Miele Blizzard CX1 Parquet PowerLine - SKCF3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Blizzard CX1 Parquet PowerLine - SKCF3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Op de hondsrug 25-08-2021

Aanvankelijk goed, maar valt tegen in gebruik.

In eerste instantie ging alles goed. Minder Watt's maar toch wel goed zuigen. Op enig moment beginnen de filters verstopt te raken, schoonmaken moet erg voorzichtig en de filters moeten een dag drogen. Niet handig.
In het handvat zit ook een uitschuifoptie, waar de borstel aan zit. Dat uitschuifsysteem is binnen de kortste keren lam. En er is geen borstel hulpstuk apart, je moet dit ding gebruiken. Niet handig.

En dan komt het moment dat de hele MIele helemaal niets meer doet. Jammer. Na 4 jaar helemaal kapot. Niet veel waar voor je geld.

Pluspunten

• geen stofzak.

Minpunten

• Onhandige uitschuifborstel.
  • Gammele stang.
  • Filters snel verstopt.
  • Houdt er na een paar jaar opeens mee op.
  • Geen Miele-kwaliteit

Rob B 15-12-2020

Miele Blizzard CX1 - Powerline, oké power, super mobiel

We hebben de stofzuiger getest naast onze oude Miele 2000W stofzuiger. Als je het over kracht hebt? De Powerline heeft redelijke zuigkracht, maar onze oude Miele heeft echt aanzienlijk meer lawaai en zuigkracht. Alleen als je dan kijkt naar wat die extra zuigkracht doet? Dat valt tegen. De nieuwe CX1 zuigt precies hetzelfde op, maar met veel minder lawaai en veel soepeler. Hij rolt makkelijk, de slang beweegt super makkelijk.

Pluspunten

• Super mobiel
  • Weinig lawaai
  • Zuigt redelijk goed

Minpunten

• Duur

Iris 07-06-2019

Goede zuigkracht, stil, licht en handzaam

Zeer lichte stofzuiger met 2 platte koppen (1 voor tapijt en 1 voor harde vloeren) en verschillende opzetstukken. Aanpasbare zuigkracht, met de hardste stand die ervoor zorgt dat je spierballen krijgt, zo goed zuigt ie zich vast aan de ondergrond. Ideaal om je eigen auto mee te kunnen zuigen. Zeer intelligente klik en schuifsystemen, lange steel met goed handvat, waardoor je niet meer loopt te hannesen bij wisselen/aanpassen lengte. Hij geeft ook aan als hij intern moet zuiveren, en dat doet ie dan ook. Handig dat hij zakloos is, bak is ook makkelijk los te halen en te legen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht, veel opzetstukken
  • Handzaam wisselen opzetstukken en legen bak
  • Licht
  • Lang snoer
  • Goed handvat!