Philips PowerPro Active FC 9530 - Reviews

Beoordeling op basis van 34 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Freek38 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Doet wat hij moet doen

Deze stofzuiger is niet alleen mooi om te zien, maar ook goed in wat hij moet doen. Hij is goed wendbaar en niet te zwaar. De zuigkracht is in te stellen voor verschillende ondergronden. Dit gaat gemakkelijk en werkt goed! De accessoires die erbij zitten, zijn zeer handig in gebruik. Vooral het borsteltje wat op de stang zit en wat je 'in en uit' kan schuiven. Voor een zakloze stofzuiger maakt hij weinig geluid.
Fijn dat er een onderhoudskit bij zit met schone filters etc.

Pluspunten

• Verstelbare zuigkracht
  • Wendbaar
  • Licht

Freek38 23-03-2017 Product paar maanden in bezit

Spijt van aankoop

Ik heb eerder een recensie geschreven over deze stofzuiger en was toen erg enthousiast. Ik had de stofzuiger toen nog maar kort in mijn bezit en het leek een prima stofzuiger. Na een paar keer stofzuigen zitten de filters al verstopt. De zuigkracht is echt te weinig. Zeker als je niet na iedere stofzuigerbeurt de stofzuiger leegt. De stofzuiger blijkt heel erg gammele onderdelen te hebben. Conclusie: het lijkt de eerste keren een fijne stofzuiger, maar je krijgt er spijt van als je deze koopt!

Pluspunten

• Geen zakken

Minpunten

• Slechte zuigkracht
  • Filters snel vol
  • Gammele onderdelen
  • Niet duurzaam

Klaar 22-12-2016

l

Zuigkracht prima, Lengte steel prima, handig geen stofzuigerzakken, licht gewicht, wendbaar.
Snoer mag langer, Steel vind ik te zwaar. Mensen met arm, hand klachten zou ik het niet aanraden.

Noffje 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige lichtgewicht stofzuiger

Een hele lichte stofzuiger met een enorme zuigkracht, zelf op de middelste stand. Door de juiste vorm van borstel kom je in alle hoekjes. Ideaal is de geïntegreerde (opzet) borstel. Deze is nooit meer zoek. Een minpuntje is dat het trapzuigertje niet is inbegrepen. Verder een top stofzuiger!

Pluspunten

• krachtig
  • geïntegreerde borstel
  • lange steel
  • geen stofzak nodig

Minpunten

• trapzuiger ontbreekt

Noffje 14-12-2016

Krachtige lichtgewicht stofzuiger

Cin37 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Handzaam formaat en super zuigkracht

Ik heb de Philips PowerPro Active zonder zak nu twee weken. Het is naar mijn idee een best handzaam formaat. En wat zo super is; zonder stofzak! Ik had de kamer gezogen en het verbaasde me wat ik daarna voor vuiligheid in de prullenbak kon gooien. De filters kun je indien nodig schoonmaken en vervangen; ik verwacht heel lang te doen met deze stofzuiger.

Pluspunten

• klein en handzaam formaat
  • zuigt erg goed
  • zonder zak

Minpunten

• kort snoer

Cin37 09-12-2016

Een makkelijk te bedienen super goede stofzuiger

Yimi 09-12-2016

Fijne lichte stofzuiger

Het is een fijne, lichte stofzuiger met een groot gebruiksgemak en goede zuigkracht. Ideaal dat er geen stofzuigerzakken meer nodig zijn. De opvangbak en filter zijn makkelijk te reinigen. Ook is het zeer prettig dat de hulpstukken aan de stang bevestigd/geïntegreerd zijn, zo heb je ze altijd bij de hand. Het enige nadeel vind ik de lengte van het snoer, deze is wel aan de korte kant.

Yimi 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne lichte stofzuiger

Het is een fijne, lichte stofzuiger met een groot gebruiksgemak en goede zuigkracht. Ideaal dat er geen stofzuigerzakken meer nodig zijn. De opvangbak en filter zijn makkelijk te reinigen. Ook is het zeer prettig dat de hulpstukken aan de stang bevestigd/geïntegreerd zijn, zo heb je ze altijd bij de hand. Het enige nadeel vind ik de lengte van het snoer, deze is 6mtr en dit is wel aan de korte kant. Maar dit geldt helaas voor meer stofzuigers.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Geïntegreerde hulpstukken
  • Geen stofzuigerzakken nodig

Minpunten

• Lengte van het snoer

Sharon 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Lichte stofzuiger met goede zuigkracht!

Deze stofzuiger is heel erg licht, waardoor het geen moeite kost om hem mee door huis te nemen. De zuigkracht is erg goed; hij zuigt ieder stofje van de grond. Mijn dochter heeft allergieën en sinds we deze stofzuiger hebben, heeft ze veel minder last van haar stof-allergie. Zelf kamp ik met RSI, maar deze stofzuiger is zo licht dat ik hem gewoon kan gebruiken.

Pluspunten

• licht
  • goede zuigkracht

Es24 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Erg fijne en goede stofzuiger !

De stofzuiger is een fijne compacte, lichte en krachtige stofzuiger. Zeker de wendbare voet is erg prettig tijdens het gebruik! Ook handig is de losse bak ipv de stofzak, hier kun je nog makkelijk wat uitvissen als er iets opgezogen is wat niet moest !! Ook het kunnen verstellen in zuigkracht op 2 manieren is erg fijn.

Pluspunten

• krachtige zuigkracht
  • compact
  • licht
  • wendbare voet met beschermers voor je meubelen

Minpunten

• geen opzet stukje voor trap en banken
  • kort snoer

Es24 07-12-2016

Erg fijne stofzuiger

Nancy 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi Design en zeer krachtige stofzuiger

Deze stofzuiger voldoet aan zijn beloftes
Zeer Krachtig voor een stofzuiger zonder zak
Geen nare luchtjes vanwege het Clean air systeem.Erg handig zijn de hulpstukken aan de steel.
Erg handig vind ik ook het afgeronde grondhulpstuk.zodat je meubels onbeschadigd blijven 😃

Pluspunten

• Clean air systeem
  • Hulpstukken aan telescoopsteel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Geen stofzuigerzak nodig

Minpunten

• Ietwat Korte snoer

Nancy1974 07-12-2016

Gebruikvriendelijk en zeer krachtige stofzuiger

Ben zeer tevreden met deze krachtige stofzakloze stofzuiger.Geen nare luchtjes vanwege het Clean air systeem.
Zeer makkelijk zijn de hulpstukken gemonteerd op de steel.

Stokbrood 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische stofzuiger

Pluspunten

• Geen zak
  • Fijne handvatten
  • Geen vieze lucht
  • Fijne opzetstukken
  • Geschikt voor elke vloer

stokbrood 06-12-2016

Fantastische stofzuiger

Een fantastische stofzuiger. Erg makkelijk in het gebruik. Extra handig zijn 2 handgrepen, de hulpstukken, en er hoeft geen zak in. Hij heeft verschillende standen waardoor het gebruik op tegelvloer, tapijt etc. De juiste zuigkracht heeft. Ik kan deze stofzuiger iedereen aanbevelen.

Ester 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Super stofzuiger

Eindelijk een goede stofzuiger gevonden. Handig en makkelijk in gebruik. Wenkbaar, goede zuigkracht, fijne zuigmond, geen losse hulpmiddelen maar handig aan de steel.

Pluspunten

• Geen losse hulpstukken
  • Goede zuigkracht
  • Zuigmond gaat goed in de hoekjes
  • Wenkbaar

Minpunten

• Korte stroomkabel
  • Vuil blijft in kleine filter zitten.
  • Waardoor zuigkracht verminderd
  • En ruime opvangbak niet optimaal gebruikt wordt

Laura 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Top stofzuiger

Een geweldige stofzuiger. Ik heb huisdieren dus stofzuig 2x per dag. Perfecte zuigkracht en alle haren verdwijnen van de bank/kussens en vloer.

Pluspunten

• Goede borstel opties
  • Super zuigkracht

Miranpeet 06-12-2016

mooi apparaat

Ik heb zojuist dit apparaat mogen gebruiken en wat een heerlijke stofzuiger is het, Hij heeft een heel mooi design en is heerlijk praktisch. De stofzuiger is zonder zak en dat vind ik ook een pluspunt omdat je hem telkens weer als je vind dat dat nodig is gewoon leeg kan gooien en is makkelijk schoonmaken. Hij doet overigens wat ie moet doen op alle vloeren, wij hebben in huis echt van alles liggen van stenen vloer tot hoogpolig vloerbedekking maar overal behoud ie zijn zuigkracht en ik vind dat echt helemaal top!!

Het nadeel vind ik dat hij toch wel wat geluid produceert (ik en mijn partner hadden hem stiller verwacht), en het korte net snoer, daar moet ik eerlijk gezegd ook aan wennen waar ik eerder een hele verdieping in 1 keer kon stofzuigen moet ik nu der om denken dat ik dat nu niet red..

maar buiten dat om een geweldig en heerlijk apparaat

Sharon1980 06-12-2016

Uitmuntend!

Met 2 kleuters in huis, waarvan er 1 allergieën heeft, moet ik vaak stofzuigen. Deze Phillips is heerlijk licht, waardoor ik hem makkelijk door het hele huis gebruik, en heeft een goede zuigkracht. Sinds ik deze stofzuiger gebruik, heeft mijn dochter aanzienlijk minder last van haar allergieën! Wat ook handig is: het feit dat er geen zak in hoeft. Als bijvoorbeeld de strijkkralen over de grond rollen, schud ik eerst de opvangbak leeg en daarna zuig ik alle kralen op!