Bosch BBH6P25 bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBH6P25 bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cinthia en Jan 09-06-2019

GOEDE ACCUURDUUR

Geschreven voor: Bosch BBH6P25 bruin

Goede stofzuiger met sterke zuigkracht, Waarde voor je geld, ik zocht naar een lichte en wendbare stofzuiger met arthroseproblemen. Na een beetje zoeken op internet bij dit model uitgekomen. Voldoet uitstekend om tapijt en hardvloer regelmatig schoon te maken, 3 standen, draaiende borstel, filter en borstel gemakkelijk schoon te maken. batterij indicator en indicator voor reinigen filter. Ook de bestelling en levering was weer top, gekozen voor levering zelfde dag, en bestelling geleverd om 21u15.

Minpunten

• Hellas zat er geen accessoires
  • Stand 3 maakt veel lawaai

Irma van Hoek 06-12-2018

Zeer wendbaar, grote zuigkracht, geluidslaag, blijft staan!

Geschreven voor: Bosch BBH6P25 bruin

Had zo genoeg van gesleep met gewone stofzuiger, lastig wendbaar en dan die slang en snoer. Deze is wendbaarder, maakt veel minder herrie, zuigt als de beste (want geen kruimeldief). Ik gebruik oude zuiger alleen nog om 1x p/mnd het bankstel/fauteuils mee af te stofzuigen. Accuduur is méér dan lang genoeg om een standaard huis (150m2) te zuigen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Laag in geluid
  • Goede accu
  • Grote zuigkracht
  • Blijft staan

Wioletta Timmermans 28-11-2018

Mooi design voor accurate klanten.

Geschreven voor: Bosch BBH6P25 bruin

Geweldig ding, al op de eerste dag na ontvangst, opgeladen en aan een stuk hele huis zonder kabel kunnen stofzuigen en dankzij losse accessoires kan ik nu ook boven op de kasten en moeilijk toegankelijk gebieden moeiteloos bereiken.
De steelstofzuiger van Bosch flexxo serie 4 is niet alleen praktisch in gebruik, maar ook leuk om te zien. Ik ben gelijk heel enthousiast geworden en raad ik dit product aan.

Pluspunten

• Het lichtje knipperd tijdens het opladen
  • Krachtige steelstofzuiger
  • Extra accessoires
  • Makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• Maakt wat meer geluid als onze oude voorganger

Doruske 01-09-2018

Bosch Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH6P25 bruin

Pas een paar weken in huis, maar lang genoeg om te weten dat hij zeer goed zuigt en dat ik in een keer het hele huis kan doen.
Geen geleur met telkens snoer in een ander stopcontact.

Tonnie 27-08-2018

Een makkelijk handelbare steelstofzuiger de Bosch BBH6P25

Geschreven voor: Bosch BBH6P25 bruin

Dit is een stofzuiger waar ik al zolang naar opzoek was, eentje die je makkelijk kunt hanteren niet te zwaar en zuigt krachtig en het kost je niet zoveel kracht om je huis netjes schoon te houden.

Irma 18-08-2018

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH6P25 bruin

Geweldige zuigkracht, laag geluid op stand 1 en 2, stand 3 behoorlijk geluid, maar dan krijg je hem ook bijna niet meer los vd mat. Zeer wendbaar. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Geluidsniveau

Brenda 12-08-2018

Maakt stofzuigen leuk!

Geschreven voor: Bosch BBH6P25 bruin

omdat we konijntjes hebben die in en uit hun kooi springen en een 7 jarige die nog niet altijd weet dat hij boven zijn bord moet eten ... ligt er toch wel heel vaak rotzooi op onze vloer. En dan elke keer die grote zware logge stofzuiger pakken, tja, daar heeft niemand echt zin in.. Dus toen overgegaan tot de aaschaf van deze steelstofzuiger van Bosch. Waarom deze en niet 1 van die 100 duizend andere? Wat mij aanspreekt is de snelheid waarmee de stofzuiger is opgeladen en de duur waarmee je kunt zuigen (voor deze prijsklasse een goede deal). Nu heb ik de steelstofzuiger in huis en ben er zoooo blij mee!! In de laagste stand hoor je hem bijna niet. En eerlijk gezegd heb ik de hogere stand nog niet eens gebruikt! Zeer wendbaar en je zet hem makkelijk weg in een hoek. Het ding is ook niet lelijk dus is niet erg op in de hoek te hebben staan. Nooit gedacht dat ik stofzuigen leuk zou gaan vinden :-), Aanrader dus.

Pluspunten

• korte oplaadduur
  • lange stofzuigduur
  • stil
  • krachtig

Annie 09-08-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch BBH6P25 bruin

Accustofzuiger gekocht voor op de plavuizen vloer. Prima zuigkracht op de laagste stand. Zuigt alle hondenharen en zand moeiteloos op.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • makkelijk te legen
  • neemt weinig ruimte in beslag

Minpunten

• nog niet gevonden

"Snuffie" 17-07-2018

Gigantische zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBH6P25 bruin

Gebruik de stofzuiger dagelijks. Zoveel makkelijker dan "gewone"stofzuiger en doet echt niet onder. Heel erg blij mee dus.

Pluspunten

• Makkelijk even te pakken
  • Hele goede zuigkracht
  • Zuigt moeiteloos haren op van mijn huisdier
  • Heel erg wendbaar

Minpunten

• Hij komt nog niet vanzelf!