Bosch BGL8522 blauw, zilver - Reviews

stofzak
A energieklasse
Type/soort
stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 289 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8522 blauw, zilver op Kieskeurig.nl.

8,9

corry 09-01-2018

bosch stofzuigerBGL8522

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

geweldige zuigkracht en een lekker lang snoer leuke kleur.
dat is wat ik wil melden. groetjes corry

B. Creemers 27-07-2017

Bosch stofzuiger BGL8522

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Mooie wendbare licht bestuurbare stofzuiger en licht van gewicht met allerlei attributen. Het 15 meter lange snoer is zeer handig. Aparte stevige borstels voor parket en tapijtvloer. Flinke zuigkracht, zeer energiezuinig (AAAA). Handgreep slang prettig. Geen straaljager-geluid, buren horen niks.

Pluspunten

• lange snoer
  • energiezuinig en prettig stofzuiggeluid
  • lange snoer schiet probleemloos terug

Minpunten

• zuigkracht op losliggend tapijt/mat erg krachtig

Maria 27-05-2017

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Door het extra handvat is de stofzuiger ergonomisch fijn. Hij zuigt goed, zeker met een huisdier.
Een lang snoer is handig want dan kan je even doorgaan. Verder maakt hij weinig geluid. Een aanrader.

AvRh 12-02-2019

BOSCH Sledestofzuiger BGL8522

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

De zuigmond voor de vloertegels/pakket is niet fijn, omdat deze te lange borstelharen heeft, waardoor hij behoorlijk wat zuigkracht verliest.
De handgreep heeft een niet prettige vorm, is vrij lomp en zwaar.
Het is jammer dat de stofzuiger harde wielen heeft, waardoor hij op de vloertegels vrij veel verplaatsingsgeluid maakt. (vervelend voor de buren).
Een pluspunt is dat hij een lekker lang snoer heeft en een laag motorgeluid.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Joyce 24-12-2018

Charmante krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Ik was voor ons grote huis en grote huishouden op zoek naar een krachtige, grotere stofzuiger met een stille motor.
Dat is absoluut gelukt, hij ziet er ook nog eens heel mooi uit.

Pluspunten

• Grotere stofzak
  • Goede filtering
  • Mooi uiterlijk
  • Verschillende mondstukken
  • Vrij stil

Minpunten

• Nieuwe HEPA filters zijn aan de prijs

J. van Son 13-05-2018

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Vandaag de BGL8522 stofzuiger gekocht voor ons nieuwe huis. Ontzettend blij met deze stofzuiger. Met name het lange snoer van15 meter is ideaal tijdens het stofzuigen. Je hoeft elke keer per ruimte een nieuw stopcontact te gebruiken. Het stofzuigerhandvat ligt goed in de hand en maakt elke handbeweging tijdens het stofzuigen erg gemakkelijk. De stofzuiger rolt mooi achter je aan door de vier soepele zwenkwieltjes en de stootbumpers houden je wanden, kozijnen en plinten krasvrij. Daarnaast doet de stofzuiger zijn werk ook nog eens met gemak. Op het hoogste toerental is de stofzuiger niet zo stil als ik had verwacht, maar bij een lager toerental is de motor een stuk stiller en zuigt nog steeds goed. Conclusie: een perfecte stofzuiger voor een mooie prijs! Super blij mee!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Rolt goed en soepel achter je aan
  • Goed handteerbare stang
  • Goede zuigkracht bij lage toeren

Minpunten

• Niet zo stil als verwacht op hoogste toeren

Harold 21-04-2018

Design/goede stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Prachtige kleur blauw, 15 m snoer, goed handvat om mee te zuigen heel stabiel, mooi slank, zwemt heel makkelijk, maakt weinig geluid en supersnel geleverd. Prachtig apparaat, blij mee!

• Weinig geluid
  • Kleur
  • Fijn handvat

Minpunten

• Geen!

Ferdie 29-07-2017

Echt stil en geweldige zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Bij de mediamarkt gekocht in de aanbieding voor 191 euro en nog 20 euro terug van Bosch. De stofzuiger is wat aan de grote kant. Maar dat is ook meteen het enige negatieve puntje. Het snoer van 15 meter is heerlijk. Niet steeds van stopcontact wisselen... De zuigkracht is fantastisch. Op de laagste stand zuigt ie zelfs geweldig. Verder volgt ie goed door de 4 zwenkwieltjes en heeft ie een verstevigde buis. Tot slot schijnt ie ook zeer zuinig in gebruik te zijn maar dat moeten we nog ondervinden. Dikke aanrader!

Pluspunten

• Lang snoer van 15 meter
  • Stevige slang
  • Superzuigkracht
  • Handig inrolsysteem snoer

Minpunten

• Groot apparaat

Moja 18-09-2019

Stofzuiger Bosch Ingenius BGL8522

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Dit is de Rolls Royce onder de stofzuigers. Betaalbaar zeker met die cashback. En wat een luxe met lang snoer lange slang en enorme zuigkracht. Ook lager te zetten voor los tapijt. Extra grote stofzak en je zwenkt makkelijk door je huis heen. Ik ben in een wip klaar met stofzuigen. Een super aanrader en een verdiende 10!!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang Snoer 15 meter
  • Lange slang en stang
  • XXL Stofzak

Marnix 16-09-2019

Stofzuigen als de beste

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Deze stofzuiger doet wat hij moet doen.....goed stofzuigen. Dus als je een stofzuiger zoekt dan kun je deze goed nemen. Hij is bovendien erg stil.

Pluspunten

• stil
  • krachtigvzuigen
  • grote stofzuigerzak

Minpunten

• zwaar

Bosch BGL8522 Ingenius stofzuiger 02-09-2019

grote actieradius van 15 mtr., en laag geluidsniveau.

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

mooie vormgeving en toch compact. Groot volume stofzak; compleet uitgevoerd met diverse zuigmonden, ook voor parket. stevige constructie van de zuigbuis-onderdelen; en een zeer acceptabel geluidsniveau.

Pluspunten

• fraai model
  • geluidsniveau
  • prijs/ kwaliteits verhouding

Robben 08-08-2019

Geluidsniveau, lang snoer, regelbare zuigkracht,wendbaar.

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Mooie vormgeving, goede prijs-kwaliteitverhouding, met extra Refund via Bosch, geluidsniveau, extra lang snoer, gewicht.

Lang gezocht en gevonden.

R van Dam 06-08-2019

top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

wij hebben veel apparaten van Bosch
prima kwaliteit voor een eerlijke prijs
ook de vormgeving is altijd goed en veel keuze

G.J.Oenning 04-08-2019

goede apparatuur

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

op advies van de verkoper hebben wij dit Produkt gekochten zijn erg tevreden ermee. Belangrijk is :groot bereik,goede zuigkracht en stabile uitvoering

Pluspunten

• extra lang schnuur

Tony 01-08-2019

Prima zuigkracht, stil en lang snoer!

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Naast dat de stofzuifer en goed uitziet heeft het een prima zuigkracht, is erg stil en zeer handelbaar door het lang elektriciteitsnoer van 12 meter.

Pluspunten

• stil
  • mooi design
  • goede zuigkracht
  • lang elektriciteitsnoer

Minpunten

• gewicht
  • grote body
  • zuigkracht niet regelbaar in handvat

Erwin 31-07-2019

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Vandaag de Bosch BGL8 In'genius gekocht. Is net op de markt, dus ging er 30 euro van de prijs af. Zoals anderen schreven is de 'werk' lengte 15 mtr, dat is erg prettig. Alle hulpstukken zien er goed uit. Erg handig is het hulpstuk om te boren, een gat voor de boor en er onder de aansluiting voor de stofzuigerslang. Alles straalt kwaliteit uit, dat voel aan het materiaal. Geluidsniveau is laag, onze oude Samsung had het geluidsnivo van een F-16... Dus een prima aankop. Kan niet wachten om weer te kunnen stofzuigen! 😘

Pluspunten

• Lengte snoer
  • Fijne hulpstukken
  • Kwaliteit
  • Geluidsnivo

Minpunten

• Nog niet gevonden

Yvonne 31-07-2019

Fijn stil en sterk apparaat

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.
Licht en wendbaar apparaat, fijne wendbare stof
zuiger slang en heerlijk lang snoer.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Sterk in zuigkracht

Minpunten

• Niet ontdekt

Arjan 29-07-2019

Prima stevige stofzuiger, een krachtpatser!

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

De stofzuiger aangekocht mede op aanraden van een collega die erg tevreden was over de kwaliteit, wendbaarheid (4 wielen) en dat hij erg stil zou zijn. Onze vorige 2 stofzuigers waren van Nederlandse firma bekend van de gloeilampen, overigens naar tevredenheid, hebben beide zo'n 12 jaar dienst gedaan in een groot gezin met 2 honden. Omdat de laatste tijd bij deze firma wat kwaliteitsproblemen met de plastic aansluiting van de steel bekend zijn gekeken naar een alternatief. Erg getwijfeld tussen de fabrikant van er is geen betere en de Bosch.
Apparaat net een paar dagen in huis, tot nu toe goede ervaring met zowel kwaliteit. Zuigkracht is gelukkig erg hoog ondanks de helft minder wattage dan de oude, moet zelfs behoorlijk zacht bij ons hoogpolig kleed omdat hij anders wordt vastgezogen. En op laminaat en plavuizen met 1/2 vermogen prima resultaten. Hierbij voldoet de standaard zuigmond in alle gevallen prima, heb de parketborstel ook even geprobeerd, dit gaat wel iets sneller maar is wel een gedoe om te wisselen, dus zullen we in de praktijk denk ik weinig gebruik van maken, stofzuiger is verder erg wendbaar en rijdt inderdaad goed mee, zonder met het snoer vast te lopen. Eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat het apparaat nog wat stiller zou zijn, maar heb i.v.m. de hondenharen bewust gekozen voor wat meer vermogen t.o. wat stiller apparaat dus mag daar eigenlijk niet over klagen. Het handvat is even wennen maar gaat eigenlijk heel snel, de hulpstukken kunnen mee aan de buis maar de meegeleverde houder schiet makkelijk los dus heb ik er maar weer afgehaald. Ook het snoer oprollen zonder knop is even wennen, in het begin trok ik met een te grote ruk maar moet een klein tikje zijn, even wennen, maar schiet dan wel als een malle in het apparaat, erg fijn dat het een lekker lang snoer is, ik kan de hele verdieping inclusief trap naar boven doen zonder van contact te verwisselen. Enige aftrekpunt heb ik gegeven voor de hulpstuk-houder die niet goed blijft zitten anders had ik zeker een 10 met griffel gegeven ;-)

Pluspunten

• Vermogen
  • Wendbaarheid
  • Lang snoer
  • Uitwasbare filter
  • Stevig op 4 wielen, kantelt niet snel om

Minpunten

• Niet super stil
  • Accessoire houder rolt er makkelijk af

John 29-07-2019

bosch bgl 8522 ingenius stof zuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

prima zuigkracht zowel voor gladde vloeren als vloerbedekking, lekker stil. is licht, goede accessoires. 15 meter snoer echt perfect.

Pluspunten

• zuig kracht
  • 15 meter snoer

Anoniem 28-07-2019

Bosch stofzuiger zeer goed voor de houding van de

Geschreven voor: Bosch BGL8522 blauw, zilver

Rug vriendelijke stofzuiger t.o.v. onze vorige stofzuiger. Vraag 4 zal ik nog moeten afwachten maar zal aan de verwachtingen moeten voldoen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com