Bosch BGL8522 - Reviews

LA Blom 29-01-2017 Product paar weken in bezit

Bosch BGL8522 Stofzuiger

Erg krachtige stofzuiger, 3 borstelkoppen/ zuigmonden aanwezig voor verschillende ondergronden.
Goed de zuigkracht te regelen, stil, grote inhoud stofzak, lang snoer, wendbaar.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Wendbaar
  • Grote stofzakinhoud
  • Handvat aan zuigstang

Minpunten

• Kortere flexibele slang dan gewend
  • Losse houder zuigmonden aan stang valt er snel af
  • Redelijk groot/ zwaar

S. Goorden 25-01-2017 Product paar weken in bezit

Prettig wendbare stofzuiger

Erg prettige stofzuiger en ook nog eens leuk om te zien.
Een lange stang, met erg flexibele mond. Houd ook handig vast met het handvat. Stofzak ik gemakkelijk te wisselen.
Door de wendbaarheid komt hij goed in de hoeken. Met de hulpstukken kun je gordijnen en bank afnemen.

Pluspunten

• Lengte stang
  • Wendbaarheid
  • Rolt goed mee

Brander 19-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stille en zuinige stofzuiger

Stofzuiger met goede zuigkracht en laag verbruik. Het is erg fijn dat hij zo stil is, hoeft niet tegen elkaar te schreeuwen als de stofzuiger aan staat. Omdat het snoer lang is hoef je niet telkens van stopcontact te wisselen.
Ligt goed in de hand. Geen opbergvak voor de toebehoren, dat is jammer maar daardoor is de stofzuiger wel compact en goed weg te bergen. Een stofzuiger zonder poespas, zoals hij bedoeld is.

• Zuinig
  • Licht
  • Rijdt soepel

ton vork 15-01-2017 Product paar weken in bezit

makkelijk te handteren

stofzuiger heeft een zeer goede zuigkracht,hondenharen verdwijnen direct,machine is goed te bedienen,lange snoerlengte is ideaal

H.Peters 10-01-2017 Product paar weken in bezit

stille, maar super goede stofzuiger

Deze stofzuiger is echt een cadeautje. Hij maakt weinig geluid, rijdt soepel, heeft een lang snoer, past zijn zuigkracht aan aan het oppervlakte, heeft meerdere koppen en een super handig handvat bovenaan de slang waar je hem vasthoudt. Hij is iedere cent waard.

Pluspunten

• aangepaste zuigkracht op versch oppervlaktes
  • lang snoer
  • zeer handig handvat bovenaan de slang
  • maakt weinig geluid
  • extra koppen voor versch oppervlaktes

Minpunten

• nog niets ondekt!

Yvonne 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk mee te werken

Krachtig apparaat. Wendbaar, voldoende snoerlengte, weinig geluid (de kat schrikt er niet van!) verbruikt weinig stroom. Ziet er mooi uit en heeft veel praktische hulpstukken.

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaarheid en snoerlengte
  • mooi design

Bosch In'genius Stofzuiger BGL8522 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Wat een Kracht!!

Een geweldige stofzuiger; stil, krachtig en een fantastische reikwijdte. De zuigkracht is sterk, het apparaat zoog zelfs een plank laminaat uit de vloer :) Het apparaat is niet goedkoop, maar hij is het meer dan waard. Al met al een goede aanschaf waar wij letterlijk nog veel plezier van zullen beleven.

Pluspunten

• 15 Meter snoer
  • Verschillende opzetstukken tapijt, harde vloeren
  • Schakelt automatisch zuigkracht bij/terug
  • Indicator lampje wanneer vol
  • Zeer krachtige en fijne stofzuiger

Minpunten

• Valt soms op zijkant bij draaien

e van gerwen 02-01-2017

stofzuiger

rolt lekker soepel achter me aan is geluidsarm zuigkracht makkelijk instelbaar prima hulpstukken en gaat hopelijk net mee als mijn andere bosch apparaten

Pluspunten

• geluidsarm
  • soepele verplaatsing

Nienke 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wendbaar apparaat

Wij hebben voor dit apparaat gekozen, omdat het op alle "fronten" een A-score heeft. Wij hebben in ons huis parket, tegels en vloerbedekking, dus het is super fijn dat de stofzuiger op al deze vloeren goed zuigt. Wat ook heel prettig is is het feit dat de lucht die uitgeblazen wordt door het apparaat heel schoon is en dat je niet al niezend achter je stofzuiger loopt! Wij zijn heel blij met onze keuze voor de Bosch 8522!

Pluspunten

• Zeer wendbaar
  • Uitstekende prestaties

Minpunten

• Zuigt op vloerbedekking wat zwaar

Sjra 28-12-2016 Product paar weken in bezit

goede zuigkracht en afwerking

Wilde een zuiger met grote zuigkracht, zuinig en goed wendbaar. Verder voordeel is de 15 meter snoer. Kun je overal komen zonder voortdurend van stopcontact te wisselen. Door de stootranden maak je verder geen beschadigingen in huis.

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaar
  • 15 meter snoer

Minpunten

• prijs

Frans 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk hanteerbare stofzuiger

Gekozen omdat deze stofzuiger op alle punten een A scoort. De stofzuiger is licht en wendbaar en de bijgeleverde parketborstel is licht en komt goed in alle hoeken. De zuigkracht is wel wat minder dan onze oude stofzuiger (1400 Watt) maar is wel voldoende.

Pluspunten

• wendbaar
  • licht
  • bijgeleverde accecoires

Minpunten

• geen ruimte in stofzuiger voor accesoires

Pippelledocus 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger

Goede zuigkracht en 15 meter lang snoer. Cashback was even zoeken en omdat onze vorige stofzuiger zeer goed heeft voldaan aldus.

Monique 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mega zuigkracht! BGL8522

Dit is de beste stofzuiger die wij ooit hebben gekocht, in 25 jaar!! wat een kracht! ook de stilte van de stofzuiger heeft ons verrast! Handig zijn de fijne zwenkwielen. Het zuigen van het tapijt is ook een topper. Tripple AAA

Pluspunten

• Zuigkracht tapijt
  • Degelijk
  • Stilte motor

Aatje 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super krachtig, comfortabel, handzaam, vele hulpstukken

Krachtige stofzuiger voor elke vloer en elke andere te stofzuigen stoffen zoals meubels en gordijnen. Mooie stevige slang en uitschuifbare stang. Vele extra hulpstukken zoals 3 vloer voeten, een kieren zuiger en twee meubelstuk zuigmondjes. Ideaal voor allergieën is het uitwasbaren HEPA filter. Na te hebben geleend van kennis zelf meteen gekocht.

Pluspunten

• zeer krachtig
  • vele extra hulpstukken
  • uitwasbaren HEPA filter voor allergiën

Yvonne 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige zuigprestaties, prima wendbaar

Gekozen voor de zuigprestaties en zuinigheid.
Is absoluut een prima keuze geweest.
Ook de wendbaarheid en stofzak-capaciteit zijn een plus.
Had nog iets stiller mogen zijn ( zoals model BGL8ALL2 ) maar dat ging ten koste van de prestaties op tapijt. Die zijn deze subliwm!
Echte aanrader dus.

Pluspunten

• zuigprestaties
  • capaciteit stofzak
  • wendbaarheid
  • snoerlengte

Minpunten

• mocht nog iets stiller

Chantal 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie, sterke stofzuiger

De stofzuiger wordt geleverd met verschillende zuigmonden, handig als je verschillende soorten vloer hebt. Mooi design, lang snoer, maakt niet veel herrie, is niet te zwaar. En het belangrijkste: hij zuigt gewoon goed.

• Goede zuigkracht
  • Compleet

Minpunten

• Best prijzig

prachtige bosch stofzuiger 10-12-2016 Product paar weken in bezit

prachtige stofzuiger

Nu een week in gebruik deze mooie fraai vormgegeven stofzuiger. Echt een aanrader, fijn zijn de 4 zwenkwielen en de lange snoer, 15 meter. Aangezien ik een grote woonkamer heb is dit echt een uitkomst, geen stekker tussendoor meer oversteken. Ook prettig is de steel waar een extra handvat aanzit wat t prettiger in gebruik maakt. een nadeeltje vind ik dat er in de stofzuiger zelf geen opbergvak zit waar de borsteltjes in opgeborgen worden. Dit was ik bij miele wel gewend.
Deze stofzuiger kwam uit de bus met een 4 keer A energielabel wat ik zelf erg prettig vind. Wel iets duurder in aanschaf maar zeker de moeite waard. Nu was er nog een actie waarop 30 euro retour gegeven werd dus dat was een mooie meevaller. Ik heb zelf bewust gekozen voor een stofzuiger met wegwerpzak omdat ik huisdieren heb ik ik het een heel karwei vind als je een stofzuiger zonder zak hebt deze netjes en proper te houden.

Pluspunten

• lange snoer
  • mooie kleur
  • 4 zwenkwielen
  • lange steel, gemakkelijk op hoogte te zetten

Minpunten

• geen opbergvak voor extra borsteltjes

Nathalie 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige stofzuiger

Voor een Bosch stofzuiger gekozen omdat deze als een van de weinige ook op tapijt een A scoort. Die belofte wordt waar gemaakt. Gladde vloerbedekking kan op automatische (maximale) stand, bij hoogpolig tapijt kun je beter voor de lichtere tapijtstand kiezen omdat anders de vloerbedekking bijna van de vloer komt. Dan wordt stofzuigen zwaar maar met de juiste stand gaat dit een stuk makkelijker. Fijn zand tussen het tapijt werd goed opgezogen.

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • zuigkracht is instelbaar
  • lange snoer
  • redelijk stil

Minpunten

• even zoeken naar de juiste zuigstand

Jan P 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger BGL8522

Gezocht naar een goede krachtige stofzuiger. Hoge classificaties (A) m.b.t. zuigkracht e.d. Iets duurdere model stofzuiger maar prestaties zijn het waard.

Pluspunten

• Uitstekende zuigkracht parket
  • Uitstekende zuigkracht stoffen vloer
  • Relatief stil voor stofzuiger
  • Diverse stofzuiger hulpstukken
  • Lang aansluitsnoer

Martinovisch 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit !!

Lekker wendbaar en stil maar behoud wel zijn kracht van het zuigen. De verschillende zuigstanden en opzetstukken maken het gemakkelijk om elke type vloer weer schoon te krijgen! Ik ben er super blij mee!!

Pluspunten

• Extra lang snoer
  • Opzetstukken voor verschillende vloeren