Miele Complete C2 Tango EcoLine grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C2 Tango EcoLine grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LoulouYumi 24-06-2019

Een aanwinst voor vloer en rug

Deze stofzuiger gekocht en gelijk mee aan de gang gegaan voor de bovenverdieping aangeschaft maar ik gebruik de stofzuiger nu door mijn hele huis om zijn gebruikt gemak.
Een extra lang snoer zorgt voor extra gebruiksgemak , je kunt er een grote ruimte mee stofzuigen zonder telkens in een nieuw stopcontact te moeten steken.Dan het gewicht van de stofzuiger deze is lekker licht dus til je de Miele Tango zo naar de trap op.
Maar heerlijk is het gemakkelijke zwenk vermogen van de stevige wieltjes onder de stofzuiger ,de stootrand zorgt dat de meubels en stofzuiger netjes blijven en het meest fijne aan deze Miele stofzuiger is nog wel de telescopische stofzuiger stang die gemakkelijk te gebruiken is en je rug enorm ontziet.Zo word stofzuigen weer een feestje in plaats van die eeuwig terugkomende rotklus.
Over het zuigvermogen kan ik kort zijn , de stofzuiger zuigt uw deurmat op bewijzen van spreken de zuigkracht is ruim voldoende op een harde stenen vloer super met het stofzuiger mondstuk en op zachte vloeren zoals vloerbedekking doet de stofzuiger het ook perfect.Miele maakt zijn naam weer eens waar , er is geen betere.
Al met al een mooi design , een aanwinst voor je rug , een stofzuiger die elke cent waard is

Pluspunten

• Lang snoer
  • Gemakkelijk zwenkbaar
  • Lange telescoop stofzuiger buis
  • Modern design
  • Goede stofzuig resultaten

Evert de Bruin 16-06-2019

Handige stofzuiger die niet vies is voor een klusje of 2

Voor vrouwlief een nieuwe stofzuiger geregeld want ze is de oude zakloze helemaal beu. Deze is ronduit geweldig! Ik doe er zelf meer mee dan vrouwlief. En met de wieltjes die 360 graden draaien volgt die moeiteloos de gebruiker. De slang is lekker soepel en niet stug, dus geen geworstel om hem achter je aan te krijgen. Hij heeft verschillende standen, ook een zachte stand dat die niet zo herrie maakt, kan je makkelijk savonds ook nog ff wat opzuigen als je wat heb omgegooid. En de verschillende kopstukken werken ideaal. Zo moest laatst de stalen ros weer eens uitgemest worden. Nu kan je met de borstel kop ideaal het dashboard schoonmaken. De zachte borstel maakt het vuil los en hij zuigt zeer krachtig dus het is een fluitje van een cent. En met de zachte haren maakt die ook geen krassen. En de andere kopstukken kan je gebruiken voor je matten en als je in nauwe plekjes wilt komen heb je daar ook nog een kopstuk voor. Kortom, perfect voor het dagelijkse werk en als je een opdrachtje voorschotelt doet die dat moeiteloos en met gemak. Een echte aanrader !

Pluspunten

• Soepele slang
  • Krachtig en stil
  • Soepele wieltjes
  • Handige kopstukken

LiWitje 14-06-2019

Kleine lichte krachtige stofzuiger

Super fijne stofzuiger. Geen tierelantijnen maar doet wat het moet doen: stofzuigen. De stofzuiger is licht en klein. Ideaal als je een trap op of af moet. Vloerbedekking of laminaat, op beide doet de stofzuiger het meer dan prima. De hulpborstels zijn een mooie aanvulling. De meubelborstel is heel goed voor het mee zuigen van kattenharen bijvoorbeeld. Het snoer is lang genoeg naar mijn idee. De stofzuiger ziet er ook mooi uit. Makkelijk op te bergen alleen jammer dat je de slag aan de zijkant vast zet. Een de kop van de stofzuiger vind ik wat stroef.

Pluspunten

• Licht
  • Krachtig
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Stofzuiger kop wat stroef

WendyL 09-06-2019

Fijne, soepele stofzuiger

De stofzuiger rijdt heel erg soepel door de zachte wieltjes. De wieltjes maken amper geluid op de vloer en omdat ze zacht zijn ben ik ook niet bang voor krassen. De stofzuigerborstel heeft ook een wieltje, waardoor hij heel soepel over de vloer te manoeuvreren is. Doordat de borstel wat hoekig van vorm is kan je ook makkelijk in de hoekjes stofzuigen. In de klep zitten 3 opzetstukken. Het klepje voor de opzetstukken wil niet altijd goed meer dicht als hij open is geweest. Wat ik een groot pluspunt vind is dat de stofzuiger een stuk minder herrie maakt dan zijn voorgangers. Nog een pluspunt is het lange snoer. Hierdoor kan ik de hele benedenverdieping doen zonder van stopcontact te hoeven wisselen. Op de deurmat heeft hij wat moeite met lange haren. Op andere vloersoorten gaat dit wel prima. Kattenharen zijn geen probleem.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Lang snoer

Minpunten

• Moeite met lange haren