Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Sandra 06-02-2018

Zuigt niet goed

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

Ik heb deze stofzuiger nu zo´s 4 maanden. Op tapijt zuigt hij slecht doordat de wielen van het standaardhulpstuk te klein/laag zijn voor het tapijt (middelhoge pool). Hierdoor hobbelt het mondstuk over het tapijt, wat ook een vervelend geluid maakt. Op parket duwt hij de stof meer voor zich uit. Daarnaast is de zogenaamde handige handgreep helemaal niet handig, als je kleinere handen hebt kun je niet lang stofzuigen.Mijn duim is helemaal rood en je voelt de blaren als het ware al opkomen. Niet kopen dus en vooral een stofzuiger in de winkel uittesten.

Erik 03-04-2017

Zeer slecht qua zuigkracht!

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

Deze stofzuiger is een grote miskoop. De zuigkracht is dusdanig slecht dat hij bijvoorbeeld droge kattenbrokjes op een tapijt slechts met moeite opzuigt (in de zwaarste zuigstand). Hij borstelt de boel meer op (waardoor het visueel wel schoon oogt), dan dat hij schoonmaakt. Alleen op parket/zeil functioneert hij goed.
Ik schrijf zelden een review, maar in dit geval wil ik u graag waarschuwen voor een miskoop!

Pluspunten

• mooi vormgegeven
  • laat geen stof door

Minpunten

• zuigkracht

Wilma 28-01-2017

Siemens stofzuigerVSQ8SIL66

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

Super apparaat, heb totaal geen last meer van mijn allergie. Aanrader voor iedereen die maar iets te maken heeft met allergie in welke vorm dan ook

Kees Vlasveld 24-01-2017

Stofzuiger

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

De zuigkracht van deze stofzuiger is enorm. Hij zuigt stof al op afstand op. Plus het snoer is zo lang dat ik maar een stopcontact hoef te gebruiken om de hele kamer en een gedeelte van de trap. Dus ben erg in mijn nopjes met de nieuwe stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• De extra accessoires aan de buis.

Bram 15-01-2017

Stofduwer ipv zuiger

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

We hebben deze stofzuiger nu een jaar en zijn niet supertevreden. We hebben een PVC gladde vloer en kruimels e.d. duwt hij vooruit, dus je moet continue de stofzuigermond optillen om te zorgen dat alles in de stofzuiger komt. Verder piept hij bij het stofzuigen. De motor is overigens wel erg stil.
Snoer is lang wat handig is, en hij rolt prima mee.
Het verbindingsstuk tussen stang en stofzuigermond is na een jaar kapot, waardoor je de mond er elke keer weer op moet zetten. Vind ik voor deze prijsklasse wel erg snel kapot.
Zou deze stofzuiger niet kopen. Voor deze prijs moeten er toch wel betere zijn.

Pluspunten

• Stil
  • Lang snoer

Minpunten

• Duwt kruimels voor je uit
  • Piepende stofzuigermond

Mart 05-01-2017

Zuigt uitstekend, zowel op gladde vloer als tapijt

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

Op zoek naar een stofzuiger die zowel op gladde vloeren als op tapijt goed presteert kwamen we deze Siemens tegen. De stofzuiger is makkelijk wendbaar en vooral het lange snoer is ideaal. Ook de stang (instelbaar) is lang, waardoor je makkelijk onder bijv. een bed kunt komen.
Het kost weinig kracht om alles goed op te zuigen (m.n. op vloerbedekking was dit voor ons een aandachtspunt) en de stofzuiger maakt niet veel lawaai.
We hebben de stofzuiger nog maar net, maar tot nu toe een zeer goede keuze!

Mar 31-12-2016

Prettige stofzuiger!

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

Deze stofzuiger zuigt prima. Vooral tapijt gaat goed. En wat het meest opvalt, of juist eigenlijk niet: het geluid. Het is namelijk een erg stille machine. En wat ook fijn is dat het apparaat erg wendbaar is. Mijn oude stofzuiger bleef nogal eens achter een tafelpoot hangen. Deze rolt lekker achter je aan. De zuigbuis is uitschuifbaar en tot onze verrassing ook nog eens behoorlijk lang. Dat scheelt weer rugpijn...Stofzuigen zou door dit apparaat bijna leuk worden!

Pluspunten

• Lange zuigbuis
  • Snoerlengte is 12 meter
  • Rolt soepel over de vloer
  • Stil apparaat

Minpunten

• geen!

Jomagoha 28-12-2016

echt fluisterstille stogzuiger

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

We wilden voor een Dyson gaan , maar na vergelijk met de siemens valt de Dyson al snel af. Dyson doet goedkoop aan en klapt met de stofzuigermond elke keer weer op de grond. Ook het verschil in Db is enorm. De siemens is echt fluisterstil, Ook heeft de siemens een iets betere zuigprestatie . Maar dat is maar marginaal. Het is ook voor het eerst dat ik een beoordeling afgeef, en dat zegt echt wel wat! Siemens stofzuiger in het kort : uitmuntende zuigkracht, stil en solide!

Pluspunten

• Zeer stil
  • uitmuntende zuigkracht
  • solide

Minpunten

• de prijs zou een struikelblok kunnen zijn.

TH 24-12-2016

Prima Stofzuiger

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

Prima Stofzuiger, geen stof meer te zien. goede prijs, rolt makkelijk mee, licht van gewicht daardoor makkelijk draagbaar.

Pluspunten

• Goede stofzuiger
  • Wendbaar
  • Licht

Nienke 06-12-2016

Zeer goed wendbare stofzuiger met goed anti-allergie filter

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

Zeer goed wendbare stofzuiger, wendbaar naar alle kanten. Niet te zwaar en compact, handig op te tillen aan de handgreep. Ik heb deze stofzuiger gekozen vooral vanwege het goede anti-allergie filter. Dat ie stiller is qua geluid is een prettige bijkomstigheid.

Pluspunten

• Goed anti-allergie filter
  • Goed wendbaar

Minpunten

• Slang had iets langer gekund (lange mensen)

Y. 04-12-2016

Stofzuiger met pit

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

Een prima stofzuiger dat goed rolt en wendbaar is. Het zuigt zeer krachtig en heeft voldoende hulpstukken. Daarnaast is deze stofzuiger ook bijzonder stil. Door zijn lichtgewicht ook fijn om te tillen en bv de trap te zuigen. En toch ook een mooi model en een hippe kleur.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid
  • power sensor

Minpunten

• lengte snoer

Nelleke 13-11-2016

zuigt stil en goed, strakke vormgeving

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

-de stofzuiger ziet er mooi uit, aan/uit knop midden bovenop
-fijn stille stofzuiger, de muziek kan gewoon aanblijven
-het snoer is fijn lang (net wat langer dan onze vorige stofzuiger) en dat is net wat comfortabeler in gebruik
-de extra handgreep op de slang werkt fijn maar heeft als nadeel dat je onder b.v. het bed wat ruimte tekort komt
-het zuigmondje is te stug voor bekleding van onze bank, je kunt 'm moeilijk heen en weer halen (ik gebruik de oude, die paste gelukkig)
-de stofzuigerstang is makkelijk in hoogte verstelbaar

onze beste stofzuiger ooit 12-11-2016

geweldig stille stofzuiger

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

Deze stofzuiger uitgekozen omdat wij gek werden van het gehuil van de oude stofzuiger.
Het geluid of liever gezegd de stilte overtrefde onze stoutse verwachtingen
Zelfs in de hoogste zuigstand is het geluid zeer minimaal.

Pluspunten

• stil
  • goede zuigkracht

Arian 06-11-2016

sterke zuigkracht op allerhande vloeren, maar erg stil tgt

Geschreven voor: Siemens VSQ8SIL66 zwart, wit

Goede prijs-kwaliteit-verhouding: met stofzak, maar toch sterk; wendbaar en erg stil, kortom: een goede koop!

Pluspunten

• stil
  • zuigt goed op allerlei typen vloeren
  • wendbaar
  • groot volme stofzak (4 ltr)

Minpunten

• geen kleine zuigborstel meegeleverd