Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit - Reviews

Stofopvang
zakloos
Type/soort
steelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit op Kieskeurig.nl.

Ben 22-08-2017

Erg handig en soepel

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Erg Handig om vanuit een rolstoel de stofzuiger te gebruiken. hiervoor een dyson maar die geeft veel storingen en veel speling/gammel en moeilijk schoon te maken/houden.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • goed te doen vanuit een rolstoel

Minpunten

• komenmist een verlengstuk voor onder de bank te i9

Riez 24-05-2017

Goede stofzuiger voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Omdat we een stofzuiger misten voor de bovenste verdieping. Bovendien wilde we een draadloze. We gebruiken het apparaat nu intensief en hij voldoet voor in de kleine ruimten. Beneden hebben we nog een normale stofzuiger met een snoer en slang. Hij werkt erg goed en is heel wendbaar. Het opbergen is geen probleem omdat hij lang en dun is, en makkelijk in een kast past. De mogelijkheid om de geïntegreerde kruimeldief te kunnen gebruiken is erg handig met twee jongens van 12 en 15 die nog wel is wat laten vallen, en dan is een kruimeldief geen overbodige luxe. Ik zou dit apparaat willen aanbevelen voor diegenen die een stofzuiger willen zonder snoer en die erg wendbaar is. Het enige waar ik wat minder tevreden over ben is het geluid. Dat had wel iets zachter gemogen. Maar bovenal is het een goed apparaat.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Handig op te bergen

Loes en Dirk 12-07-2019

topproduct

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Waren al een geruime tijd op zoek naar een geschikte steelstofzuiger , en wij kwamen deze tegen , hebben na het lezen van de reviews toch voor deze gekozen en we zijn super blij met deze aankoop , wat een super top stofzuiger die echt nu eens de hondenharen opzuigt waarmee wij ontzettend blij zijn, hebben deze online besteld bij BCC en was de volgende dag al binnen , en het grootste gemak is van deze steelstofzuiger dat alleen de accu eraf gehaald moet worden om opgeladen te worden en niet de gehele stofzuiger , dus ideaal , ook de accu kan los besteld worden dus ook een pluspunt , dus al met al zijn wij dik tevreden en is een zekere aanrader , en ook de prijs is top, en is zeer wendbaar zodat je in ieder hoekje kan komen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • goed voor haren van huisdieren
  • geluid is top
  • licht in gewicht

Jennifer89 02-03-2019

Stofzuigen is nu leuk!

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Geweldige kenmerken; turbo zuigkracht, haalt de meest vastzittende haren met gemak uit een hoogpolig tapijt, super licht in gewicht en heeft een soepel draaiende zuigkap. De filter is uitwasbaar en hij is makkelijk te legen. Met een extra accu weet je zeker dat je nooit misgrijpt. Kortom een geweldig aparaat met de juiste verhouding in prijs en kwaliteit! Ik kan niet meer zonder!

Cor10 02-02-2019

Super stofzuiger

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Wij hebben hem nu na veel aarzelen gekocht ik had daar niets mee op accu maar tot mijn verbazing stofzuigt hij echt alles op en mijn dikke kleden de pool omhoog deze krachtige stofzuiger is echt goed ik maak hem na elke stofzuigbeurt schoon en ben verbaast wat er dan nog uitkomt het is een topper.

KHeemstadt 02-02-2019

Samsung stogzuiger VS6000

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Super handig en flexibel, zeker aan te raden! Batterijen gaaan opzicht goed mee!
Heb tot heden geen min punten op de batterijduur na, alleen plusmin 40min gebruikbaar. Ondanks alles is het geweldig! Proficiat.

Pluspunten

• Flexibel
  • Handig
  • Makkelijk

Minpunten

• Weing batterijduur

Boony 29-01-2019

Goeie steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Nu een weekje in gebruik en wij zijn tevreden! Steelstofzuiger is goed wendbaar en de kruimeldief is makkelijk los en vast te koppelen.

MaatJ 29-01-2019

Supper makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Echt een ideale stofzuiger voor mij! door mijn reumatische klachten was het zeer vermoeiend en zwaar om een normale stofzuiger te bedienen en moest iemand dat voor mij doen. Nu kan ik het zelf! lekker licht, zeer wendbaar, genoeg stofopvang voor een appartement van 45m2. ik ben er helemaal blij mee! en ook nog redelijk betaalbaar.

ik zou alleen wel voor de zekerheid een extra accu erbij willen hebben.

Pluspunten

• zeer wendbaar
  • licht
  • blijft zelf staan

Minpunten

• geen extra accu

Lepuize 26-01-2019

Super handzame stofzuiger

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Deze steelstofzuiger onderscheidt zich van andere modellen doordat de motor dichter bij de voet zit. Dit maakt 'm veel lichter in gebruik. Fijn is ook dat het apparaat met losse accu's werkt. Je hoeft dus geen ingewikkeld docking station te installeren. De zuigkracht is meer dan prima en de zuigduur is met 30 minuten ook helemaal goed. In de praktijk ben je vaak namelijk niet zo heel lang aan een stuk aan het stofzuigen. Zeker een aanrader!

Surge999 26-01-2019

Gewoon goede steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Gekocht als extra stofzuiger voor de bovenverdieping en hij bevalt uitstekend. Zuigt zelfs de haren van de hond en de kat van het tapijt in de turbo stand. Was bang voor het geluid dat volgens recensies nogal luid is maar het valt mij allerzins mee, hij maakt in de turbo stand minder lawaai dan onze gewone stofzuiger.
Al met al een prima ding, zeker een aanrader.

Jeroen 25-01-2019

Heel wendbaar en stil

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Ik heb deze gekocht omdat deze stil, niet zwaar is en heel goed zuigt,ook is de stof zak makkelijk schoon te maken/legen.

Pluspunten

• Niet zwaar
  • goede zuigkracht
  • redelijk stil
  • snelle laad duur van de accu

Marijn 24-01-2019

Wendbaar, Soepel in gebruik, Blijft zelf staan, Krachtig

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Echt een perfect apparaat. Hij "stuurt" goed, en zuigt er krachtig. Ook de kruimeldief op zichzelf is erg handig en krachtig. Maakt goed schoon, ook op vloerbedekking. Er zit een turbo knop op om bijvoorbeeld een deurmat mee te zuigen. Gebruiksduur bij een volle accu is ongeveer 20 minuten. Erg fijn is ook de losse acculader, daardoor staat de accu niet continue onder lading

Pluspunten

• Wendbaar
  • Blijft zelf staan
  • Zuigkracht
  • Losse acculader
  • Eenvoudig de kruimeldief uit te nemen

Minpunten

• 20 minuten op een volle accu

Julie 14-01-2019

Wendbaar

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Prettig apparaat. Kort geleden aangekocht maar tot nu to naar tevredenheid. Ligt goed in de hand. Licht. Zuigkracht en autonomie naar verwachting

F. Janssen 09-01-2019

Reuze gemakkelijke steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Ik wilde naast onze gewone stofzuiger nog een draadloze stofzuiger en kwam na het lezen van revieuws bij deze Samsung uit. Nu ik hem in bezit heb, kan ik beamen dat dit een goede keuze was. Werkt geweldig op plavuizen en laminaat, maar ook op deurmatten en kortharig tapijt. Ons langharig kleed gaat niet, dan loopt de roterende borstel vast. De Samsung is ontzettend wenkbaar waardoor je vlot klaar bent. Accu gaat lang genoeg mee en is snel weer opgeladen. Accu en oplader kunnen los van de stofzuiger opgeladen worden, waardoor de stofzuiger overal opgeborgen kan worden. Stofreservoir is makkelijk leeg en schoon te maken.
Enige wat ik mis is een bredere losse zuigmond voor als je hem als kruimeldief gebruikt, voor bijvoorbeeld de trap.
Een standaard stofzuiger hou ik er zeker bij, al zal ik die niet veel meer gebruiken.

Pluspunten

• Groot gemak, zeer wendbaar
  • Mooi uiterlijk, niet zwaar tillen
  • Vlot klaar
  • Sneller geneigd te stofzuigen
  • Losse accu en oplader

Minpunten

• Mis een bredere losse zuigmond

Yvette 21-04-2018

Even wennen

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

Pas in gebruik, het is even wennen. Je bent gewend om hem steeds op te pakken om te verplaatsen maar dat is te zwaar in vergelijking met een gewone stofzuiger.
Zuigkracht is ook minder, maar dat was te verwachten. Het blijft een apparaat op accu..
Hij is wendbaar en de uitneembare accu is fijn.

robert 20-08-2017

fijne stofzuiger

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

hele fijne stofzuiger. neemt weinig ruimte in, is heel wendbaar en de zuigkracht is goed. en wil je nou bijv. de bank schoonmaken dan klik je de kruimeldief er zo uit, heel handig. de batterij zit er in geklikt en gaat lang mee

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigkracht
  • neemt weinig ruimte in beslag

Backdoor 21-05-2017

Zeer handige steel stofzuiger

Geschreven voor: Samsung POWERstick VS6000 zwart, wit

De Samsung VS6050KW Power-stick is zeer wendbaar maar liefst 180 graden en erg licht 2,7 kilo. Ook heeft deze de parkeerstand waardoor je hem makkelijk kan laten staan in een hoek van bijvoorbeeld je woonkamer. Onze kinderen pakken hem nu zelfs als ze even wat geknoeid hebben dus zeer makkelijk binnen handbereik. Het stofreservoir is makkelijk en snel te legen en het filter is zelfs uitwasbaar. Enige min punt wat ik ervaar is dat de accu los geklikt moet worden van de power-stick om die vervolgens in een externe oplader op te laden! Verder is het een geweldig apparaat om in huis te hebben en raadt ik dit product zeker aan.

Pluspunten

• Wendbaar 180 graden
  • Licht 2.7 kilo
  • Wasbaar filter
  • Makkelijk stofreservoir

Minpunten

• Accu los halen
  • Externe oplader