AEG WX7-60C1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG WX7-60C1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Claudia 21-07-2017

Schoon en streeploos

Geschreven voor: AEG WX7-60C1

Ramen zemen is vaak kliederen met water. Met deze AEG ruitenreiniger heb je daar geen last van.
Hij is goed te hanteren en maakt de ramen streeploos schoon. Onder het eten koken zeem ik tussen de bedrijven door nog even een raam, ideaal. Alleen met hele grote ramen is het denk ik iets minder makkelijk. De zeem (met spuitfles) is daar denk ik te klein voor, of je moet een raam in delen wassen. Ik ben er erg blij mee en zal het zeker aanbevelen.

Joke 19-07-2017

AEG WX7-60CI

Geschreven voor: AEG WX7-60C1

Het is een fantasties apparaat.Maak heel weinig geluid en ramen zemen wordt een makkie . Zelf als je er een hekel aan heb. Alleen spullen bestellen via de officiele website is moeilijk. Het zakje kan je maar heel weinig ramen mee doen. maak heel weinig geluid.

Marjoke 12-07-2017

Niet alleen ruitenreiniger.

Geschreven voor: AEG WX7-60C1

De AEG aangeschaft na een slechte ervaring met een ruitenreiniger van een ander merk.
De AEG voelt niet alleen steviger aan maar is dit ook in gebruik en is veel geluidsarmer.
Wij gebruiken de AEG ook voor het uitdrogen van de douchecabine, werkt prima.

Pluspunten

• steviger
  • hoeft niet precies rechtop gehouden te worden

Minpunten

• wat lastig uit elkaar te halen