Philips PowerPro Duo FC6172 rood - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 39 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Duo FC6172 rood op Kieskeurig.nl.

Schermpje 28-06-2020

Mooie en vooral erg handige stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Erg handige voor de bovenverdieping, zeker als men steeds met traditionele stofzuiger met slang en snoer moet slepen

SVIS 10-04-2020

Nutteloze stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Ik heb niet veel eisen aan een stofzuiger - ik heb geen huisdieren, en woon niet op een groot oppervlakte, dus ik verwachtte dat deze stofzuiger perfect zou zijn. Het blijkt echter een volledig nutteloos apparaat. Hoewel de kruimelzuiger ok zuigt, is de zuigkracht van de stofzuiger zelf bijzonder slecht. Ik moet na iedere stofzuigbeurt zowel het filter als de rolborstel schoonmaken, anders zuigt het apparaat helemaal niet. En zelfs na het schoonmaken, kan er niet iets kleins (zoals een miniscuul blaadje van een plantje) worden opgezogen. Ik heb het gevoel alsof ik heel veel geld door de wc heb gegooid. Wat een frustrerend slecht apparaat en wat een teleurstelling.

Zuudhorn 23-12-2019

Handige snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Het is een zeer handige snoerloze stofzuiger, die zowel als kruimeldief en als stofzuiger is te gebruiken. Het is ook gemakkelijk dat er geen aparte stofzakken voor nodig zijn. Filter 1x per 14 dagen reinigen onder de kraan. Eenvoudig in gebruik en snel op te laden.

DonBen 14-10-2018

sterke zuig eigenschappen in de turbo stand

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Degelijk en mooi apparaat wat handig is in de werkzaamheden, snel op laad en lang mee gaat. Zeer wendbaar.

eben 23-10-2017

sterke kruimeldief met onhandig design

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Geweldig om een snoerloze stofzuiger te hebben! Altijd stand-by, geen gedoe met het juiste stopcontact en te korte snoeren en zo. Hij is heel wendbaar in het gebruik en heeft flinke zuigkracht. Tot zover het goede nieuws.

De stofzuiger is niet licht-- niet heel fijn om de trap op te tillen, maar wel te doen-- tenzij je een onhandige beweging maakt en de kruimeldief eruit valt.
Het geluid in de turbostand is aanzienlijk-- om met iemand vlakbij te praten moet je schreeuwen. Neem je de kruimeldief uit de steel, dan dondert de boel meteen om, moet voorzichtig gebeuren (en dan nog..) En dan het handige reservoir-- dat bestaat uit twee delen, eentje een soort dekseltje met een gat erin waar, je raadt het al, zomaar het vuil bij een onhandige beweging uit kan vallen.Opmerkelijk hoe snel je zoveel vuil maakt- het reservoir moet na elke keer geleegd.

De kruimeldief heeft twee mondstukken, waarvan er eentje aan de stang te bevestigen is. Valt daar ook meteen vanaf. Onhandig, want die mondstukken zijn nodig om goed te kruimelzuigen. Het andere grote mondstuk 'voor dierenharen' doet helemaal niets...maar dan ook niet één kattenhaar van de bank. Zou ik iets verkeerd doen? Met de hele stofzuiger op de bank (mondstuk aan steel) gaat het wel goed.

Als laatste de oplader: een adaptor met stekkertje, ietsje groter dan van een mobieltje of zo. Er is een suf muurhoudertje bijgeleverd met schroeven en pluggen, waar je het plugje in kunt klikken. Dat laat Philips dan weer niet in dat filmpje van de stofzuigende zakenman zien.

Al met al: je moet niet onhandig zijn en het voelt niet oer-degelijk allemaal, het zijn vrij primitieve accessoires (adapter, reservoir en hulpstukken), en hij maakt herrie. Dat alles kon ik niet in de reviews vinden die ik braaf had doorgeplozen, daarom schrijf ik deze. Hoe dan ook: een sterke snoerloze stofzuiger blijft erg fijn, dus met enigszins gemengde gevoelens houd ik 'm toch in huis.

Syl2018 12-07-2017

Goede steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Het gemak van een steelstofzuiger bevalt me heel goed.

De powerpro duo doet lang met zijn accu, heeft goede kracht, maar daarvoor gebruik ik wel veel de Max knop, voor net dat beetje extra power waarmee ook de kleine deeltjes van onze tegelvloer zuigt.

Groot voordeel is dat hij makkelijk weg te zetten is, en dat de kruimelzuiger eenvoudig afneembaar en te gebruiken is. Hij kan eenvoudig platgelegd worden zonder dat de borstelkop opwipt.

Nadeel is dat hij vrij zwaar is. Het heeft ook hoge wielen aan het voetstuk, waardoor je niet overal mee onderdoor kan. Het voetstuk is vrij plat op de vloer, waardoor hij iets grotere stukken niet opzuigt.

Cillatje 10-07-2017

Wat een verademing

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Altijd gebruik gemaakt van een gewone stofzuiger. Maar wat was dat een gedoe in vergelijk met deze. Ik merk dat ik sneller de stofzuiger pak om "" even snel schoon te maken"" en ook de kleine dingetjes op de vloer of de bank zijn zo weg met de kruimelzuiger die je eruit kan halen.

Hij is super handzaam en gaat makkelijk alle kanten op. Ik vind het echt niet vervelend om hiermee schoon te maken.

Johan33 05-07-2017

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Dit is werkelijk een hele handige en effectieve stofzuiger. De zuigkracht is buitengewoon goed, het resultaat is prima en grote voordeel is dat er het snoerloos is. Ideaal voor kleine klusjes.

Melanie1981 04-07-2017

Handig en snel apparaat

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Deze stofzuiger is erg handig om mee te werken. Draadloos, kan makkelijk en snel z'n ding doen en geraakt vb.helemaal onder de bedden wat bij een ggewone stofzuiger nogal moeilijk is.
Ook de kruimeldief is erg handig, afklikken en de zetels zijn vb in een wip gedaan.
Ik gebruik deze vooral voor boven,. Hij is misscchien iets minder krachtig dan een ouderwetzexstofzuiger, ik krijg er vb beneden niet telkens al het zand lee weg die m'n zoontjes soms meebrengen na een bezoekje aan de zandbak.
Ook het lawaai is een nadeeltje maar de nadelzn wegen zeker niet op tegen het gebruiksgemak van dit toestel. Ik ben er alvast heel blij mee.

mace 04-07-2017

snel klein en zuigt super.

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Dit is een kleine krachtpatser...
wat je snel pakt om effe iets op te zuigen.
Niet geschikt voor een groot huis..
Maar voor een klein huis of app. gewoon SUPER.

en de kruimeldief is een leuke toevoeging..

Enige nadeel kan zijn dat de batterij slechter wordt.
Maar voor nu !!!PERFECT!!

SandraPal 03-07-2017

Super product met kleine kids in huis

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Ik vind het een erg handig product voor als je kleine kids in huis hebt. Snel effe stofzuigen na het eetmoment kinderspel gewoon. Zelfs mijn kinderen stofzuigen nu gewoon uit zichzelf. Het enige minpunt is de batterij, die houdt het geen uur uit en het toestel moet dan dikwijls herladen worden. Maar zonder snoer is echt wel super, we stofzuigen nu veel meer dan vroeger, super gewoon!

lmcmr 29-06-2017

Steelstofzuiger 2-in-1

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Deze Philips steelstofzuiger 2-in-1 staat geduldig in de hoek te wachten tot drie dochters klaar zijn met brood eten (muurbevestiging bijgesloten) Ook heb ik met het opzetstuk/ kruimeldief ons bed met succes uitgezogen. De borstel draait, als je terugtrekt rolt er wel eens een kruimel uit de borstel. Alle onderdelen zijn eenvoudig te reinigen, daarentegen alle lange haren draaien vast in de borstel, die gelukkig eenvoudig schoon te maken is.

AlineD 27-06-2017

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Handig toestel dat zeer wendbaar is. De parkeerstand is zeer praktisch wanneer je iets moet verplaatsen tijdens het stofzuigen. De lange batterijduur heeft je mooi de kans om het ganse huis een stofzuigbeurt te geven.

holly10 25-06-2017

goede en fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6172 rood

Deze stofzuiger is zeer fijn en praktisch in gebruik. Hij is lekker handbaar en zuigt alle stof op. Zelf vind ik hem wel op vloerbedekking beter zuigen dan op tegels.