Bosch BBHL22140 - Reviews

Laadtijd
5 uur
Bedrijfstijd
45 min

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Jerry 13-05-2017

Snel opgeladen,lang gebruiksduur en geen stofzuiger zakken

Vind het ineeens heerlijk om te stofzuigen. Geen kabels meer achter je , aanzetten en gaan, wel tot 45 min lang.
En de stof wat je opzuigt , zelfs op de laagste stand. En vooral geen herrie meer. Echt super tevreden over deze steelstofzuiger.

Pluspunten

• Geen kabel
  • Korte oplaad tijd
  • Ook te gebruiken als kruimeldief
  • Geen herrie
  • Lange gebruiksduur

Minpunten

• Kleine opvangbak voor stof
Marga 20-05-2017

Is deze stofzuiger geschikt voor het opzuigen van kattenhatren van tapijt en is de zuigkracht net zo sterk als van een gewone stofzuiger?

Michael 10-11-2017

Prachtig apparaat

Een lichtgewicht, met een krachtige motor. Moeiteloos neem je de stofzuiger mee door het huis en omdat het allemaal draadloos is gaat het in 1 soepele beweging. De stofzuiger heeft twee standen, 1 en 2, waardoor je alles probleemloos op kan zuigen. De accu gaat ongeveer 40 minuten mee, maar niet als je de volledige tijd op stand 2 stofzuigt. Hiernaast is de stofzuiger ook geen doorn in het oog, de stofzuiger is slank met een prima design.

De kwaliteit evenaart aan dyson, maar de prijs zeker niet. Deze ligt veelal lager.

Pluspunten

• 40 min accuduur
  • krachtige motor met twee standen
  • kruimeldief inbegrepen
  • stofzuiger glijd over de grond

Minpunten

• vaste hoogte, de steel is niet verstelbaar

Willem 08-11-2017

Toppie

Mooi desing, licht, vrij stil, snel opgeladen en blijft redelijk lang opgeladen, 21.6Volt = prima zuigkracht, zeer wendbaar.

Pluspunten

• Wendbaar
  • 21.6 Volt
  • Licht

Jeanet 30-10-2017

Licht compact en toch geweldige zuigkracht

Prima apparaat. We hebben hem bewust gekocht vanwege licht gewicht, makkelijk op te ruimen en handig in gebruik. De kruimeldief wa

Pluspunten

• Licht , compact , wendbaar
  • Prima zuigvermogen
  • Handig op te ruimen

Minpunten

• Dat wij geen minpunten hebben ervaren

Rob 29-10-2017

BOSCH Steelstofzuiger BBHL22140

Allereerst ziet deze er mooi uit in het metallic donkerblauw (het oog wil ook wat natuurlijk...)
In elkaar zetten is simpel. Dan éérst opladen natuurlijk (5 uurtjes - Er zit een Li-Ion accu in.) Dit gaat simpel met de meegeleverde oplader (met gelukkig een redelijk lang snoertje) De stofzuiger staat hierbij gewoon op de grond in de stabiele 'recht-op' stand (zie verder) En dan... stofzuigen! Ideaal : geen snoeren meer :-)
Er zit een roterende (zachte) borstel in de zuigmond. Ideaal op harde vloeren is gebleken. Zuigkracht heeft 2 standen.
Stand 1 (zachter) is voor even het simpele werk. De zuigkracht in stand 2 heeft me positief verbaasd.
Wèl meer geluid natuurlijk, maar zuigt uitstekend. De zuigmond heeft kleine wieltjes, zodat deze nèt boven het vloeroppervlak blijft en geen krassen veroorzaakt op harde vloeren.
Erg handig dat deze stofzuiger zelfstandig en stabiel in een 'recht-op' stand kan staan op de vloer ! Onderbreken tijdens stofzuigen is dan geen probleem. Blijft overal stabiel staan.
Dan de kruimeldief: zeer eenvoudig uit te klikken met dan ook weer een eigen aan/uit schakelaar. Er is één accessoire meegeleverd : mondstuk voor plinten en kieren. Stofopvang : Géén stofzak natuurlijk .
Er zit een grof-filter in met daaromheen een fijnstof-filter. Beiden in één beweging uit de stofopvang te halen en afzonderlijk van elkaar schoon te maken. De opvangbak zèlf is simpel te legen. Hierin blijft het grovere losse vuil achter (kruimels etc.).
Kortom een heerlijk apparaat !

Pluspunten

• MOOI ..... :-)
  • Zuigt krachtig
  • Stabiele recht-op stand
  • Kruimeldief : ideaal
  • Li-Ion : korte oplaadtijd

Minpunten

• Krachtig zuigen : geeft altijd wat meer geluid

Ineke en Wim. 23-10-2017

Prima zuigkracht.

Ik heb gekozen voor dit apparaat voor het lichte gewicht. Ik heb reuma en dan is alles te zwaar.
De korte opladingstijd en het soort batterijen spraken mij erg aan.
Met zijn 21.6 V kan hij alles aan, met zuigen op een glad tapijt wel op stand 1 zetten, hij zuigt zich anders snel vast aan het tapijt, dan gaat het zwaar.
Het is even wennen, maar het schoonmaken/legen is een fluitje van een cent.
Stofreservoir had wat groter gemogen.
We zijn er blij mee!

Pluspunten

• Sterke zuigkracht.
  • Niet teveel lawaai.
  • En ook nog mooi om te zien.
  • Voelt allemaal erg degelijk aan.
  • duurzaam is afwachten.

Minpunten

• Klein reservoir.

G. Oester 18-05-2017

Licht makkelijk manoeuvreerbaar

Was op zoek naar een nieuwe kruimeldief en kwam toen deze combi steelstofzuiger van Bosch tegen. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht, is makkelijk te manoeuvreren, is licht en een veel langere accuduur dan mijn vorige kruimeldief. De zuiger blijft stabiel staan en je pakt hem snel om even iets op te zuigen.

Pluspunten

• Goed manoeuvreerbaar
  • Licht
  • Lange accuduur

G 17-05-2017

snoerloze steelstofzuiger.

Licht, en zuigt erg goed. Laad snel. Met uitwasbaar filter dus geen vieze luchtjes meer. Een echte aanrader.

Pluspunten

• licht
  • laad snel
  • zuigt sterk

Erik&marlou 10-05-2017

Makkelijk hanteerbaar

De stofzuiger voldoet aan alle eisen, makkelijk Is ook de ingebouwde kruimeldief. Enige minpuntje Is dat het reservoir snel vol Is.

Pluspunten

• Accu
  • Hanteerbaarhei

Minpunten

• Reservoir snel vol