Dyson Big Ball Multifloor+ - Reviews

Type/soort
stofzuiger

3,5

Marina 15-02-2018

Gaat helaas niet lang mee

Ik heb bijna 7 jaar met deze stofzuiger gedaan. Deze ontplofte opeens van de week! Helaas niet meer in de garantie. Toen we deze kochten, dachten we: nu eens een x een sterke en goede stofzuiger
aanschaffen. Maar helaas..... het valt erg tegen! Totaal niet verwacht van dit merk!!

Pluspunten

• Zuigt prima!

Minpunten

• Geen lange levensduur

lady68 27-05-2018

te korte slang.

de zuigkracht is zeer goed. ik gebruik hem met een andere zuigmond van dyson ( speciaal voor dierenharen). de zuigmond die erbij zit vindt ik veel te lomp en werkt niet prettig. de speciale draaikop vindt ik ook vrij lomp . de slang vindt ik veel te kort. ik doe vaak afstoffen met de bijgeleverde accesoirres, maar dat lukt alleen bij lage dingen. bovenop een iets verhoogd kastje lukt niet. het algemeen vindt ik hem toch wel lomp. het rubber van de stofbak doet moeilijk waardoor je hem heel stevig moet aandrukken om weer te sluiten en dan moet je ook nog controleren dat hij goed dicht zit.
eerder de dyson 04 gehad. dit was de ideale stofzuiger, je kon er alles mee. door ziekte pas later zelf kunnen uitproberen en was toen al na de maand terug na de 30 dagen zichtdagen. anders had ik hem terug gestuurd.

Pluspunten

• goede zuigkracht

Minpunten

• te korte slang
  • lomp in gebruik

Danielle vd Berg 14-03-2018

Verschrikkelijk!

Wat een rommel! Elke keer dat ik stofzuig sta ik te vloeken. Maakt veel herrie, slechte kwaliteit plastic, je kan de accessoires niet opbergen (dus dan zou je haast met een rugzak op moeten stofzuigen), de standaard voet is gigantisch groot en met deze zuigt hij niet goed (pluisjes blijven gewoon op de vloerbedekking liggen), de losse parketborstel (van nog eens 50€) klapt elke keer om op het tapijt dus dat is ook een slechte optie (maar wel de beste tussen 2 slechte opties), bij het legen van de bak zit echt ALLES onder het stof (kliko, kleding, longen), bij gebruik van de parketborstel kun je de stang niet meer aan de stofzuiger bevestigen (want die bevestiging zit alleen aan de grote irritante voet), het model is erg lang en neemt daardoor veel plaats in gebruik....kortom een grote DURE miskoop!
Hiervoor heb ik ruim 10 jaar een Dyson gehad dus je verwacht dat een nieuw model zelfs verbeterd is, niet dus. Zo gauw de financien het toelaten koop ik een nieuwe fatsoenlijke stofzuiger van een ander merk.

Jan Hartog 12-03-2018

Onhandelbaar kreng.

De zuigkracht is uitstekend
Het totaal is verschrikkelijk onhandelbaar, vooral door de zuigpijp met borstel.
Te zwaar en werkt dus niet prettig.
De verstelbaarheid hiervan niet logiesch.

Pluspunten

• Zuigkracht is ruim voldoende
  • Geen stofzakken meer nodig

Minpunten

• Pijp met borste is verschikkelijk.
  • ECHT compleet onhandelbaar en
  • een andere is niet eens leverbaar
  • Te veel hulpstukken die niet nodig zijn maar
  • hier moet wel voor worden betaald natuurlijk