AEG VX8-2-BM-M - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Cees 01-03-2017

Miskoop van de maand

Stofzuiger buis is veel te kort. De borstel is veel te stug en dan zuigt het erg zwaar. Je kan er ook geen andere borstels op doen vanwege de speciale vorm van de buis.

F. van Wijk 05-12-2016

UItermate stil!

Deze stofzuiger gekocht omdat onze oude het plotseling begaf en er zal toch stofgezogen moeten worden. Via een vergelijking op internet waarbij zakloze stofzuigers de voorkeur hadden bij BCC uitgekomen. Echter zakloze stofzuigers zijn (nog) duur, dus uiteindelijk voor de stofzuiger AEG VX8-2-BM-M gekozen. Werd ons aanbevolen.
Een prima stofzuiger, uitermate stil, zeker in verhouding tot onze oude. Je kunt tijdens het zuigen de radio aanzetten en erna luisteren. Het geluid wordt door het zuigen niet verstoord. De stofzuiger is verder robuust, maar niet te zwaar zodat mijn vrouw hem goed kan handelen. Diverse hulpstukken worden standaard meegeleverd. Zuiger maakt gebruik van S-Bag stof zakken, dus overal verkrijgbaar en niet duur.

Pluspunten

• Robuust
  • Fluister zacht
  • Div. accessoires meegeleverd
  • Goed zuigbereik

Minpunten

• Slang maakt af en toe irritant geluid

jami 18-06-2017

Pistoolgreep gauw kapot

Stofzuiger is niets mis mee,maar helaas na twee jaar breekt de pistoolgreep doormidden bij de verdikking,kosten €25,00. En het gebeurd iedere keer om de twee jaar,bij een gebruik van 1xp/w ,dus wordt het een dure stofzuiger
Klacht bij AEG neergelegd ,maar je krijgt een algemeen antwoord waar je niets aan hebt.

Pluspunten

• Fijne stofzuiger

Minpunten

• Pistoolgreep gauw kapot

J.G.H. Pinkster 16-06-2017

AEG VX8-2-BM-M Gekocht supper stofzuiger

Onze oude stofzuiger was aan vervanging toe, dus door een erkend stofzuiger deskundiger zijn we op een AEG VX8-2-BM-M gekomen. Een super stofzuiger, lekker stil je kunt je kunt rustig t.v kijken terwijl iemand aan het stofzuigen is, de 12 meter snoerlengte geef je de mogelijkheid om in één keer door een kamer te zuigen, hij is energie zuinig in gebruik, zuigt honden haren en andere stof delen zeer goed op, de stang is telescopische instel baar geschikt voor kleine en grootte mensen, een goede zuigmond dat alles goed mee pakt, stofzuiger is goed handelbaar voor het gebruik. Het hulpstuk wat er bij zit is 3 in 1 goed over na gedacht, DUS een grote klasse van deze stofzuiger .

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Makkelijk in gebruik en zeer handelbaar
  • Exstra stil
  • de 12 meter snoer
  • Stang is telescopische instelbaar

Erik 09-01-2017

De stilste

Ik heb deze stofzuiger voornamelijk gekocht vanwege het lage geluid. De stofzuiger is extreem stil. Op de hardste stand maakt hij nog minder geluid dan de vorige stofzuiger op de laagste stand deed. De zuiger is compact, weegt weinig en fijn in het gebruik dankzij de handgreep. Ook het snoer van 12 meter is beter dan de vorige stofzuiger die ik had omdat ik nu vanuit 1 stopcontact de hele benedenverdieping met gemak kan zuigen.
Ik heb hem pas een paar dagen dus van de duurzaamheid kan ik weinig zeggen maar ik ga er vanuit dat dat van een merk als AEG goed in orde is...

Pluspunten

• Zeer lage geluid
  • Gebruiksvriendelijk