Samsung POWERstick VS6000 - Reviews

Stofopvang
zakloos
Type/soort
steelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung POWERstick VS6000 op Kieskeurig.nl.

Ben 22-08-2017

Erg handig en soepel

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000

Erg Handig om vanuit een rolstoel de stofzuiger te gebruiken. hiervoor een dyson maar die geeft veel storingen en veel speling/gammel en moeilijk schoon te maken/houden.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • goed te doen vanuit een rolstoel

Minpunten

• komenmist een verlengstuk voor onder de bank te i9

Riez 24-05-2017

Goede stofzuiger voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000

Omdat we een stofzuiger misten voor de bovenste verdieping. Bovendien wilde we een draadloze. We gebruiken het apparaat nu intensief en hij voldoet voor in de kleine ruimten. Beneden hebben we nog een normale stofzuiger met een snoer en slang. Hij werkt erg goed en is heel wendbaar. Het opbergen is geen probleem omdat hij lang en dun is, en makkelijk in een kast past. De mogelijkheid om de geïntegreerde kruimeldief te kunnen gebruiken is erg handig met twee jongens van 12 en 15 die nog wel is wat laten vallen, en dan is een kruimeldief geen overbodige luxe. Ik zou dit apparaat willen aanbevelen voor diegenen die een stofzuiger willen zonder snoer en die erg wendbaar is. Het enige waar ik wat minder tevreden over ben is het geluid. Dat had wel iets zachter gemogen. Maar bovenal is het een goed apparaat.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Handig op te bergen

Julie 14-01-2019

Wendbaar

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000

Prettig apparaat. Kort geleden aangekocht maar tot nu to naar tevredenheid. Ligt goed in de hand. Licht. Zuigkracht en autonomie naar verwachting

F. Janssen 09-01-2019

Reuze gemakkelijke steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000

Ik wilde naast onze gewone stofzuiger nog een draadloze stofzuiger en kwam na het lezen van revieuws bij deze Samsung uit. Nu ik hem in bezit heb, kan ik beamen dat dit een goede keuze was. Werkt geweldig op plavuizen en laminaat, maar ook op deurmatten en kortharig tapijt. Ons langharig kleed gaat niet, dan loopt de roterende borstel vast. De Samsung is ontzettend wenkbaar waardoor je vlot klaar bent. Accu gaat lang genoeg mee en is snel weer opgeladen. Accu en oplader kunnen los van de stofzuiger opgeladen worden, waardoor de stofzuiger overal opgeborgen kan worden. Stofreservoir is makkelijk leeg en schoon te maken.
Enige wat ik mis is een bredere losse zuigmond voor als je hem als kruimeldief gebruikt, voor bijvoorbeeld de trap.
Een standaard stofzuiger hou ik er zeker bij, al zal ik die niet veel meer gebruiken.

Pluspunten

• Groot gemak, zeer wendbaar
  • Mooi uiterlijk, niet zwaar tillen
  • Vlot klaar
  • Sneller geneigd te stofzuigen
  • Losse accu en oplader

Minpunten

• Mis een bredere losse zuigmond

Yvette 21-04-2018

Even wennen

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000

Pas in gebruik, het is even wennen. Je bent gewend om hem steeds op te pakken om te verplaatsen maar dat is te zwaar in vergelijking met een gewone stofzuiger.
Zuigkracht is ook minder, maar dat was te verwachten. Het blijft een apparaat op accu..
Hij is wendbaar en de uitneembare accu is fijn.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

robert 20-08-2017

fijne stofzuiger

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000

hele fijne stofzuiger. neemt weinig ruimte in, is heel wendbaar en de zuigkracht is goed. en wil je nou bijv. de bank schoonmaken dan klik je de kruimeldief er zo uit, heel handig. de batterij zit er in geklikt en gaat lang mee

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigkracht
  • neemt weinig ruimte in beslag

Backdoor 21-05-2017

Zeer handige steel stofzuiger

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000

De Samsung VS6050KW Power-stick is zeer wendbaar maar liefst 180 graden en erg licht 2,7 kilo. Ook heeft deze de parkeerstand waardoor je hem makkelijk kan laten staan in een hoek van bijvoorbeeld je woonkamer. Onze kinderen pakken hem nu zelfs als ze even wat geknoeid hebben dus zeer makkelijk binnen handbereik. Het stofreservoir is makkelijk en snel te legen en het filter is zelfs uitwasbaar. Enige min punt wat ik ervaar is dat de accu los geklikt moet worden van de power-stick om die vervolgens in een externe oplader op te laden! Verder is het een geweldig apparaat om in huis te hebben en raadt ik dit product zeker aan.

Pluspunten

• Wendbaar 180 graden
  • Licht 2.7 kilo
  • Wasbaar filter
  • Makkelijk stofreservoir

Minpunten

• Accu los halen
  • Externe oplader