Bosch BGL8522 - Reviews

stofzak
A energieklasse
Type/soort
stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 169 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

corry 09-01-2018

bosch stofzuigerBGL8522

geweldige zuigkracht en een lekker lang snoer leuke kleur.
dat is wat ik wil melden. groetjes corry

Ferdie 29-07-2017

Echt stil en geweldige zuigkracht

Bij de mediamarkt gekocht in de aanbieding voor 191 euro en nog 20 euro terug van Bosch. De stofzuiger is wat aan de grote kant. Maar dat is ook meteen het enige negatieve puntje. Het snoer van 15 meter is heerlijk. Niet steeds van stopcontact wisselen... De zuigkracht is fantastisch. Op de laagste stand zuigt ie zelfs geweldig. Verder volgt ie goed door de 4 zwenkwieltjes en heeft ie een verstevigde buis. Tot slot schijnt ie ook zeer zuinig in gebruik te zijn maar dat moeten we nog ondervinden. Dikke aanrader!

Pluspunten

• Lang snoer van 15 meter
  • Stevige slang
  • Superzuigkracht
  • Handig inrolsysteem snoer

Minpunten

• Groot apparaat

B. Creemers 27-07-2017

Bosch stofzuiger BGL8522

Mooie wendbare licht bestuurbare stofzuiger en licht van gewicht met allerlei attributen. Het 15 meter lange snoer is zeer handig. Aparte stevige borstels voor parket en tapijtvloer. Flinke zuigkracht, zeer energiezuinig (AAAA). Handgreep slang prettig. Geen straaljager-geluid, buren horen niks.

Pluspunten

• lange snoer
  • energiezuinig en prettig stofzuiggeluid
  • lange snoer schiet probleemloos terug

Minpunten

• zuigkracht op losliggend tapijt/mat erg krachtig

Maria 27-05-2017

Fijne stofzuiger

Door het extra handvat is de stofzuiger ergonomisch fijn. Hij zuigt goed, zeker met een huisdier.
Een lang snoer is handig want dan kan je even doorgaan. Verder maakt hij weinig geluid. Een aanrader.

Wasef 20-04-2018

goede motor

het is een goeie stofzuiger, want het heeft een zuinige, sterke en een erg stille motor. de snoer van het stofzuiger is 15 meter lang dat is echt fijn je kan gewoon het hele huis meteen schoonmaken

Mart 16-04-2018
  • Product gekregen

Voldoet uitstekend aan de gestelde verwachtingen

Door de vakkundige winkelier goed en eerlijk voorgelicht. Diversen modellen besproken en hier kwam voor ons dit model uit als keuze. Voldoet perfect aan de door ons gestelde verwachtingen

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • redelijk stil
  • grote opvangzak
  • lange aansluitsnoer

R. van Leeuwen 14-04-2018

Bosch BLG8522

geweldig product krachtig en toch fluisterstil en een enorm lang goed oprolbaar snoer kan me hele huis zuigen vanaf een stopcontact ruim voldoende hulpstukken

Pluspunten

• zeer krachtig
  • stil
  • 15 meter snoer
  • goede stofzak zonder knoeien eruit te halen

Minpunten

• nog niets kunnen vinden

Evelien 13-04-2018

Super zuigkracht Bosch BGL8522

Na een lang stofzuigerleven van onze vorige Bosch waren we toe aan een nieuwe stofzuiger. Deze voldoet zeer goed aan de verwachting en mijn vloerkleden zijn weer goed gezogen!

Pluspunten

• 4 wielen
  • lang snoer
  • zuigkracht

Michael 13-04-2018

Stofzuiger

Wat een fantastische stofzuiger. In de hoogste stand zuigt hij bijna vast aan de grond (wat een zuigkracht) dus ik gebruik m in de laagste stand en dat werkt perfect. Super stil en zuigt geweldig. En dan het bereik....super lang snoer. Dit is een echte stofzuiger, onze oude stofzuiger was eigenlijk een stogduwer.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Super stil
  • Heel lang snoer
  • Gewoon een mooi ding

Minpunten

• Wil niet meer stoppen met stofzuigen

Ria 12-04-2018

goede en mooie stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger gekocht omdat er een lang snoer aanzit, hij goed zuigt en mooi is van uiterlijk.

Pluspunten

• 15 meter snoer
  • mooi van vorm
  • zuigt goed op gladde vloeren en vloerbedekking

G. CHEKRIGARI 11-04-2018

goede stofzuiger

Ik vond dit product zeer goed, geschikt voor alle oppervlakken, leuke accessoires;
Fantastische energielabels: Reinigingsklasse A op harde vloeren, Reinigingsklasse op tapijt: C, Stofuitstootklasse A;
Longe actieradius 15 meter.

boy 09-04-2018

Bosch BGL8522 stofzuiger

Super fijne zuinige stofzuiger met heel veel zuigkracht en een mooi groot werkbereik.
Mooi product voor een goede prijs.

Pluspunten

• zuigkracht
  • werkbereik

Minpunten

• nvt

Nadja 08-04-2018

Prima zuigkracht heel stil uitgebreide accesoireset

De stofzuiger is heel stil, heeft een perfecte zuigkracht, zeer uitgebreide accesoireset en het 15 meter snoer is ideaal!

Pluspunten

• 15 metersnoer
  • Goede zuigkracht

Mariska 07-04-2018

Licht hanteerbaar, lang snoer, flexibel en super zuigkracht.

Na mijn vorige stofzuiger waar ik eigenlijk niet veel jaren plezier van heb gehad, zocht ik naar een goede stofzuiger die aan al mijn wensen zou voldoen. Ging er maar vanuit dat het een dure zou worden. Bij Boxxer kreeg ik heel goed advies en men leidde mij naar de Bosch stofzuiger BGL8522. Ik probeerde alle onderdelen uit en het leek er even op dat ik plezier kreeg in stofzuigen. Soepele draaibewegingen van de onderdelen en vooral fijn dat deze aparte slang niet telkens dubbel klapte. Door de 4 wieltjes rijdt de stofzuiger makkelijk en soepel achter mij aan zonder de muren te raken. Mooie meevaller is dat hij zelfs minder herrie maakt dan mijn vorige en dat ik vanuit de kamer, de keuken, toilet, berging en zelfs tot de buitenmat met het extra lange snoer kwam. Ik kan nu in 1x de benedenverdieping rond. Er zitten ook veel extra onderdelen bij. De prijs was een stuk minder dan wat ik verwachtte voor deze kwaliteit stofzuiger, die ook nog eens op alle testvlakken A-tjes scoorde. Voor mij een win/win situatie. De enige die de stofzuiger iets minder vindt is de hond. Qua geluid vindt ze het beter want ze rent niet meteen meer weg, maar ze vond de warme lucht die bij mijn vorige stofzuiger recht naar achteren blies, heerlijk. Nu volgt ze mijn stofzuiger eventjes maar de warme lucht wordt nu grotendeels naar boven geblazen en dat is wel een teleurstelling !

Pluspunten

• Lang snoer
  • Flexibele slang en draaiende onderdelen
  • Minder herrie
  • Lichte stofzuiger
  • Soepele (draai)beweging stofzuiger

Cobre 05-04-2018

super keus

Een prima stofzuiger, goede zuigkracht, veel mogelijkheden, makkelijk te hanteren, een ideale stofzuiger als je zowel harde als zachte vloeren hebt, licht in gewicht en ook nog een hip kleurtje, kortom de stofzuiger die ik juist zocht en waar ik in mijn nieuwe huis nog lang plezier van hoop te hebben. Van mijn oude Philips stofzuiger kan ik nu met een gerust hart afscheid nemen.

Pluspunten

• hip kleurtje
  • lang rolsnoer
  • goede zuigkracht

Minpunten

• nog niet ontdekt

Bauke Wijbenga 04-04-2018

Rolt fantastisch!

Zeer praktisch apparaat. Het lange snoer is geweldig en rolt lekker vlot in het apparaat op.
Jammer dat je de hulpstukken niet in het apparaat zelf kan opbergen. Onze vorige Bosch stofzuiger kon dit wel.
Oude apparaat is na zeer intensief gebruik na dik 8 jaar nog niet op, maar vertoont gebruikerssporen vandaar een nieuwe (wederom Bosch) gekocht. Duitse kwaliteit is wat duurder maar je heb er gewoon meer aan. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Lang snoer (15m)
  • Degelijkheid en levensduur

Minpunten

• Geen interne opbergmogelijkheid voor hulpstukken

Rob Heijink 04-04-2018

Bosch Ingenius stofzuiger.

Ik heb de reviews op de site van kieskeurig.nl zitten lezen en daar bleek al uit dat de stofzuiger erg goed beoordeeld werd.
Wij hebben daardoor dus ook de aankoop gedaan.
Er is niks over gelogen en het cijfer 9 is dan ook zeker op z'n plaats.
TOP!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Weinig lawaai
  • Goed aanvoelende zuigsteel

Pont 04-04-2018

Vrijheid om stof te zuigen

Fijn, stoer en goed uitziend model. Geeft je alle vrijheid, niet meer van stopcontact naar stopcontact. Stang is erg fijn door het handvat wat er op is geplaatst. En de kinderen beginnen ook niet meteen te mopperen als ik ga stofzuigen, hij is een stuk zachter dan het andere model wat ik eerst had.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Stang
  • Kleur

Babs 04-04-2018

Stofzuiger 8522

Top! Hij zuigt heel goed en is ook nog eens veel stiller dan onze vorige stofzuiger. De hoofdreden om een nieuwe stofzuiger te kopen was dat ik het zat was om elke keer van stopcontact te wisselen. Ik zocht een stofzuiger met een "lang" bereik ;-)

Pluspunten

• Lang snoer

N. Cakir 03-04-2018

Ver bereik. Enorm zuigkracht

Ik ben een enorme fan van de Bosch stofzuigers. Vorige heb ik na 8 jaar intensief gebruik weggedaan. Nu wederom een Bosch aangeschaft. Het heeft een enorm zuigkracht, zowel op tapijt als op harde vloer (granieten tegels). Ook is het heel fijn dat ik niet van stopcontact hoef te wisselen, terwijl ik mijn huis dat uit 3 verdiepingen bestaat, te stofzuigen.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Actieradius van 15 meter!