AEG VX8-4-TM-E grijs, metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX8-4-TM-E grijs, metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nick 16-01-2020

Super stille stofzuiger!

De AEG vx8-4-tm-e is een super stille en krachtige stofzuiger.
De stofzuiger is wendbaar, daardoor volgd het goed tijdens het stofzuigen. Dat is zeker niet onbelangrijk. Hij is ook nog zeer compact, zodat je het makkelijk kunt opbergen.
Nog een voordeel is dat huisdieren minder tot geen schrik hebben tijdens het stofzuigen doordat het zo stil is.
Je kunt ook gewoon naast een slapende baby stofzuigen. De baby zal niet wakker worden (stand 1). De drie in een borstel die op de zuigstang plaats vind zit niet in de weg tijdens het zuigen. Ook de zachte wielen maakt het minder geluid en beschadigd je vloer niet. En je hoeft ook niet zo snel van stopcontact te wisselen door de 12 bereik die je hebt met deze stofzuiger.
En ook de hepa filter zorgt ervoor dat de lucht die uit de stofzuiger komt voor 99% zuiger is. Dit is weer een voordeel als je mensen in huis hebt met allergieën of long problemen. Dit weet ik omdat ik zelf twee dochters heb met allergieën en astma.

Alleen de prijs vindt ik iets aan de hoge kant. Waardoor snel voor een voor een andere stofzuiger kiest.

Pluspunten

• Super stil en krachtig
  • 12 meter bereik
  • Zachte wielen
  • Volgd goed

Minpunten

• Prijs iets aan de hoge kant

Twilight-ultima 27-03-2018

Doordacht systeem en hulp middelen

Stil is bij de AEG VX8-4-TM-E echt stil, de doordachte hulpmiddel die bestaat uit verschillende zuigmonden in een product.
Groot actieradius. Waar voorheen 2200 watt voor nodig was is deze 750 watt.
Buiten de prijs welke aan de hoge kant voor de modale huishouden kan ik nog geen negatieve punten vinden.mijn beoordeling is een 9 omdat bij een 10 zou hij alles zelf doen.