Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs op Kieskeurig.nl.

Peter 14-11-2018

sterke zuiger met wat ontwerpfoutjes

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

De stofzuiger zuigt echt beter dan al mijn vorige zuigers, maar er zitten wel wat ontwerpfoutjes in.
De kunststof slang zit ongezekerd, alleen geklemd in de metalen zuigbuis, waardoor de buis er al enkele keren is uitgeschoten. Heel vervelend als je zoals ik de trap van boven naar beneden zuigt om de stofzuiger niet steeds te hoeven tillen.
Het draaipunt van de slang op de body loopt nogal stroef waardoor de slang regelmatig je pols in de verkeerde richting duwt of de kunststof slangmond in de buis verdraaid. Het oprolmechanisme is weggewerkt onder de draagbeugel, maar als je daar op trapt om het snoer op te rollen, kiept de body over zijn achterwielen achterover. De zuigmond heeft een idioot grote achterkant, waardoor traptreden dwars zuigen de laatste 15 cm echt niet lukken zal. Een ander nadeel van de zuigmond zijn de wieltjes. Heerlijk voor het zuigen van grotere oppervlaktes, want dat gaat erg licht, maar een groot nadeel als je onder je bed of lage meubels wilt zuigen. De wieltjes werken de mobiliteit erg tegen als je de buis omlaag moet doen om onder lage meubels te zuigen. En als laatste: de omstelling van de zuigmond van harde naar zachte oppervlakten gaat erg stug, en is bij mij na enkele weken al nauwelijks meer mogelijk.

Leo03 12-10-2020

Prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Eenvoudige stofzuiger die verder wel goed aanvoelt: het eerste wat me opviel: de stevig aanvoelende buis (voelt aan als dik metaal wat in werkelijkheid niet zo is, maar is toch stevig genoeg).
Als je een simpele stofzuiger bent gewend, dan is dit een prima apparaat met een prima prijs/kwaliteit-verhouding in een nette rustige kleurstelling.
De zuigkwaliteit is gewoon goed: krachtig genoeg, maar helaas niet regelbaar en als je dat wel gewend bent, is het wel een beetje een gemis.

Maar voor mij is deze stofzuiger voor de bovenverdieping en daarvoor is hij natuurlijk ideaal: compact en licht, valt bij normaal gebruik niet om tijdens het stofzuigen en neemt weinig ruimte in.

Als deze stofzuiger een regelbare zuigkracht zou hebben en een klem om de stang aan te bevestigen tijdens opslag (en daardoor bijvoorbeeld 15,- méér zou kosten) was het helemaal een topproduct voor zijn geld !

Gempy 30-03-2021

Geweldig zuigende stofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Deze stofzuiger doet wat hij moet doen. Hij zuigt als een tierelier en ik krijg er gewoon plezier in zo lekker als hij zuigt. Het snoer is lang genoeg. 3 mogelijkheden instelbaar voor meubels, vloer en kleed. Ben er heel blij mee.

B.N. 23-03-2021

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Ik vind het een te lichte stofzuiger. Bij het aan en uit klikken (met de voet) is de stofzuiger geneigd op de zijkant te draaien. Wel goede zuigkracht, waarvan de regelknop te makkelijk verschuift. Een grote zuigmond/borstel waardoor je niet onder alle kasten en zetels kan. Een goede krachtige stofzuiger maar iets te licht in gewicht.

kavabo 06-03-2021

Voldoet aan verwachtingen

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

De stofzuiger voldoet aan zijn verwachtingen. Handig in gebruik. Maakt onze tegelvloer heel goed schoon.

Infe 28-01-2021

Jammer genoeg niet wat ik verwacht had.

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Zuigkracht is goed, maar een hele stugge slang en harde borstels voor vloer en bank. Als ik het over kon doen gaf ik iets meer uit voor een stofzuigen, kwaliteit betaal je , dat is gewoon zo.

Ron D 27-01-2021

Lichtgewicht stofzuiger met veel zuigkracht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

de stofzuiger is compact en licht, dat is met name met zuigen van een trap prettig. De stofzuiger zuigt erg goed. Door de lengte van slang/stang en snoer kan je grote delen zonder van stopcontact te moeten wisselen zuigen

CPdeJo 06-11-2020

Stofzuiger werkt prima.

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Zuigt goed, maar is niet erg stil. Het is goed dat Philips tegenwoordig de herkomst vermeld bij producten.

Couvre 01-11-2020

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Ik ben tevreden met de stofzuiger, goede zuigkracht en maakt geen herrie.
Minpunt vind ik wel, dat de stofzuigerzak houder makkelijk per ongeluk wordt weggegooid bij de stofzuiger handel en op het internet wordt aangegeven dat dit wel vaker gebeurd bij Philips. Mag dus beter aangegeven worden zodat je niet meteen al extra producten hoeft aan te schaffen. ,

Minke Six 12-10-2020

Mooi,klein,licht model stofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Omdat de stofzuiger zo licht en klein is,is ie gemakkelijk mee te nemen om ook de trap te stofzuigen,zeer wendbaar en met lang snoer,dus in 1 keer klaar,en met hoge zuigkracht,zodat het goed schoon wordt.

Neusaap 06-10-2020

Vreselijke stofzuiger.

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Deze stofzuiger zuigt voor geen meter. Zak is gauw vol en na een paar keer gebruiken met nieuwe zak is de zuigkracht al weg. Enorme miskoop en een flater voor philips. Eerst de mobilo gehad, 14 jaar mee gedaan.

Stijfs 15-08-2020

Een beste stofzuiger een echte aanrader.

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Ikzelf heb tot nu toe nog nooit met plezier gestofzuigd. Sinds ik deze stofzuiger gekocht heb ben ik sneller klaar en is vele malen beter de vloerbedekking schoon mbv het speciale hulpstuk om de haren van de huisdieren op te zuigen.
Hij is lekker licht en wendbaar. De actieradius is ook behoorlijk.
Ik ben erg tevreden met deze stofzuiger en ris een aanrader.
Helemaal top.

Vokke 01-05-2020

Uitstekende zuigkracht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Doet het uitstekend voor het reinigen van zowel zowel tapijten als gladde vloeren. Va gewicht is het toestel vrij licht maar toch wel stabiel bij het voortbewegen. Voor een normale ruimte is de snoerlengte voldoende. Lawaai tijdens het zuigen is best te doen. (een gesprek in de nabijheid kan nog best worden gevoerd). Tevreden over deze aankoop en de vlotte levering aan huis.

H.R. 01-03-2020

Lichte allrounder

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Stofzuiger is naar verwachting zeker gelet op de prijs en prestaties. Lekker licht dus ook prima voor de trap te gebruiken. No nonsens lichte allrounder.

Leibbrand 13-01-2020

Niet blij mee

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

De stofzuiger op zich ben ik tevreden over,helaas valt de stang continue uit de pistool wat zwaar irritant is.Als ik het hele huis stofzuig valt deze gemiddeld 9 keer uit de stang en ben dan ook geneigd om de stofzuiger van 11 hoog naar beneden te donderen.Hij heeft wel een goeie zuigkracht,en een zeer goede lengte qua snoer waar ik tevreden over ben.Ik zou persoonlijk deze stofzuiger nooit kopen als ik dit van tevoren had geweten!

Michelle12 06-01-2020

Fijn klein

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Hele fijne stofzuiger mooi klein. Alleen nu naar een jaar al geen zuigkracht meer hebben nu net weer een ander besteld hoop dat die het langer vol houd

gapied41 03-12-2019

aspirateur de base

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

un aspirateur classique sans grande performances. et un default majeur sur ce dernier....pas de témoin indiquant que le sac et plein.ce sera un aspirateur que je rachèterais pas

GeRiJo 13-08-2019

Prima prijs-/kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

De stofzuiger is prima in gebruik. Hij zuigt goed maar ook weer niet té sterk. Iets extra langer snoer zou nog handig zijn. Verder is ie compact genoeg, niet te zwaar en de steel is lang genoeg voor lange mensen.

Werner123 13-08-2019

Prima prijs-/kwaliteitverhouding

Nella 11-05-2019

Dit is mijn derde Philips stofzuiger sinds 1985, maar ook de slechtste.

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8244 zwart, grijs

Het lijkt wel of al de apparaten tegenwoordig minder zijn als vroeger, zodat je eerder weer nieuw moet kopen.