Samsung POWERstick VS6000 - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Laadtijd
3 uur

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ben 22-08-2017

Erg handig en soepel

Erg Handig om vanuit een rolstoel de stofzuiger te gebruiken. hiervoor een dyson maar die geeft veel storingen en veel speling/gammel en moeilijk schoon te maken/houden.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • goed te doen vanuit een rolstoel

Minpunten

• komenmist een verlengstuk voor onder de bank te i9

robert 20-08-2017

fijne stofzuiger

hele fijne stofzuiger. neemt weinig ruimte in, is heel wendbaar en de zuigkracht is goed. en wil je nou bijv. de bank schoonmaken dan klik je de kruimeldief er zo uit, heel handig. de batterij zit er in geklikt en gaat lang mee

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigkracht
  • neemt weinig ruimte in beslag

Riez 24-05-2017

Goede stofzuiger voor een goede prijs

Omdat we een stofzuiger misten voor de bovenste verdieping. Bovendien wilde we een draadloze. We gebruiken het apparaat nu intensief en hij voldoet voor in de kleine ruimten. Beneden hebben we nog een normale stofzuiger met een snoer en slang. Hij werkt erg goed en is heel wendbaar. Het opbergen is geen probleem omdat hij lang en dun is, en makkelijk in een kast past. De mogelijkheid om de geïntegreerde kruimeldief te kunnen gebruiken is erg handig met twee jongens van 12 en 15 die nog wel is wat laten vallen, en dan is een kruimeldief geen overbodige luxe. Ik zou dit apparaat willen aanbevelen voor diegenen die een stofzuiger willen zonder snoer en die erg wendbaar is. Het enige waar ik wat minder tevreden over ben is het geluid. Dat had wel iets zachter gemogen. Maar bovenal is het een goed apparaat.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Handig op te bergen

Backdoor 21-05-2017

Zeer handige steel stofzuiger

De Samsung VS6050KW Power-stick is zeer wendbaar maar liefst 180 graden en erg licht 2,7 kilo. Ook heeft deze de parkeerstand waardoor je hem makkelijk kan laten staan in een hoek van bijvoorbeeld je woonkamer. Onze kinderen pakken hem nu zelfs als ze even wat geknoeid hebben dus zeer makkelijk binnen handbereik. Het stofreservoir is makkelijk en snel te legen en het filter is zelfs uitwasbaar. Enige min punt wat ik ervaar is dat de accu los geklikt moet worden van de power-stick om die vervolgens in een externe oplader op te laden! Verder is het een geweldig apparaat om in huis te hebben en raadt ik dit product zeker aan.

Pluspunten

• Wendbaar 180 graden
  • Licht 2.7 kilo
  • Wasbaar filter
  • Makkelijk stofreservoir

Minpunten

• Accu los halen
  • Externe oplader