Bosch BGL8ZOON - Reviews

stofzak
A energieklasse
Type/soort
stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8ZOON op Kieskeurig.nl.

Jules 05-12-2018

Bosch fluister stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

Op 5 december ons een cadeau gedaan. een fluister stofzuiger van Bosch met alles erop en eraan. Hij zuigt als een trein en is gemakkelijk in het gebruik. Zonder handleiding in elkaar gezet en zuigen maar. Echt een Sinterklaas feest met zo een mooie stofzuiger. Ook nog een kleine korting via BOSCH gekregen dus optimaal geprofiteerd van een mooi aanbod via BCC.

Pluspunten

• geruisloos
  • veel standen

Minpunten

• net

Nicole 04-12-2018

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

Dit is een hele fijne stofzuiger. Wat groter dan mijn vorige Bosch, maar daarmee ook wat steviger. Hij is stil en zuigt prima.

• Goede zuigkracht

Minpunten

• De zuigartributen zitten niet in de stofzuiger

Paul te Lintelo 04-12-2018

Stil, krachtig en licht in gebruik ondanks gewicht

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

ik wilde absoluut een 'allergy' stofzuiger voor mijn medische praktijk, en stil want ik had en hekel aan het lawaai van een traditionele stofzuiger, stil is die zeker! ik moest de eerste keer in gebruik checken of deze wel aan stond. Door de handige zwenk-wieltjes bij de borstel laat deze stofzuiger zich licht bedienen, zeker handig bij de trap zuigen. Ik heb nu maar 1 stopcontact nodig om het hele huis te zuigen, zolang is het snoer. Nou ja, het was niet de goedkoopste, maar denk ik wel de beste met een serieuze HEPA filter

Pluspunten

• ZUIGKRACHT
  • HEPA FILTER
  • STIL
  • LANG SNOER

Minpunten

• PRIJS
  • LOSMAKEN ZUIGBORSTEL ZWAAR

Fred 03-12-2018

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

Voor de 2x dit type stofzuiger gekocht, Een uitstekend model, Daarom erg tevreden. Grote actieradius. Sterke zuigkracht. Voorzien van hepa filter, dus uitermate geschikt voor mensen met huisdieren

Veen 28-11-2018

Bosch BGL8ZOON

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

In verband met allergie zocht ik naar een stofzuiger met een goede HEPA-filter. De volgende wens was een lang snoer. Ben zeer tevreden met deze stofzuiger, HEPA-filter 15 + allergiefilter en een snoer van 12 meter. Zo kan ik het hele huis in één keer zuigen. De stofzuiger maakt weinig lawaai en is energiezuinig zonder op zuigkracht in te leveren.
Het verplaatsen van de stofzuiger gaat soepel, de stootbumper is handig.
Op de zuigstang zit een handvat gemonteerd, werkt ideaal! Verder is de lengte van de stang zo hoog in te stellen dat je niet meer met een gebogen rug hoeft te zuigen.
Over de accessoires niets te klagen, mooi formaat en stevige hulpstukken. Je klikt ze zo op de stang, persoonlijk moet ik daar even aan wennen. Als je onder de bank of andere smalle ruimtes zuigt, vind ik ze wel eens in de weg zitten.
Aan borstels geen gebrek: de gewone borstel waar ik alle gladde vloeren mee zuig (tegel, vinyl en laminaat), daarnaast nog een parketborstel én een turbo-borstel. Deze laatste ziet er prachtig uit, maar gebruik ik niet (i.v.m. allergie overal gladde vloeren en geen huisdieren). Jammer dat je er niet voor kunt kiezen om deze relatief dure borstel niet aan te schaffen.

Pluspunten

• HEPA-filter 15
  • 12 meter snoer
  • goede kwaliteit
  • prima (variabel in te stellen) zuigkracht
  • stil

Minpunten

• turboborstel (bij huisdieren) die ik niet gebruik

Cynthia 11-11-2018

Fantastische zuigkracht maar toch stil! Wel zwaar.

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

Enorme zuigkracht. Stofzuiger heeft nergens moeite mee. Ondanks dit toch heel stil. Relatief wel zwaar maar door fijne wieltjes is dit eigenlijk geen probleem. Je krijgt er veel extra borstels bij.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Extra borstels
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Zwaar

Iris 07-11-2018

Bosch In'genius ProAnimal BGL8ZOON

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

Ik zocht een stofzuiger met een lang snoer en een goede filter in verband met 4 katten. Vriend reageerde allergisch met name net na het stofzuigen. Deze stofzuiger heeft hepa 15, prima dus. Met het snoer van 12 meter een zeer groot bereik. Hij rijdt prima achter je aan. Er zitten veel hulpstukken bij. De slang is wat dikker dan normaal en wat korter. Dit is even wennen. Door de teleschoopbuis wat verder uit te schuiven merk je dit niet meer. De roterende borstel werkt op een wat hoogpoliger tapijt beter dan op een vlak tapijt. Daar werkt de parketborstel beter op. De handgreep ligt goed in de hand. Prima stofzuiger. Ik las dat er tijdens de roterende borstel wat lawaai zou zijn. Hij maakt dan inderdaad meer geluid maar voor mij niet storend. Hij is inderdaad ook zwaarder dan een gemiddelde stofzuiger maar goed, ik til hem niet vaak op.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Handgreep
  • hepa 15 filter

FrankAdriaan 12-05-2018

Uitstekende zuigcapaciteit / veel frissere lucht in huis

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

Geweldig product . Zuigt uitstekend alle hondenharen weg. De uitstootlucht is geurloos. Veel minder last van mijn allergie

Pluspunten

• Goede zuigcapaciteit
  • Veel frissere lucht in huis na het zuigen

MM Venis 11-05-2018

geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

super ding! Stofzuigen is geen hobby van mij maar deze stofzuiger neemt door het lange snoer en de power heel wat frustraties weg.

Pluspunten

• lang snoer
  • veel power

Minpunten

• geen opbergplek voor alle hulpstukken

Martin 14-04-2018

Krachtige stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

Stofzuiger voldoet uitstekend, handig met diverse opzetstukken, verstelbare kracht en heerlijk lang snoer. Aanrader.

Pluspunten

• Verstelbare zuigkracht
  • Lang snoer

Justin 11-04-2018

Blij met de aankoop

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

Handig wanneer je een hond hebt. Wij hebben er twee. Je krijgt de haren goed van de inloop mat en het kleed in de woonkamer.

Pluspunten

• Makkelijk te manoeuvreren
  • Goede zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• Grote stang om vast te houden
  • Vrij prijzig maar wel waard

Kibiru 26-03-2018

Stil en werkzaam

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

Stofzuiger gekocht ivm defect oud model. Deze gekozen voor de hondenharen. Pro animal borstel werkt goed op tapijt, vind hem voor op de pvc vloer wat minder. Stofzuiger is stiller als de vorige en het bereik is ook prettig. Vind de stofzuiger wel wat erg hoog plastic gehalte hebben.

• Proanimal borstel
  • Lang bereik

Minpunten

• Plastic
  • Geen opbergvak voor kleine accessoires

spol 18-03-2018

Mooie stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOON

Stofzuiger werkt prima, de diverse borstels erbij passen goed en zijn geschikt voor diverse vloertypes.
Niet te zwaar in gebruikt.

Pluspunten

• diverse borstels
  • geluid

Minpunten

• prijs