Dyson Big Ball Multifloor+

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Big Ball Multifloor+ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

JanH 31-10-2018

ONVOLDOENDE Gebruiksgemak

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor+

Zuigkracht is prima. Geen stofzakken een uitkomst. Simpel te legen.
Echter: het gebruiksgemak is echt een zwaar minpunt.
De steel met zuigmond (borstel) is onhandelbaar.

Jan Hartog 13-07-2018

Dyson Big Ball Multifloor+

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor+

De eerste paar weken was ik behoorlijk tevreden. Zuigt prima. Maar...…..
De hanteerbaarheid is mij zwaar tegen gevallen, wat zeg, ik ga mij er zelfs zwaar aan ergeren.
Nu is het wel zo dat ik er ook niet jonger op wordt maar dit is dus absoluut GEEN stofzuiger voor de wat ouder garde onder ons. VERSCHRIKKELIJK wat een geklooi met die zware steel met borstel.
BAH,

Pluspunten

• Geen stofzakken meer nodig

Minpunten

• Pijp met borste is verschikkelijk.

Dyson Benelux 16-07-2018

Hallo Jan,

Bedankt voor uw reactie op Kieskeurig.nl. Spijtig om te lezen dat u dit ervaart. Wij streven ervoor om met het lichtste materiaal te werken wat ook nog een stevig is. Misschien maakt u wellicht gebruik van een verkeerde vloerzuigmond voor een bepaalde ondergrond.

Vriendelijke groet,

Errol

Geen Dyson meer. 30-06-2018

Absoluut niet het geld meer waard.

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor+

Dyson stond voor mij altijd bekend als de "ultieme stofzuiger" maar deze nieuwe stubborn is bij lange na niet wat je van Dyson mag verwachten. De zuigmond is lomp en zuigt amper wat op. Of hij zuigt te min, of hij zuigt veel te sterk. Het zuig aanpasschuifje werkt ook niet. Krijg geen tapijt meer pluisvrij. Dus daarna een speciaal Dyson vloerbedekkingborstel besteld. Deze werkt redelijk op tapijten. Maar op hoogpolig werkt het totaal niet.
Ook de kwaliteit van de bak is matig. Het stof nestelt zich echt overal in..behalve in de filter. Die spoel ik maandelijks om. Maar komt amper vuil van af. Voor mensen met een longaandoening is deze stofzuiger echt niet te doen. Ook heb ik laatst de oplaadbare Dyson geprobeerd...maar na 15 minuten was deze batterij al leeg. Dyson is niet meer wat het ooit is geweest. Jammer.

Pluspunten

• Absoluut een mooi apparaat om te zien.

Minpunten

• Slechte kwaliteit.
  • Doet niet wat ie moet doen.
  • Apart te bestellen tapijtzuiger kost je 50 euro.
  • Vieze geur blijft ergens in het apparaat hangen
  • Plastic is van extreem slechte kwaliteit.

lady68 27-05-2018

te korte slang.

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor+

de zuigkracht is zeer goed. ik gebruik hem met een andere zuigmond van dyson ( speciaal voor dierenharen). de zuigmond die erbij zit vindt ik veel te lomp en werkt niet prettig. de speciale draaikop vindt ik ook vrij lomp . de slang vindt ik veel te kort. ik doe vaak afstoffen met de bijgeleverde accesoirres, maar dat lukt alleen bij lage dingen. bovenop een iets verhoogd kastje lukt niet. het algemeen vindt ik hem toch wel lomp. het rubber van de stofbak doet moeilijk waardoor je hem heel stevig moet aandrukken om weer te sluiten en dan moet je ook nog controleren dat hij goed dicht zit.
eerder de dyson 04 gehad. dit was de ideale stofzuiger, je kon er alles mee. door ziekte pas later zelf kunnen uitproberen en was toen al na de maand terug na de 30 dagen zichtdagen. anders had ik hem terug gestuurd.

Pluspunten

• goede zuigkracht

Minpunten

• te korte slang
  • lomp in gebruik

Danielle vd Berg 14-03-2018

Verschrikkelijk!

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor+

Wat een rommel! Elke keer dat ik stofzuig sta ik te vloeken. Maakt veel herrie, slechte kwaliteit plastic, je kan de accessoires niet opbergen (dus dan zou je haast met een rugzak op moeten stofzuigen), de standaard voet is gigantisch groot en met deze zuigt hij niet goed (pluisjes blijven gewoon op de vloerbedekking liggen), de losse parketborstel (van nog eens 50€) klapt elke keer om op het tapijt dus dat is ook een slechte optie (maar wel de beste tussen 2 slechte opties), bij het legen van de bak zit echt ALLES onder het stof (kliko, kleding, longen), bij gebruik van de parketborstel kun je de stang niet meer aan de stofzuiger bevestigen (want die bevestiging zit alleen aan de grote irritante voet), het model is erg lang en neemt daardoor veel plaats in gebruik....kortom een grote DURE miskoop!
Hiervoor heb ik ruim 10 jaar een Dyson gehad dus je verwacht dat een nieuw model zelfs verbeterd is, niet dus. Zo gauw de financien het toelaten koop ik een nieuwe fatsoenlijke stofzuiger van een ander merk.

Marina 15-02-2018

Gaat helaas niet lang mee

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor+

Ik heb bijna 7 jaar met deze stofzuiger gedaan. Deze ontplofte opeens van de week! Helaas niet meer in de garantie. Toen we deze kochten, dachten we: nu eens een x een sterke en goede stofzuiger
aanschaffen. Maar helaas..... het valt erg tegen! Totaal niet verwacht van dit merk!!

Pluspunten

• Zuigt prima!

Minpunten

• Geen lange levensduur