Philips PowerPro Active FC9530 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Active FC9530 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

janny 12-08-2017

zuigkracht stofzuiger

De stofzuigerschakelaar moet ik 3 keer intrappen voordat deze aangaat.
De zuigkracht is snel weg als er een beetje stof in zit.
De meubelborstel is hard en er gaan blauwe haren uit.
Ook mis ik een trap zuigmondje.
Een vies karweitje om de filter schoon te maken. Jammer dat er geen vervangende
filters bij zitten

Pluspunten

• 2 draaggrepen
  • zien wat er opgezogen is

Minpunten

• te kort snoer
  • geen extra filters

Wim 05-08-2017

Teleurstelling

De zuigkracht is slecht. Moet bijna de vervuiling in de zuigmond duwen. Grovere kruimels blijven liggen. Teleurstellend, zeker gezien positieve reacties van overigen. Ten opzichte voorgaande stofzuiger ben ik wel dubbele tijd bezig met stofzuigen. Drama.

Pluspunten

• Hulpstukken
  • Prijs

Minpunten

• lengte snoer
  • zuigkracht
  • HAndvat breed, vingers raken verkrampt

Freek38 23-03-2017

Spijt van aankoop

Ik heb eerder een recensie geschreven over deze stofzuiger en was toen erg enthousiast. Ik had de stofzuiger toen nog maar kort in mijn bezit en het leek een prima stofzuiger. Na een paar keer stofzuigen zitten de filters al verstopt. De zuigkracht is echt te weinig. Zeker als je niet na iedere stofzuigerbeurt de stofzuiger leegt. De stofzuiger blijkt heel erg gammele onderdelen te hebben. Conclusie: het lijkt de eerste keren een fijne stofzuiger, maar je krijgt er spijt van als je deze koopt!

Pluspunten

• Geen zakken

Minpunten

• Slechte zuigkracht
  • Filters snel vol
  • Gammele onderdelen
  • Niet duurzaam

Noffje 14-12-2016

Krachtige lichtgewicht stofzuiger

Een hele lichte stofzuiger met een enorme zuigkracht, zelf op de middelste stand. Door de juiste vorm van borstel kom je in alle hoekjes. Ideaal is de geïntegreerde (opzet) borstel. Deze is nooit meer zoek. Een minpuntje is dat het trapzuigertje niet is inbegrepen. Verder een top stofzuiger!

Pluspunten

• krachtig
  • geïntegreerde borstel
  • lange steel
  • geen stofzak nodig

Minpunten

• trapzuiger ontbreekt

Cin37 09-12-2016

Handzaam formaat en super zuigkracht

Ik heb de Philips PowerPro Active zonder zak nu twee weken. Het is naar mijn idee een best handzaam formaat. En wat zo super is; zonder stofzak! Ik had de kamer gezogen en het verbaasde me wat ik daarna voor vuiligheid in de prullenbak kon gooien. De filters kun je indien nodig schoonmaken en vervangen; ik verwacht heel lang te doen met deze stofzuiger.

Pluspunten

• klein en handzaam formaat
  • zuigt erg goed
  • zonder zak

Minpunten

• kort snoer

Yimi 08-12-2016

Fijne lichte stofzuiger

Het is een fijne, lichte stofzuiger met een groot gebruiksgemak en goede zuigkracht. Ideaal dat er geen stofzuigerzakken meer nodig zijn. De opvangbak en filter zijn makkelijk te reinigen. Ook is het zeer prettig dat de hulpstukken aan de stang bevestigd/geïntegreerd zijn, zo heb je ze altijd bij de hand. Het enige nadeel vind ik de lengte van het snoer, deze is 6mtr en dit is wel aan de korte kant. Maar dit geldt helaas voor meer stofzuigers.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Geïntegreerde hulpstukken
  • Geen stofzuigerzakken nodig

Minpunten

• Lengte van het snoer

Sharon 08-12-2016

Lichte stofzuiger met goede zuigkracht!

Deze stofzuiger is heel erg licht, waardoor het geen moeite kost om hem mee door huis te nemen. De zuigkracht is erg goed; hij zuigt ieder stofje van de grond. Mijn dochter heeft allergieën en sinds we deze stofzuiger hebben, heeft ze veel minder last van haar stof-allergie. Zelf kamp ik met RSI, maar deze stofzuiger is zo licht dat ik hem gewoon kan gebruiken.

Pluspunten

• licht
  • goede zuigkracht

Es24 08-12-2016

Erg fijne en goede stofzuiger !

De stofzuiger is een fijne compacte, lichte en krachtige stofzuiger. Zeker de wendbare voet is erg prettig tijdens het gebruik! Ook handig is de losse bak ipv de stofzak, hier kun je nog makkelijk wat uitvissen als er iets opgezogen is wat niet moest !! Ook het kunnen verstellen in zuigkracht op 2 manieren is erg fijn.

Pluspunten

• krachtige zuigkracht
  • compact
  • licht
  • wendbare voet met beschermers voor je meubelen

Minpunten

• geen opzet stukje voor trap en banken
  • kort snoer

Nancy 07-12-2016

Mooi Design en zeer krachtige stofzuiger

Deze stofzuiger voldoet aan zijn beloftes
Zeer Krachtig voor een stofzuiger zonder zak
Geen nare luchtjes vanwege het Clean air systeem.Erg handig zijn de hulpstukken aan de steel.
Erg handig vind ik ook het afgeronde grondhulpstuk.zodat je meubels onbeschadigd blijven 😃

Pluspunten

• Clean air systeem
  • Hulpstukken aan telescoopsteel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Geen stofzuigerzak nodig

Minpunten

• Ietwat Korte snoer

Stokbrood 07-12-2016

Fantastische stofzuiger

Een fantastische stofzuiger. Erg makkelijk in het gebruik. Extra handig zijn 2 handgrepen, de hulpstukken, en er hoeft geen zak in. Hij heeft verschillende standen waardoor het gebruik op tegelvloer, tapijt etc. De juiste zuigkracht heeft. Ik kan deze stofzuiger iedereen aanbevelen

Pluspunten

• Geen zak
  • Fijne handvatten
  • Geen vieze lucht
  • Fijne opzetstukken
  • Geschikt voor elke vloer

Ester 06-12-2016

Super stofzuiger

Eindelijk een goede stofzuiger gevonden. Handig en makkelijk in gebruik. Wenkbaar, goede zuigkracht, fijne zuigmond, geen losse hulpmiddelen maar handig aan de steel.

Pluspunten

• Geen losse hulpstukken
  • Goede zuigkracht
  • Zuigmond gaat goed in de hoekjes
  • Wenkbaar

Minpunten

• Korte stroomkabel
  • Vuil blijft in kleine filter zitten.
  • Waardoor zuigkracht verminderd
  • En ruime opvangbak niet optimaal gebruikt wordt

Laura 06-12-2016

Top stofzuiger

Een geweldige stofzuiger. Ik heb huisdieren dus stofzuig 2x per dag. Perfecte zuigkracht en alle haren verdwijnen van de bank/kussens en vloer.

Pluspunten

• Goede borstel opties
  • Super zuigkracht

marije76 04-12-2016

groot gebruiksgemak

De Philips PowerPro Active stofzuiger zonder stofzak bevalt mij zeer goed. Krachtig genoeg voor de vlakke oppervlakken of tapijten. De vorm van van het zuiggedeelte is niet rechthoekig maar loopt wat schuin waardoor het nog makkelijker is om hoekjes te zuigen. Het mondstuk is ideaal om tafel, toetsenbord of kleine hoekjes schoon te krijgen. Gebruiksvriendelijk omdat het tijdens het stofzuigen direct gebruiksklaar is. Het legen van de stofemmer werkt eenvoudig.
Het snoer had van mij wel iets langer mogen zijn.

Pluspunten

• mondstuk gebruiksklaar
  • makkelijk in hoeken te komen

Minpunten

• wat kort snoer

Freek38 02-12-2016

Doet wat hij moet doen

Deze stofzuiger is niet alleen mooi om te zien, maar ook goed in wat hij moet doen. Hij is goed wendbaar en niet te zwaar. De zuigkracht is in te stellen voor verschillende ondergronden. Dit gaat gemakkelijk en werkt goed! De accessoires die erbij zitten, zijn zeer handig in gebruik. Vooral het borsteltje wat op de stang zit en wat je 'in en uit' kan schuiven. Voor een zakloze stofzuiger maakt hij weinig geluid.
Fijn dat er een onderhoudskit bij zit met schone filters etc.

Pluspunten

• Verstelbare zuigkracht
  • Wendbaar
  • Licht

Evelien 30-11-2016

Goede stofzuiger

Mooie stofzuiger, goed design. Zuigt goed, en heeft meerdere zuigmonden die handig gemonteerd zijn aan de stang. Niet kwijt te raken dus!
De stofzuiger heeft voldoende standen, voor het zuigen van verschillende oppervlaktes. Erg handig
Het zuigen zonder zak bevalt goed, leuk om te zien hoeveel vuil er opgezogen wordt.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mooi design
  • handig in gebruik

Minpunten

• stang is iets te breed voor smalle handen

G. Kolk 30-11-2016

Heel weinig zuigkracht met veel lawaai

Ik heb deze stofzuiger nu aantal maanden, hiervoor een vergelijkbare van Philips. Deze nieuwe bevalt heel slecht. Van begin af aan heeft hij slecht gezogen, er zit een te zwakke motor in. Hiervoor blijf je stofzuigen en gooi je het stof en de haren alleen maar heen en weer. Ik ga een andere stofzuiger kopen.

Pluspunten

• Zonder zak

Minpunten

• Zuigt slecht
  • Geen handige hulpstukken om bank af te zuigen

Tineke08 30-11-2016

Een zeer fijne stofzuiger

Wat ik zelf fijn is dat dat het een stofzuiger zonder zak is, erg ideaal!
Hij rolt goed, dat is fijn, want dat maakt het stofzuiger een stuk makkelijker, hij zuigt goed en er zitten fijne borsteltjes bij.
Zeer tevreden over deze stofzuiger!

Alma1980 28-11-2016

Super stofzuiger

Afgelopen donderdag voor het eerst deze stofzuiger gebruikt. In het verleden ooit eerder een stofzuiger zonder zak gehad maar was toen geen succes.
Ik stond verbaasd over de hoeveelheid stof die ik in de opvangbak terug vond. En dat terwijl ik elke dag minimaal 1 soms 2 x stofzuig.
De stofzuiger maakt weinig geluid en zuigt heel goed. Ook de bijgeleverde assecoires zijn ideaal.
Wat ik ook erg handig vind is dat er op de stang een borstel zit die je zo naar beneden kunt "klikken" zodat je geen los hulp stuk hebt. Ook de stang is in goede hoogtes verstelbaar. handig voor de kleinere mensen maar ook zeker voor de lagere mensen!
De stofzuiger rijd erg soepel door de ruimtes heen. Ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken!
Wat ik ook handig vind is dat je makkelijk de opvangbak kunt legen. Je ziet wat voor vuil er uit je huis komt!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • krachtige stofzuiger
  • goed in hoogte verstelbaar
  • makkelijk wendbaar

miranda 27-11-2016

heerlijk apparaat

Ik heb dit model nu een aantal dagen in huis en vind het een genot om er mee te werken. Vooral die geintregeerde borstel aan de stang is een echte top uitvinding.. Als je hem nodig hebt met dingen, stof, rotzooi ed van de meubels af te zuigen.. zo heb je altijd deze borstel bij de hand.
ik vind het design van de stofzuiger ook mooi en hij is bovendien heel licht en dus makkelijk naar boven te tillen, waardoor het een makkie is om nu alle 3 etages in 1 klap te stofzuigen zonder al te veel moeite, de verstelbare stang is ook ideaal en helemaal dat ie zakloos is, ik had nog nooit een stofzuiger zonder zak gehad maar vond het daadwerkelijk een uitkomst.. je gooit het makkelijk weg en het is goed te reinigen..

kortom een perfect toestel!!!

enige nadeel vind ik het snoer dat had wel iets langer gemogen

Pluspunten

• geïntregeerde borstel in de stang
  • zonder stofzak
  • heerlijk wendbaar
  • heel licht
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• korte snoer

Markiemark75 27-11-2016

Perfecte stofzuiger

De stofzuiger is zakloos, dus die hoef je niet te vervangen en raakt ook niet verstopt. De zuigkracht is in 3 stappen te regelen (parket/vloerbedekking/bank). Het reservoir is makkelijk schoon te maken. Ook is de steel in lengte te verstellen. Er zit een borstel aan de stang om makkelijk kleine hoekjes schoon te zuigen. De stofzuiger heeft een lang snoer, waardoor wij de hele kamer in 1 keer kunnen doen.

Conclusie: Top stofzuiger. Klein en compact, maar goede zuigkracht.

Pluspunten

• Klein/compact
  • Goede zuigkracht
  • Lang snoer
  • Geen stofzak nodig
  • Makkelijk verstelbare steel

Monique 24-11-2016

Goede zuigkracht

De stofzuiger heeft een goede zuigkracht en heeft een goede borstel die geschikt is voor alle soorten vloeren. Hij is licht en makkelijk verplaatsbaar. Zeer tevreden over het gemak.

Pluspunten

• Goede sterke zuigkracht
  • Goed mondstuk met borstel
  • Makkelijk leeg maken van de bak
  • Licht in gewicht