De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Numatic HVN206-11 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

woudstra 19-03-2021

handige stofzuiger met grote en betaalbare stofzuigerzakken

Geschreven voor: Numatic HVN206-11

Nadat we advies hadden gevraagd over wat de beste stofzuiger, qua prijs en kwaliteit voor ons zou zijn, kregen we deskundig antwoord, waardoor we besloten hebben deze stofzuiger aan te schaffen. We hebben vertrouwen in het personeel en de winkel (Expert Surhuisterveen). We hebben de stofzuiger direct in gebruik genomen en zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• licht
  • wendbaar
  • krachtig
  • zier er leuk uit,

Martin 07-07-2021

Na enkele maanden gebruik nog steeds enthousiast. Een lang snoer, een enorme stofzak die niet duur is, rijdt gemakkelijk en wendbaar en weinig lawaai. Topper!

Cees 13-05-2019

Professionele kwaliteit voor een consumenten prijs!

Geschreven voor: Numatic HVN206-11

Loop ieder willekeurig kantoor binnen als men aan het stofzuigen is en men gebruikt een Numatic stofzuiger of een minder goede kloon daarvan. Via de Numatic Henry lijn kan men deze professionele kwaliteit nu ook gewoon thuis beleven en de voordelen hiervan ervaren. Laag in geluid, grote stof opvang, extra lang snoer en extra lange zuigslang. Alles bulletproof en een perfect zuigresultaat! Ja hij is zwaarder dan vele goedkope consumenten apparaten, maar dit weegt niet af tegen de kwaliteit en het zuigresultaat! Een echte aanrader voor iedereen die nu eens een echte goed en degelijke stofzuiger wil aanschaffen.

Pluspunten

• Zuigresultaat op alle ondergronden
  • Zeer wendbaar en bulletproof
  • Zeer grote stofopvang

Minpunten

• iets zwaarder dan goedkope typen