Philips PowerPro Active FC9542 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Active FC9542 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Antonia 14-11-2017

Grootste miskoop ooit

Ik heb deze stofzuiger nu een paar maanden in gebruik. Aangeschaft vanwege het niet nodig hebben van een stofzak en het vermogen. Maar nu is de prestatie beneden peil. Gewoon losse kruimels op het zeil blijven vaak gewoon liggen en het gestoffeerde trappenhuis met een ingang en 2 overlopen doe ik nu op de knietjes met het borsteltje op de slang. Het apparaat heeft dus problemen met pluisjes en haren. Ik ga sparen voor een andere stofzuiger (w.s. met stofzak)

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen

Minpunten

• zuigkracht is slecht
  • opvangbak voor stof na 2x stofzuigen leeggooien
  • eigenlijk te zwaar voor mij

ans-litjens@hotmail.com 11-08-2017

slechte Zuiger.!!

Deze zuiger had ik nooit moeten kopen , maakt veel lawaai .zuigt om de haverklap valse lucht ,en de zuigstang valt onder t zuigen van de steel.
Kortom een slechte aankoop.!!!!

Astrid Kaspers 02-02-2017

Grote zuigkracht, weinig geluid, licht maar toch stabiel.

Na 15 jaar met een Dyson te hebben gehad, nu op aanraden van mijn dochter een Philips gekocht. Dit Nederlandse merk overtreft de 2x zo dure Dyson op alle punten: krachtige zuigkracht, veel minder lawaai, lichter en stabieler en de stofbak is veel makkelijker te reinigen. Daarbij ziet hij er ook nog eens mooi uit!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geluid
  • Licht
  • Prijs

Minpunten