Hoover Xarion Pro XP81_XP25011 metallic, rood

Beste deals -6% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hoover Xarion Pro XP81_XP25011 metallic, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arjo Kortleve 23-10-2018

Hoover Xarion teleustellend

Handig een stofzuiger Zonder zak. Deze had toen we hem kochten als enige 3 x een A op energiegebruik, opzuigkracht en stofuitstoot. Het leek dus heel goed. Het apparaat wordt geleverd met een reeks zuigmonden. Een gewone die kan wisselen tussen een harde en zachte vloer, met een borstel. Een speciale voor bankstellen die klinkt als een tandartsboor. Een speciale voor harde vloeren, en nog wat klein grut. Dat kan alleen niet in het apparaat worden opgeborgen. Dat is wel jammer. Dus hangt het aan de stang en dan zit het in de weg. Dus heb ik het aan de draagvleugel gemaakt. Maar dat is ook niet optimaal. De stofzuiger zuigt heel goed. Maar pas er voor je geen rare dingen opzuigt want dan komt het is maar vast te zitten in de luchtkamer die naar de stofomslag loopt. Die moet namelijk in een bocht om de motor heen.
Bij het legen van de stofopvangbak miet je heel voorzichtig zijn. Dit knopje alleen aanraken als je boven de afvalbak zit en deze open staan. Anders mag je weer opnieuw beginnen. He klepje aan de onderkant gaat makkelijk open. Als je dat eenmaal weet is het geen probleem. Voorzichtig met de rest vande stofopvang, het maakt een zwakke indruk. Na 9 maanden gebruik stopte het apparaat er mee. Hij zal terug naar de levenancier. (Otto) Persoonlijk had ik meer verwacht.

Pluspunten

• Geen zak
  • Efficiënt met elektriciteit
  • Weinig stofuitstoot
  • Zuigt goed

Minpunten

• Niet degelijk
  • Te makkelijk te openen stofopvang.
  • Na 9 maanden gebruik kapot.