AEG VX8-2-BM-M blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX8-2-BM-M blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anna Hooglan 21-07-2018

Stil

Geschreven voor: AEG VX8-2-BM-M blauw

Heel stil. Verder klopt er niets. Zuigt slecht, zelfs op maximaal. Verplaatst stof, dus je moet heel voorzichtig zuigen. (Kattenbrokjes kan hij niet opzuigen) Je bent lang bezig. Stinkt. Slang niet flexibel en de mond, als je de slang eraf haalt, zuigt bijna niet. Te dik. Hulpstukken niet op te bergen, dus niet even tussendoor een kleinere zuigmond te plaatsen. Die splitst ook in tweeën. Miskoop.

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• Weinig zuigkracht
  • Hulpmiddelen niet in stofzuiger op te bergen
  • Slang is stug
  • Niet makkelijk op te tillen
  • Stinkt, zelfs met geurmiddelen

Cee 20-07-2018

Onhandige en onpraktische stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX8-2-BM-M blauw

Technisch gezien is dit een goede stofzuiger. Inderdaad zeer stil en het zuigt. Maar deze stofzuiger is wellicht ontworpen door iemand die nooit een stofzuiger in de hand heeft gehad. Slang is log en zwaar en buigt niet mee. Het 3 in 1 mondstuk komt de individuele functies niet ten goede, oftewel had dit lekker als 3 aparte hulpstukken gelaten in plaats van 1. Het grijpstuk om de stofzuiger op te pakken: rechtshandigen komen in de knoei met de niet buigzame slang want het grijpstuk zit aan de verkeerde kant. Stofzuiger is vrij zwaar.
Niet geschikt voor zuigen van de trap en kleine hoekjes.
Zuigkracht is goed. Het automatisch oprol systeem van het snoer werkt goed. Stofzuiger is stil.

Minpunten

• Niet buigzame slang
  • te zwaar apparaat
  • 3 in 1 mondstuk onhandig

HR 02-01-2018

2 heel goede punten, daarnaast een paar flinke nadelen.

Geschreven voor: AEG VX8-2-BM-M blauw

Inmiddels ruim 1 jaar in bezit.
Eerst het goede nieuws:
1. Geruisloos en
2. een lang snoer.
Nu het minder positieve nieuws:
3. De zuigmond is heel hoog, dus problemen bij lage kasten en radiatoren.
4. De zuigkracht is heel laag.
5. Het snoer slijt dusdanig dat de buitenmantel niet meer de binnenisolatie toont. Ook de binnen isolatie begint te slijten.
6. We hebben nieuwe borstels gekocht om onder de radiatoren en meubels te kunnen zuigen.
7. Meubelborstels absoluut ondoelmatig.

Pluspunten

• Geruisloos
  • lang snoer

Minpunten

• Zuigkracht beperkt
  • Bereikbaarheid onder meubels beperkt
  • slijtage snoer.
  • Ophanging tweede borstel heel onhandig.
  • Geen effectieve borstel voor meubelbekleding.

jami 18-06-2017

Pistoolgreep gauw kapot

Geschreven voor: AEG VX8-2-BM-M blauw

Stofzuiger is niets mis mee,maar helaas na twee jaar breekt de pistoolgreep doormidden bij de verdikking,kosten €25,00. En het gebeurd iedere keer om de twee jaar,bij een gebruik van 1xp/w ,dus wordt het een dure stofzuiger
Klacht bij AEG neergelegd ,maar je krijgt een algemeen antwoord waar je niets aan hebt.

Pluspunten

• Fijne stofzuiger

Minpunten

• Pistoolgreep gauw kapot

J.G.H. Pinkster 16-06-2017

AEG VX8-2-BM-M Gekocht supper stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX8-2-BM-M blauw

Onze oude stofzuiger was aan vervanging toe, dus door een erkend stofzuiger deskundiger zijn we op een AEG VX8-2-BM-M gekomen. Een super stofzuiger, lekker stil je kunt je kunt rustig t.v kijken terwijl iemand aan het stofzuigen is, de 12 meter snoerlengte geef je de mogelijkheid om in één keer door een kamer te zuigen, hij is energie zuinig in gebruik, zuigt honden haren en andere stof delen zeer goed op, de stang is telescopische instel baar geschikt voor kleine en grootte mensen, een goede zuigmond dat alles goed mee pakt, stofzuiger is goed handelbaar voor het gebruik. Het hulpstuk wat er bij zit is 3 in 1 goed over na gedacht, DUS een grote klasse van deze stofzuiger .

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Makkelijk in gebruik en zeer handelbaar
  • Exstra stil
  • de 12 meter snoer
  • Stang is telescopische instelbaar

Cees 01-03-2017

Miskoop van de maand

Geschreven voor: AEG VX8-2-BM-M blauw

Stofzuiger buis is veel te kort. De borstel is veel te stug en dan zuigt het erg zwaar. Je kan er ook geen andere borstels op doen vanwege de speciale vorm van de buis.

Erik 09-01-2017

De stilste

Geschreven voor: AEG VX8-2-BM-M blauw

Ik heb deze stofzuiger voornamelijk gekocht vanwege het lage geluid. De stofzuiger is extreem stil. Op de hardste stand maakt hij nog minder geluid dan de vorige stofzuiger op de laagste stand deed. De zuiger is compact, weegt weinig en fijn in het gebruik dankzij de handgreep. Ook het snoer van 12 meter is beter dan de vorige stofzuiger die ik had omdat ik nu vanuit 1 stopcontact de hele benedenverdieping met gemak kan zuigen.
Ik heb hem pas een paar dagen dus van de duurzaamheid kan ik weinig zeggen maar ik ga er vanuit dat dat van een merk als AEG goed in orde is...

Pluspunten

• Zeer lage geluid
  • Gebruiksvriendelijk

F. van Wijk 05-12-2016

UItermate stil!

Geschreven voor: AEG VX8-2-BM-M blauw

Deze stofzuiger gekocht omdat onze oude het plotseling begaf en er zal toch stofgezogen moeten worden. Via een vergelijking op internet waarbij zakloze stofzuigers de voorkeur hadden bij BCC uitgekomen. Echter zakloze stofzuigers zijn (nog) duur, dus uiteindelijk voor de stofzuiger AEG VX8-2-BM-M gekozen. Werd ons aanbevolen.
Een prima stofzuiger, uitermate stil, zeker in verhouding tot onze oude. Je kunt tijdens het zuigen de radio aanzetten en erna luisteren. Het geluid wordt door het zuigen niet verstoord. De stofzuiger is verder robuust, maar niet te zwaar zodat mijn vrouw hem goed kan handelen. Diverse hulpstukken worden standaard meegeleverd. Zuiger maakt gebruik van S-Bag stof zakken, dus overal verkrijgbaar en niet duur.

Pluspunten

• Robuust
  • Fluister zacht
  • Div. accessoires meegeleverd
  • Goed zuigbereik

Minpunten

• Slang maakt af en toe irritant geluid