AEG VX7-1-ÖKO zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX7-1-ÖKO zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mar 17-03-2021

Hele goede zuigkracht

Geschreven voor: AEG VX7-1-ÖKO zwart

Het is een hele goede stofzuiger met veel zuigkracht.
Het snoer is heel lang maar de stofzuiger blijft bij elk gebruik achter if op het snoer hangen zowel op vloerbedekking als op m’n ovc vloer. Vreselijk hinderlijk.
Hij is heel laag in geluid, dat is heel prettig.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geluid

Minpunten

• Snoer

Anoniempje 19-10-2017

Twijfelgeval

Geschreven voor: AEG VX7-1-ÖKO zwart

Stofzuiger ziet er erg mooi uit. De groene kabel is erg opvallend en daarom ook minder valgevaar. Stofzuiger is licht van gewicht en laat netjes zien wanneer de stofzuigerzak vol is. De stofzuiger is zuinig heeft een groot werkbereik. De mondstuk is echter niet dezelfde als op de afbeelding. Bovendien is de handleiding niet duidelijk en komen er al na eerste gebruik gebruikersschade op de body van de stofzuiger. Wat ik het grootste minpunt vond was dat de stofzuiger geen accessoire/hulpstuk had voor het stofzuigen van trappen. Ook was het stofzuigen van mijn hoge kleed geen succes. Dit bevestigde de verkoper. Het stofzuigen van laag tapijt ging ook moeizaam, maar achteraf hoorde ik dat ik een schuifstuk bij de handgreep over het hoofd had gezien die ervoor moest zorgen dat er lucht ontsnapte uit de stofzuiger en de druk op tapijt verlaagd werd. Maar toen had ik de stofzuiger al teruggestuurd.

Pluspunten

• Groot werkbereik
  • Licht
  • Zuinig
  • Geeft aan wanneer stofzuigerzak vol is
  • Supermooie uiterlijk

Minpunten

• Mondstuk is niet hetzelfde als op het plaatje
  • Geen accesoire om de trap te stofzuigen
  • Hoog tapijt is moeilijk te stofzuigen

bschuit 22-12-2016

Eerste indruk is prima

Geschreven voor: AEG VX7-1-ÖKO zwart

Reden aanschaf voor 80% vanwege (veel) lager energie gebruik, Van 1800W (M,n oude machine) naar 700W , dat is nogal een verschil.... Verder was mn oude machine ook alweer 12 jaar dus sowieso geen overbodige luxe... Heb hem net dus zal me niet wagen aan betrouwbaarheid , maar AEG lijkt me niet dat je snel een slecht produkt koopt, meestal nagenoeg hetzelfde als Bosch - onderdelen...... Zuigt geweldig ,meestal zet je zo,n stofzuiger op zn hoogste stand en kijk je er nooit meer naar om, maar deze moest ik echt lager zetten,, zo hard zuigt hij op zn hoogste stand... Geluid niks opvallends, uiteraard stiller in lage stand,logische... Voor de rest , simpel vel papier met handleiding , maar ach, die heb ik niet eens nodig gehad... Voor de rest recht toe recht aan, buizen, veegmond , parket borstel ,klein zuigmondje met meerdere functies ... Na ja, ik kan hopelijk weer minimaal tien jaar vooruit... NU nog zakken kopen, wordt er één meegeleverd, (zit er al in),, en lekker zuigen maar....

PS, ik heb het energieverbruik gemeten , het klopt, hij is echt zo zuinig....

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Zuigt zeer goed

Minpunten

• Nog geen oordeel over duurzaamheid

HaeMKa 29-11-2016

Nog erg nieuwe stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX7-1-ÖKO zwart

Een nagenoeg 'nieuwe' stofzuiger gekocht.
Met nieuw bedoel ik, hij is pas sinds september 2016 op de markt.
Zo nieuw, dat de specificaties op de site echt niet kloppen,
Er nog geen normale handleiding bij zit.
Ook klantenservice kon hem niet vinden. ' Belt u over een paar maanden maar opnieuw '
Niet echt handig als je iets nieuws op de markt zet..

Tis een nette kleine stofzuiger met 3 verschillende zuigvoette.
Lekker lang snoer
Licht van gewicht
Regelbare zuigkracht, in zachtste stand héél erg stil en geluid bij hardste stand zéér goed te doen. Trekt dan zowat het laminaat van de vloer. 😁
Goede in lengte regelbare stang. Voor denk ik alle lengtes van mensen te doen.
Pas 1 dag in gebruik dus kan nog niet echt veel zeggen over de 'schoonmaak' kracht van het toestel.
Krijgt van mij nu een '6' vanwege onjuiste info op site en ontbreken van de handleiding.
Het kan nog groeien dus.
Zal later erop terugkomen..!!

Pluspunten

• Klein
  • Niet zo zwaar

Minpunten

• Onjuiste info bij specificaties
  • Geen handleiding voorradig