De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VC08F70HNRN F700 MOTION SYNC PARQUET PRO SC08F70HR stofzuiger zonder stofzak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Karin 12-12-2018

Heb de stofzuiger nu 3 jaar en helemaal zat. Gezien de prijs heb ik nog geen nieuwe gekocht. Stofzuiger schoonmaken is een enorme klus, rijdt slecht tot niet over eigen snoer en iedere bocht blijft hij met zijn wielen ergens achter hangen. Daarnaast een zwaar apparaat wat je niet prettig tilt. Ik ga een andere kopen!

Minpunten

• Rijdt niet over eigen snoer
  • Schoonmaken veel werk
  • Blijft in bochten achter iedere muur, bed hangen
  • Veel te zwaar

jjb 29-01-2018

Slechte kwaliteit. Goedkoop plastic en waardeloze zuigkracht

Sinds 3 jaar in bezit van de Samsung SC08F70HS. Echt een waardeloos apparaat.
De eerste weken ging het wel goed. Maar als de filters eenmaal vies zijn dan zijn ze moeilijk te reinigen.
Al een paar keer de hele stofzuiger uit elkaar gehaald om alles van binnen ook goed te reinigen, maar dit werkt dan maar 1 of 2 weken, daarna alles weer verstopt...

Tevens is het materiaal van de vuilopvangbak dusdanig slecht dat het snel scheurt/breekt.

Ik zou niemand dit product aanraden. Het is leuk dat je er allerlei hulpstukken bij"krijgt"maar zonder goede zuigkracht is dit niets waard.

Hele dure stofzuiger waar ik naar aanleiding van de eerste reviews heel wat van verwachtte maar helaas blijkt dit niet waargemaakt te kunnen worden.

Samsung kan beter TV's of telefoons maken.