Dyson DC37c - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rik 20-01-2017

Dyson DC37c Musclehead.

We hebben de Dyson nu ongeveer een half jaar, daarom nu pas een review om een redelijk beeld te kunnen schetsen.
We hebben al heel wat stofzuigers versleten waaronder ook best product of door consumentenbond aanbevolen etc. Nu de Dyson o.b.v. naam en vrienden.
Allereerst hij doet wat een stofzuiger doen moet: zuigen.

We zijn redelijk tevreden over het algemeen, ECHTER kunnen enkele dingen aan het apparaat wel degelijk beter.

Zoals bijvoorbeeld de wielen en wendbaarheid, de onze ligt minstens 2 x per dag tijdens het stofzuigen op zijn zijde omdat hij gewoon niet wil draaien, en dan is de stofzuiger niet zo erg stabiel dat hij kan blijven staan.

Voor mannen met haardjes op de pink is het geen best handvat, het is een epileermachine van het beste soort, telkens kom je met deze haardjes tussen handvat en slangaansluiting, niet echt fijn.

De fijnstoffilter, zit elke keer vol maar is gemakkelijk te verschonen. Tevens alle onderdelen van het stofreservoir is goed schoon te maken.

Als laatste begrijp ik werkelijk niet waarom de aan/uit schakelaar aan de linkerkant van de machine gemaakt is, de meeste mensen zijn rechts volgens mij en moeten dus telkens om de handgreep om hem uit te zetten.

Dus volgende keer weer een Dyson?! Ik ben er nog niet zeker van.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Stang eenvoudig korter en langer maken
  • Makkelijk op te pakken en mee te nemen

Minpunten

• Aan/uit schakelaar (verkeerde) zijde
  • Epileerapparaat voor mannenhanden
  • Onstabiel bij draaien
  • Filter erg snel vol en aan vervanging toe

Jolande 04-01-2017

Zoveel geld en dan niet voldoende functioneren...

Wilde een stofzuiger zonder zak, deze werd ons met klem in winkel aangeraden als beste...Nog geen jaar oud: oprolsnoer kun je halve tijd niet uittrekken, rolt ie weer op. Sta wel vaak 5 minuten te trekken voor het ding weer werkt. Hij zuigt stof maar vaak nog geen korrels van de grond. Vaak leeg- en schoonmaken en met leegmaken sta je in een stofwolk want in de klep blijft stof liggen, wat je eruit moet halen. Lastig met borstels. De parketborstel is erg klein en neemt net als volgende niet alles op. De grote extra bijgekochte borstel raakt de hoeken niet en is in zuigstand bij niet te verstellen, of te licht of hij zuigt zich vast aan bodem...ertussen werkt niet...
Zuigmond zo smal dat ie vaak verstopt...Heb er echt spijt van en dat voor zoveel geld...

Officiele reactie van Dyson 05-01-2017

Beste Jolande,

Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent met uw Dyson DC37C. Zou u zo vriendelijk willen zijn om telefonisch contact op te nemen met onze Helpdesk zodat wij een reparatie kunnen inplannen? Het netsnoer valt namelijk onder de 5-jarige garantie. Wat betreft de andere zaken, kunnen we ondertussen nagaan wat we verder voor u kunnen betekenen.

U kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 0206 03 voor Nederland, en 0800 392 08 voor België.

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux