Bosch BGL8522 - Reviews

stofzak
A energieklasse
Type/soort
stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 140 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

corry 09-01-2018

bosch stofzuigerBGL8522

geweldige zuigkracht en een lekker lang snoer leuke kleur.
dat is wat ik wil melden. groetjes corry

Ferdie 29-07-2017

Echt stil en geweldige zuigkracht

Bij de mediamarkt gekocht in de aanbieding voor 191 euro en nog 20 euro terug van Bosch. De stofzuiger is wat aan de grote kant. Maar dat is ook meteen het enige negatieve puntje. Het snoer van 15 meter is heerlijk. Niet steeds van stopcontact wisselen... De zuigkracht is fantastisch. Op de laagste stand zuigt ie zelfs geweldig. Verder volgt ie goed door de 4 zwenkwieltjes en heeft ie een verstevigde buis. Tot slot schijnt ie ook zeer zuinig in gebruik te zijn maar dat moeten we nog ondervinden. Dikke aanrader!

Pluspunten

• Lang snoer van 15 meter
  • Stevige slang
  • Superzuigkracht
  • Handig inrolsysteem snoer

Minpunten

• Groot apparaat

B. Creemers 27-07-2017

Bosch stofzuiger BGL8522

Mooie wendbare licht bestuurbare stofzuiger en licht van gewicht met allerlei attributen. Het 15 meter lange snoer is zeer handig. Aparte stevige borstels voor parket en tapijtvloer. Flinke zuigkracht, zeer energiezuinig (AAAA). Handgreep slang prettig. Geen straaljager-geluid, buren horen niks.

Pluspunten

• lange snoer
  • energiezuinig en prettig stofzuiggeluid
  • lange snoer schiet probleemloos terug

Minpunten

• zuigkracht op losliggend tapijt/mat erg krachtig

Maria 27-05-2017

Fijne stofzuiger

Door het extra handvat is de stofzuiger ergonomisch fijn. Hij zuigt goed, zeker met een huisdier.
Een lang snoer is handig want dan kan je even doorgaan. Verder maakt hij weinig geluid. Een aanrader.

paul oomen 20-02-2018

Geweldige stofzuiger

Onlangs de Bosch BGL 8522 stofzuiger gekocht bij de Makro in Nijmegen. Nadat we goed zijn geïnformeerd door het personeel van de Makro, besloten we voor deze stofzuiger te kiezen. Hij is alle opzichten perfect, deze stabiele stofzuiger heeft een lang snoer, goede zuigkracht en een ergonomische handgreep dat maakt deze stofzuiger tot een gebruiksvriendelijk, duurzaam en betrouwbaar product.

Pluspunten

• lang snoer
  • allergie filter uitwasbaar
  • instelbare zuigkracht
  • heeft een hoogste score op alle fronten

Mariët 11-02-2018

Stofzuiger voor verschillende ondergronden

Stofzuiger bevalt goed, 15 meter snoer ideaal om de trap van zolder tot beneden in 1 keer te stof te zuigen. Fijne slang en hulpstukken zijn makkelijk te verwisselen.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Goede zuigkracht voor verschillende ondergronden
  • Extra verlenger van stang stofzuiger is top

DdH 11-02-2018

Bosch stofzuiger

Hallo, de stofzuiger van Bosch was voor mij wat aan de prijzige kant, maar ik wilde ook kwaliteit in zuigkracht en materialen. Bij de Media Markt hebben ze gigantisch veel keuze. De zuigkracht van de Bosch stofzuiger is goed en heeft een 11 mtr. bereikvermogen, erg handig. Je voelt en ervaart dat het materiaal veel sterker is en niet van het soort plastic wat geen stoot(je) kan hebben. Goede zwenkwieltjes en de hulpstukken zijn prima om mee te werken. Gelukkig is het geluid van de zuiger niet te hard.

Pluspunten

• 11 mtr. bereik
  • stevig materiaal
  • goede zwenkwieltjes
  • goede zuigkracht met niet teveel geluid
  • genoeg handige hulpstukken

J.van Roekel 29-01-2018

Stofzuiger Bosch BLG 8522

Deze stofzuiger gekocht om op vloerbedekking te zuigen.
Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.
Stofzuiger maakt weinig geluid.
Stofzuiger is niet te zwaar om op te tillen.

Pluspunten

• Lang snoer 15 meter
  • Laag geluidsniveau

weet niet de betekenis van dit woord 23-01-2018

lang snoer van 15m.

Ik heb het product teruggegeven want ik kan de buizen niet in en uit elkaar halen. In mijn handen heb ik als oudere , met nog behoorlijk kracht in mijn handen, tòch niet meer de kracht om dit stugge materiaal in te drukken . Bij de Philipsmachine bv. is het systeem anders en is dat geen probleem. Helaas heb ik toch voorrijkosten moeten betalen .

Joop van Kats 18-01-2018

Gekocht vanwege de zuigprestaties
Voldoet tot nu toe prima
Levering snel geregeld via stofzuiger-voordeel.nl
Bedrijf zeer behulpzaam bij het invullen van de documenten voor de Bosch refund aktie

Jelle 18-01-2018

Bosch stofzuiger

Fijne stofzuiger, goed te regelen en ik viel absoluut voor de kleur.
Zowel op de zaak als thuis, lekker zuigen

Familie van Beek 15-01-2018

Grote zuigkracht

Krachtige stofzuiger voor zowel gladde vloeren als beklede vloer. Je moet de capaciteit echt lager zetten om het vloerkleed niet op te zuigen. De stofzuiger maakt wel meer geluid dan onze vorige stofzuiger.

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• Volume

Remco 13-01-2018

Echt stil en ruim bereik door lang snoer

Als je deze stofzuiger vol aanzet denk je eerst dat deze maar op halve toeren draait. Dan blijkt dat hij heel goed zuigt maar gewoon veel stiller is dan andere stofzuigers. Neem dan de lengte van het snoer (15m) zodat je zonder steeds stopcontact te wisselen een grote afstand in 1x kunt bereiken.

Pluspunten

• Echt stil
  • Lang snoer

Terzano 12-01-2018

Groot zuigvermogen, maar goed controleerbaar, fantastisch

De eerste ervaringen zijn een genot. Of je nou op tegels, tapijten of houten vloeren zuigt, alles wordt heel goed opgezogen. Door de knop bovenop kun je makkelijk het zuigvermogen aanpassen. Is ook wel nodig, want bij instellen op relatief laag zuigvermogen voldoet het al voor licht vuile vloeren. Tja, simpelweg geweldige aanschaf en resultaat!

Pluspunten

• zuigvermogen
  • lengte snoer
  • lichte constructie goed te dragen

Fam. Langelaan 12-01-2018

Stille stofzuiger

We hebben deze stofzuiger gekocht omdat we verhuisd zijn naar een appartement. Ons is verteld dat deze Bosch stofzuiger geruisloos is. Geheel geruisloos kan niet maar deze is wel zeer stil. Zoals wordt gezegd kunnen we op elk willekeurig moment stofzuigen zonder dat de andere bewoners, mochten zij het al horen, er last van zouden hebben. De beste aankoop sedert jaren. Ook gemakkelijk is dat deze stofzuiger een lengte kan zuigen van 15 meter. Ook dit heeft zijn voordeel dat niet regelmatig naar een ander stopcontact gegaan moet worden. Perfect! Het apparaat is zijn prijs dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Vrijwel geruisloos
  • Lange lengte snoer

Nadja 12-01-2018

Stofzuiger

Goede stofzuiger, zeer goede zuigkracht, zuigt ook tussen de naden bij parket, wat erg fijn is. Stevig, niet al te zwaar, maar zwaar genoeg dat hij niet omkiept tijdens het zuigen. Fijn dat er zogenaamde bumpers op de stofzuiger zitten. Wij zijn er blij mee. Wb aantal decibel is dit prima te doen voor een stofzuiger. Hiervoor een stofzuiger gehad met ruim 80dB en dat is echt niet fijn. Jammer dat er geen klein borsteltje bij zit wat je op de stofzuiger kunt zetten om bijv. de bank te zuigen.

Pluspunten

• zeer goede zuigkracht
  • lang snoer
  • stabiele stofzuiger

Bianca 12-01-2018

Goede en stille krachtige stofzuiger

Andere zakloze werkte amper meer..deze Bosch is een super aankoop. Licht in gewicht goede zuigkracht vrij stil mooi robuust ontwerp. Handig in gebruik. Lekker lang snoer!!

Pluspunten

• Licht
  • Zuigt goed

Moontje 12-01-2018

sterkte zuigkracht!

Ik was op zoek naar een goede stofzuiger met een lang snoer en een goede zuigkracht.
Deze stofzuiger voldoet daar uitstekend aan!
Omdat de stofzuiger 2x per dag wordt gebruikt in onze winkel is hij prima geschikt doordat hij minder geluid maakt en wij overal bij kunnen door het lange snoer. De mat bij de deur wordt door de goede zuigkracht prima schoon, en de stand staat nog niet eens op max.
Echt een aanrader!

Pluspunten

• lang snoer
  • sterkte zuigkracht
  • ziet er mooi uit
  • minder geluid

Minpunten

• ietsje groter dan normaal
  • iets zwaarder

Almajedi 11-01-2018

Bosch stofzuiger

Goed merk bosch, Goede kwaliteit en goed product Gebruik ik het altijd met verschillende apparaten.

Mo 10-01-2018

Super zuig kracht

Deze stofzuiger vind ik perfect omdat je de zuigkracht kunt regelen van zacht naar hard.hij heeft een mooi uiterlijk en lang snoer ideaal.ben er super blij mee.en 20 euro terug actie.toppie.dus prijs/kwaliteit een dikke 9

Pluspunten

• Lang snoer
  • Super zuigkracht
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Iets te dure stofzuiger zakken