Samsung VC08F70HNRN F700 MOTION SYNC PARQUET PRO SC08F70HR stofzuiger zonder stofzak - Reviews

• Slecht
  • Slecht

jjb 29-01-2018

Slechte kwaliteit. Goedkoop plastic en waardeloze zuigkracht

Sinds 3 jaar in bezit van de Samsung SC08F70HS. Echt een waardeloos apparaat.
De eerste weken ging het wel goed. Maar als de filters eenmaal vies zijn dan zijn ze moeilijk te reinigen.
Al een paar keer de hele stofzuiger uit elkaar gehaald om alles van binnen ook goed te reinigen, maar dit werkt dan maar 1 of 2 weken, daarna alles weer verstopt...

Tevens is het materiaal van de vuilopvangbak dusdanig slecht dat het snel scheurt/breekt.

Ik zou niemand dit product aanraden. Het is leuk dat je er allerlei hulpstukken bij"krijgt"maar zonder goede zuigkracht is dit niets waard.

Hele dure stofzuiger waar ik naar aanleiding van de eerste reviews heel wat van verwachtte maar helaas blijkt dit niet waargemaakt te kunnen worden.

Samsung kan beter TV's of telefoons maken.
Geschreven voor: Samsung VC08F70HNRN F700 MOTION SYNC PARQUET PRO SC08F70HR stofzuiger zonder stofzak