Philips 2000 series FC8246 zwart, groen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 series FC8246 zwart, groen op Kieskeurig.nl.

9,1

Jeroen 31-10-2017

Goede degelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Krachtig zuigende motor en toch valt het geluid super mee. Met de verschillende mondstukken voor diverse vloeren ben ik ook super blij. Ik heb thuis vinyl, carpetten, tapijt en tegels. De kleine accessoires zitten in de stofzuiger dus deze heb je meteen binnen handbereik als je ze nodig hebt. De borstel op de stang is echt ideaal voor mijn leren bank en stoelen. Makkelijk te gebruiken zonder de oppervlakte, in mijn geval het leer, te beschadigen. Daarnaast erg krachtig om alles goed op te zuigen.

Diana Tijssen 19-05-2018

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Voor mensen met dieren en veel haren in huis is dit gewoon een geweldige stofzuiger.
De beste van alle die ik ooit heb gekocht..!
Kattenharen gaan er overal super makkelijk vanaf!!
Ik ben er reuze dankbaar voor, dus dankjewel.
Voor mij geen minpunten , want lawaai maakt elke stofzuiger en deze niet meer dan mijn vorige stofzuigers

Pluspunten

• Verwijderd haren moeiteloos
  • Licht om te dragen
  • Snoer lang genoeg

robbernard 04-11-2017
  • Product gekregen

Klein maar dapper

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Ik ben zeer tevreden over deze niet al te grote stofzuiger met zak in de mooie kleur groen. Veel meer power dan mijn 8 jaar oude, eveneens Philips stofzuiger. De stevige slang en de inschuifbare stang zijn van een goede lengte en het snoer is liefst 9 meter lang. Het hele huis kan hiermee vanuit 1 centraal stopcontact gestofzuigd worden. De stofzuiger is inclusief een borstel voor de gladde oppervlakken. Met dien verstande dat je de borstel voor de vloerbedekking ook voor de gladde oppervlakken kan gebruiken. Wat ik heel handig en hygiënisch vind is dat je na gebruik de volle stofzak met een klepje kan afsluiten. Een klein nadeel is dat de stofzuiger onderste boven kan vallen als je te wild met de stofzuiger omgaat; dit door het lichte gewicht.

Pluspunten

• Sterke motor

Minpunten

• Licht van gewicht

Zandje 04-11-2017

In alle opzichten een top stofzuiger!!!

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Echt een top stofzuiger, ik heb hem mogen testen via de insiders en kan niet anders zeggen dan geweldig. Ik wilde hem graag testen om te kijken of hij echt zo goed werkte tegen de veren en haren van onze huisdieren en ook in dat opzicht maakt hij zijn belofte echt waar. Dus zeker een aanrader!!!

Pluspunten

• Lekker lang snoer.
  • Handig handvat bovenop.

vivette 10-11-2017

De huiskameraad

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Een super fijne stofzuiger met een zeer krachtige moter en een lange snoer wat zeer fijn is !!! Hij is er licht dus makkelijk te dragen en op te ruimen want hij neemt niet teveel ruimte in bezit....er zitten vele hulpstukken bij zodat je alle oppervlaktes en meubileer goed kan schoon maken. Ik ben er zeer tevreden over ;-)))

Pluspunten

• vele hulpstukken
  • krachtige moter
  • lange snoer

erp11 27-10-2017

keigoed

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

De prijs kwaliteit is uitstekend, heb een hond en de hondenharen zuigt ie heel goed op, wel maakt ie meer geluid dan mijn vorige, maar is niet storend

Pluspunten

• hondenharen worden goed opgezogen

Minpunten

• maakt meer geluid

Jasper 24-10-2017

Een wolf in schaapskleren!

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Bij het openen van de doos, is mijn eerste reactie "Wat is hij klein". Maar al snel ontdekte ik een lekker lang snoer van 9 meter en een eigenlijk handzaam apparaat wat zeker niet onder doet voor een grotere en duurdere Philips-stofzuiger, dit leg ik in de volgende punten uit! Wat vooral fijn is, is dat de "gewone" zuigmond erg goed zijn best doet en meer opzuigt dan in zijn baan ligt, dit komt door het hoge, maar zuinige vermogen en uiteraard ook het mondstuk. Ook fijn is dat de speciale rotorzuigmond voor tapijt en karpetten erg handzaam en flexibel is. De roterende borstel maakt dat hij alle vezels van het tapijt nog eens extra afneemt en dus je tapijt extra diep reinigt. Verder heb je nog het speciale opzetstuk voor haren van huisdieren, als je bijvoorbeeld honden of katten haren uit je bankstel wilt zuigen, door het speciaal vormgegeven mondstuk, kan je alle power uit het apparaat focussen op de haren. Tja er is zeker effect en de haren zijn makkelijk te verwijderen. Ook de herrie van de motor valt erg mee. Al met al een wolf in schaapskleren, boven verwachting en zeker een "Must-have"in een huis met dieren/kinderen.

Leo03 12-10-2020

Prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Eenvoudige stofzuiger die verder wel goed aanvoelt: het eerste wat me opviel: de stevig aanvoelende buis (voelt aan als dik metaal wat in werkelijkheid niet zo is, maar is toch stevig genoeg).
Als je een simpele stofzuiger bent gewend, dan is dit een prima apparaat met een prima prijs/kwaliteit-verhouding in een nette rustige kleurstelling.
De zuigkwaliteit is gewoon goed: krachtig genoeg, maar helaas niet regelbaar en als je dat wel gewend bent, is het wel een beetje een gemis.

Maar voor mij is deze stofzuiger voor de bovenverdieping en daarvoor is hij natuurlijk ideaal: compact en licht, valt bij normaal gebruik niet om tijdens het stofzuigen en neemt weinig ruimte in.

Als deze stofzuiger een regelbare zuigkracht zou hebben en een klem om de stang aan te bevestigen tijdens opslag (en daardoor bijvoorbeeld 15,- méér zou kosten) was het helemaal een topproduct voor zijn geld !

Ineke van der Veen 01-10-2018

Vrolijke kleur

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Ben erg blij met deze stofzuiger. Al jaren is het een enorme klus om de haren van onze Golden Retriever te verwijderen. Verschillende stofzuigers geprobeerd met matig resultaat. Deze stofzuiger met roterende borstel haalt ze echt weg en moeiteloos. Ook met de andere hulpstukken voor meubels en gladde vloeren is het prima werken. Voor mij een uitkomst!

Pluspunten

• Licht
  • 9 m lang snoer
  • Pittige motor
  • Afsluitklepje stofzak
  • Eenvoudig wisselen hulpstukken

martijnenbianca 11-11-2017

compact, lichtgwicht sofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Makkelijk hanteerbare, lichtgewicht stofzuiger die doet wat er beloofd wordt. Goede zuigkracht die, met de speciale stand voor dierenharen en opzetstuk, ook daadwerkelijk alle haren opzuigt. Dit op zowel parket als vloerbedekking. Tevens krijgt het alle haren van banken en stoelen af!. Ideaal voor mensen met huisdieren en moeite hebben om alle haren weg te krijgen. Bovendien door de compacte afmetingen en lichtgewicht erg makkelijk te hanteren

Pluspunten

• lichtgewicht
  • goede zuigkracht
  • goed hanteerbaar
  • echt alle dierenharen worden opgezogen

Minpunten

• redelijk kabaal met speciale opzetstuk voor haren

MarijkeK 01-11-2017

compact en krachtig

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Heerlijk compact apparaat waardoor het weinig ruimte inneemt. Meerdere opzetstukken waardoor voor alles wel iets is wat het makkelijker maakt. Handig hengsel bovenop waardoor bijv. de trap erg makkelijk stofzuigen is. Krachtig genoeg voor zelfs hardnekkige hondenharen in de mand of in het tapijt.

Pluspunten

• hengsel bovenop
  • roterende borstel opzetstuk

Minpunten

• design

jerony 31-10-2017

Super zuigkracht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Wat een super zuigkracht heeft deze stofzuiger.
Met een extra lange snoer is alles bereikbaar.
Zelden een stofzuiger gehad die hondenharen en troep zo goed opzoog.

Pluspunten

• zuigkracht
  • lange snoer

Gempy 30-03-2021

Geweldig zuigende stofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Deze stofzuiger doet wat hij moet doen. Hij zuigt als een tierelier en ik krijg er gewoon plezier in zo lekker als hij zuigt. Het snoer is lang genoeg. 3 mogelijkheden instelbaar voor meubels, vloer en kleed. Ben er heel blij mee.

B.N. 23-03-2021

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Ik vind het een te lichte stofzuiger. Bij het aan en uit klikken (met de voet) is de stofzuiger geneigd op de zijkant te draaien. Wel goede zuigkracht, waarvan de regelknop te makkelijk verschuift. Een grote zuigmond/borstel waardoor je niet onder alle kasten en zetels kan. Een goede krachtige stofzuiger maar iets te licht in gewicht.

kavabo 06-03-2021

Voldoet aan verwachtingen

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

De stofzuiger voldoet aan zijn verwachtingen. Handig in gebruik. Maakt onze tegelvloer heel goed schoon.

Infe 28-01-2021

Jammer genoeg niet wat ik verwacht had.

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Zuigkracht is goed, maar een hele stugge slang en harde borstels voor vloer en bank. Als ik het over kon doen gaf ik iets meer uit voor een stofzuigen, kwaliteit betaal je , dat is gewoon zo.

Ron D 27-01-2021

Lichtgewicht stofzuiger met veel zuigkracht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

de stofzuiger is compact en licht, dat is met name met zuigen van een trap prettig. De stofzuiger zuigt erg goed. Door de lengte van slang/stang en snoer kan je grote delen zonder van stopcontact te moeten wisselen zuigen

CPdeJo 06-11-2020

Stofzuiger werkt prima.

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Zuigt goed, maar is niet erg stil. Het is goed dat Philips tegenwoordig de herkomst vermeld bij producten.

Couvre 01-11-2020

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Ik ben tevreden met de stofzuiger, goede zuigkracht en maakt geen herrie.
Minpunt vind ik wel, dat de stofzuigerzak houder makkelijk per ongeluk wordt weggegooid bij de stofzuiger handel en op het internet wordt aangegeven dat dit wel vaker gebeurd bij Philips. Mag dus beter aangegeven worden zodat je niet meteen al extra producten hoeft aan te schaffen. ,

Minke Six 12-10-2020

Mooi,klein,licht model stofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

Omdat de stofzuiger zo licht en klein is,is ie gemakkelijk mee te nemen om ook de trap te stofzuigen,zeer wendbaar en met lang snoer,dus in 1 keer klaar,en met hoge zuigkracht,zodat het goed schoon wordt.