat korter. Dit is even wennen. Door de teleschoopbuis wat verder uit te schuiven merk je dit niet meer. De roterende borstel werkt op een wat hoogpoliger tapijt beter dan op een vlak tapijt. Daar werkt de parketborstel beter op. De handgreep ligt goed in de hand. Prima stofzuiger. Ik las dat er tijdens de roterende borstel wat lawaai zou zijn. Hij maakt dan inderdaad meer geluid maar voor mij niet storend. Hij is inderdaad ook zwaarder dan een gemiddelde stofzuiger maar goed, ik til hem niet vaak op.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Handgreep
  • hepa 15 filter

FrankAdriaan 12-05-2018

Uitstekende zuigcapaciteit / veel frissere lucht in huis

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON rood, zilver

Geweldig product . Zuigt uitstekend alle hondenharen weg. De uitstootlucht is geurloos. Veel minder last van mijn allergie

Pluspunten

• Goede zuigcapaciteit
  • Veel frissere lucht in huis na het zuigen