Philips Performer Active FC8576 - Reviews

Energielabel
A
Gemiddeld energieverbruik per jaar
27 kWh

Beoordeling op basis van 40 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jennifer1985 13-12-2016

Fijne stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger nu 3 weken in mijn bezit. Ik ervaar hem als zeer prettig , licht in gewicht en krachtig in de motor.
De stofzuiger heeft een mooi design die fijn is afgewerkt met een stootrand.
Fijne zuigmond en handig het borsteltje in de stang verwerkt.

Voor mij is het enige nadeel dat het snoer kort is.

Elsemiek 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima stofzuiger!

Na twee weken deze stofzuiger in gebruik te hebben ben ik er erg tevreden over. Wij hebben door het hele huis laminaat en het mondstuk schuift heel gemakkelijk en zonder veel geluid over de vloeren. De stofzuiger zelf vind ik niet heel zwaar en daardoor is het stofzuigen van de trappen ook goed te doen. Al had het formaat wel iets kleiner gemogen. Ook 'volgt' hij goed. Heel erg fijn vind ik het kleine, ronde, blauwe borsteltje aan de stang waarmee je gemakkelijk even over bijv. de vensterbank kunt gaan. De zuigkracht is gemakkelijk in te stellen met de draaiknop. Zelf gebruik ik vooral de middelste stand. Al met al een prima stofzuiger.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Aan de grote kant

MissMiepie 12-12-2016

Bas5678 08-12-2016

een stofzuiger die doet wat die moet

de stofzuiger is niet al te groot en heeft een goede zuigkracht. de tri-active voet is in verhouding groot, maar is makkelijk in gebruik. De snoerlengte van 6 meter is prima.
De lange stang is ook fijn voor langere mensen.

Chantal1979 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima stofzuiger

Ik heb de stofzuiger nu 2 weken in m'n bezit en ben er zeer tevreden over. Goede zuigkracht welke ook nog zelf te regelen is, waardoor de hondenharen ook zo weer verdwenen zijn. Hij rijdt soepel en door het lange snoer kom ik bijna overal. Kortom een prima stofzuiger, echt een aanrader!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Vrij stil

Chantal1979 08-12-2016

Fijne stofzuiger met goede zuigkracht

Echt een prima stofzuiger. Heb hem nu 2 weken in m'n bezit en ben er erg tevreden over. Hij rijdt soepel met je mee en door het lange snoer kom ik bijna overal. Wat ook erg fijn is dat je de zuigkracht zelf kan regelen, wat ik zeer fijn vind. Ook de hondenharen zijn zo verdwenen. Zeker een aanrader!!

MoNieKie 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima zuigkracht, goede behendigheid

Prima stofzuiger!
Goede zuigkracht, goede behendigheid, lang snoer

Kleine minpuntjes zijn:
Het apart bevestigde borsteltje.
Deze vind ik te hard(het unstop gedeelte) waardoor er lichte krassen op het te zuigen materiaal komen.
En de stang bevestiging aan de stofzuiger zelf als deze word op geborgen.
Er zit veel speling en ik vind het kwetsbaar.

Pluspunten

• Goede zuigkracht

Minpunten

• kunststof kwetsbaar

Barry3004 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima stofzuiger, zeer tevreden !!

Fijne stofzuiger, ik stond verbaasd van de zuigkracht. Voldoende wendbaar. Handige borstel die vast zit aan de stang, dus altijd bij de hand. Lengte van de stang is perfect voor lange mensen, hij maakt geen overmatig geluid en is met energieklasse A erg bovendien erg zuinig. Enige minpunt is dat het snoer iets langer kon.

Pluspunten

• Goede combiborstel
  • Meubelborstel vast aan het mondstuk
  • Allergiefilter
  • Rubbere bumper beschermt de meubels

Minpunten

• Snoer kon iets langer

Barry3004 06-12-2016

Hele fijne stogzuiger

pme van gent 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie lichte stofzuiger

Hele fijne stofzuiger lekker licht.Handige hulpstukken.Goed wendbaar.Zuigt goed en is makkelijk op de trap mee te nemen doordat hij niet zwaar is.Voor mij ideaal omdat ik 3 trappen met vloerbedekking heb.De rest laminaat en gebruik daar de parketborstel voor.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Lichtgewicht
  • Hulpstukken.
  • 2 voetstukken
  • Mooi

Minpunten

• Te kort snoer voor mij

Illa30 06-12-2016

Mooie lichte stofzuiger

Ik ben heel blij met deze stofzuiger. Zuigt goed lekker wendbaar en niet al te zwaar om de trappen mee op te nemen.Handige hulpstukken die eraan vastzitten zodat je ze altijd bij de hand hebt.Zelf had ik graag dat het snoer wat langer wad geweest. Mijn vorige Philips stofzuiger had een iets langere slang waardoor ik niet tussendoor mijn stekker in een ander stopcontact hoefde te steken .Misschien is het alleen bij mij net iets te kort.

SabrinaGl 06-12-2016

mooie stofzuiger

Mooie goede krachtige stofzuiger (3 standen). Geluid is vrij zacht vergeleken bij andere stofzuigers.

Enige nadeel is dat de stofzuiger vrij groot is en zwaar.

wendy28111978 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Hele fijne stofzuiger

Hele goede stofzuiger met een goede zuigkracht. De snoer is lang genoeg om overal bij te komen. Fijn dat er meerdere borsteltjes bij zitten. Ik vind wel de stofzuiger een beetje zwaar, met het rijden door huis, maar dat komt ook omdat mijn vorige stofzuiger lichter was. Maar verder is het een prima stofzuiger! Echt een aanrader.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lange snoer
  • stil

Minpunten

• beetje zware stofzuiger

wendy28111978 06-12-2016

Fijne stofzuiger

Diana864 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede stofzuiger

Een mooie stofzuiger die heel makkelijk te gebruiken is. De stofzuiger heeft goede zuigkracht maar is toch heel licht. Groot voordeel vind ik de borstel die op de stang zit waardoor hij eigenlijk ook meteen de kruimeldief vervangt.

Pluspunten

• borstel op de stang
  • Gebruiksgemak

Diana864 05-12-2016

Heel fijne stofzuiger

Een stofzuiger die lekker licht is en heel makkelijk in gebruik is. Ik heb 'm nu een paar keer gebruikt en ben er heel tevreden over, vooral het extra borsteltje op de stang vind ik een heel groot voordeel, het is nu eigenlijk een kruimeldief en stofzuiger in 1. Naast het functionele deel ziet de stofzuiger er ook nog mooi uit.

Basjansen5678 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Stofzuiger die doet wat die moet

Mooie stofzuiger die goede zuigkracht heeft. De tri active borstel is aan grote kant, maar werkt wel prettig. Door de snoerlengte heeft die goede actieradius

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Tri active voet
  • Snoerlengte

Minpunten

• Klein beetje luidruchtig

marco71 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Deze stofzuiger doet het prima.
is stil en stevig en doet wat hij moet doen.
heeft geen problemen met katte of honden haren, laat geen stof of andere rommel achter.

Pluspunten

• stil
  • stevig apperaat
  • doet wat hij moet doen

Minpunten

• hulpstuk op de stang

spaans71 02-12-2016

prima stofzuiger

ik had al een Philips stofzuiger, maar deze overtreft alle verwachtingen.
Hij is stil, sterk en het belangrijkste hij doet wat hij moet doen.

Sabrina 02-12-2016 Product paar weken in bezit

mooie krachtige stofzuiger

Mooie stofzuiger, met goede zuigkracht (3 standen).
Vrij stil qua geluid.
Bumper tegen beschading van meubels en deurposten.

Enige nadeel dat de stofzuiger vrij groot en zwaar is.

Pluspunten

• vrij stil
  • bumper tegen beschadiging meubels

Minpunten

• zwaar
  • groot