Philips PowerPro Active FC 9530 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 36 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

Miranpeet 06-12-2016

mooi apparaat

Ik heb zojuist dit apparaat mogen gebruiken en wat een heerlijke stofzuiger is het, Hij heeft een heel mooi design en is heerlijk praktisch. De stofzuiger is zonder zak en dat vind ik ook een pluspunt omdat je hem telkens weer als je vind dat dat nodig is gewoon leeg kan gooien en is makkelijk schoonmaken. Hij doet overigens wat ie moet doen op alle vloeren, wij hebben in huis echt van alles liggen van stenen vloer tot hoogpolig vloerbedekking maar overal behoud ie zijn zuigkracht en ik vind dat echt helemaal top!!

Het nadeel vind ik dat hij toch wel wat geluid produceert (ik en mijn partner hadden hem stiller verwacht), en het korte net snoer, daar moet ik eerlijk gezegd ook aan wennen waar ik eerder een hele verdieping in 1 keer kon stofzuigen moet ik nu der om denken dat ik dat nu niet red..

maar buiten dat om een geweldig en heerlijk apparaat

Sharon1980 06-12-2016

Uitmuntend!

Met 2 kleuters in huis, waarvan er 1 allergieën heeft, moet ik vaak stofzuigen. Deze Phillips is heerlijk licht, waardoor ik hem makkelijk door het hele huis gebruik, en heeft een goede zuigkracht. Sinds ik deze stofzuiger gebruik, heeft mijn dochter aanzienlijk minder last van haar allergieën! Wat ook handig is: het feit dat er geen zak in hoeft. Als bijvoorbeeld de strijkkralen over de grond rollen, schud ik eerst de opvangbak leeg en daarna zuig ik alle kralen op!

marije76 04-12-2016

groot gebruiksgemak

De Philips PowerPro Active stofzuiger zonder stofzak bevalt mij zeer goed. Krachtig genoeg voor de vlakke oppervlakken of tapijten. De vorm van van het zuiggedeelte is niet rechthoekig maar loopt wat schuin waardoor het nog makkelijker is om hoekjes te zuigen. Het mondstuk is ideaal om tafel, toetsenbord of kleine hoekjes schoon te krijgen. Gebruiksvriendelijk omdat het tijdens het stofzuigen direct gebruiksklaar is. Het legen van de stofemmer werkt eenvoudig.
Het snoer had van mij wel iets langer mogen zijn.

Pluspunten

• mondstuk gebruiksklaar
  • makkelijk in hoeken te komen

Minpunten

• wat kort snoer

marije76 04-12-2016

Zeer tevreden

Het snoer had van mij wel iets langer mogen zijn.

Marinah76 02-12-2016

Zeer tevreden

Deze stofzuiger is niet alleen mooi om te zien, maar ook goed in wat hij moet doen. Hij is goed wendbaar en niet te zwaar. De zuigkracht is in te stellen voor verschillende ondergronden. Dit gaat gemakkelijk en werkt goed! De accessoires die erbij zitten, zijn zeer handig in gebruik. Vooral het borsteltje wat op de stang zit en wat je 'in en uit' kan schuiven. Voor een zakloze stofzuiger maakt hij weinig geluid.
Fijn dat er een onderhoudskit bij zit met schone filters etc.

Evelien 30-11-2016

Goede stofzuiger

Mooie stofzuiger, goed design. Zuigt goed, en heeft meerdere zuigmonden die handig gemonteerd zijn aan de stang. Niet kwijt te raken dus!
De stofzuiger heeft voldoende standen, voor het zuigen van verschillende oppervlaktes. Erg handig
Het zuigen zonder zak bevalt goed, leuk om te zien hoeveel vuil er opgezogen wordt.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mooi design
  • handig in gebruik

Minpunten

• stang is iets te breed voor smalle handen

evelien100 30-11-2016

fantastisch apparaat

Wat een fijne, mooie compacte stofzuiger. Mooi design en zuigt erg goed. de borstels aan de zijkanten van de zuigmond werken goed en beschermen de meubels.
Leuk om te zien hoeveel vuil en er gezogen wordt.

G. Kolk 30-11-2016

Heel weinig zuigkracht met veel lawaai

Ik heb deze stofzuiger nu aantal maanden, hiervoor een vergelijkbare van Philips. Deze nieuwe bevalt heel slecht. Van begin af aan heeft hij slecht gezogen, er zit een te zwakke motor in. Hiervoor blijf je stofzuigen en gooi je het stof en de haren alleen maar heen en weer. Ik ga een andere stofzuiger kopen.

Pluspunten

• Zonder zak

Minpunten

• Zuigt slecht
  • Geen handige hulpstukken om bank af te zuigen

Tineke08 30-11-2016

Een zeer fijne stofzuiger

Wat ik zelf fijn is dat dat het een stofzuiger zonder zak is, erg ideaal!
Hij rolt goed, dat is fijn, want dat maakt het stofzuiger een stuk makkelijker, hij zuigt goed en er zitten fijne borsteltjes bij.
Zeer tevreden over deze stofzuiger!

Tineke08 29-11-2016

Een zeer fijne stofzuiger

Voor het eerst een stofzuiger zonder zak, ik vind het ideaal!
Hij stofzuigt heel erg fijn, ook erg fijn dat ik met mijn lengte ook goed kan stofzuigen, hij rolt goed mee en ook de borsteltjes erbij vind ik erg handig! Helemaal blij met deze stofzuiger!

Alma1980 28-11-2016

Super stofzuiger

Afgelopen donderdag voor het eerst deze stofzuiger gebruikt. In het verleden ooit eerder een stofzuiger zonder zak gehad maar was toen geen succes.
Ik stond verbaasd over de hoeveelheid stof die ik in de opvangbak terug vond. En dat terwijl ik elke dag minimaal 1 soms 2 x stofzuig.
De stofzuiger maakt weinig geluid en zuigt heel goed. Ook de bijgeleverde assecoires zijn ideaal.
Wat ik ook erg handig vind is dat er op de stang een borstel zit die je zo naar beneden kunt "klikken" zodat je geen los hulp stuk hebt. Ook de stang is in goede hoogtes verstelbaar. handig voor de kleinere mensen maar ook zeker voor de lagere mensen!
De stofzuiger rijd erg soepel door de ruimtes heen. Ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken!
Wat ik ook handig vind is dat je makkelijk de opvangbak kunt legen. Je ziet wat voor vuil er uit je huis komt!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • krachtige stofzuiger
  • goed in hoogte verstelbaar
  • makkelijk wendbaar

Alma1980 28-11-2016

Super toestel!

miranda 27-11-2016

heerlijk apparaat

Ik heb dit model nu een aantal dagen in huis en vind het een genot om er mee te werken. Vooral die geintregeerde borstel aan de stang is een echte top uitvinding.. Als je hem nodig hebt met dingen, stof, rotzooi ed van de meubels af te zuigen.. zo heb je altijd deze borstel bij de hand.
ik vind het design van de stofzuiger ook mooi en hij is bovendien heel licht en dus makkelijk naar boven te tillen, waardoor het een makkie is om nu alle 3 etages in 1 klap te stofzuigen zonder al te veel moeite, de verstelbare stang is ook ideaal en helemaal dat ie zakloos is, ik had nog nooit een stofzuiger zonder zak gehad maar vond het daadwerkelijk een uitkomst.. je gooit het makkelijk weg en het is goed te reinigen..

kortom een perfect toestel!!!

enige nadeel vind ik het snoer dat had wel iets langer gemogen

Pluspunten

• geïntregeerde borstel in de stang
  • zonder stofzak
  • heerlijk wendbaar
  • heel licht
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• korte snoer

Markiemark75 27-11-2016

Top Stofzuiger

De stofzuiger is zakloos, dus die hoef je niet te vervangen en raakt ook niet verstopt. De zuigkracht is in 3 stappen te regelen (parket/vloerbedekking/bank). Het reservoir is makkelijk schoon te maken. Ook is de steel in lengte te verstellen. Er zit een borstel aan de stang om makkelijk kleine hoekjes schoon te zuigen. De stofzuiger heeft een lang snoer, waardoor wij de hele kamer in 1 keer kunnen doen.

Conclusie: Top stofzuiger. Klein en compact, maar goede zuigkracht.

Markiemark75 27-11-2016

Perfecte stofzuiger

Conclusie: Top stofzuiger. Klein en compact, maar goede zuigkracht.

Pluspunten

• Klein/compact
  • Goede zuigkracht
  • Lang snoer
  • Geen stofzak nodig
  • Makkelijk verstelbare steel

Monique 24-11-2016

Goede zuigkracht

De stofzuiger heeft een goede zuigkracht en heeft een goede borstel die geschikt is voor alle soorten vloeren. Hij is licht en makkelijk verplaatsbaar. Zeer tevreden over het gemak.

Pluspunten

• Goede sterke zuigkracht
  • Goed mondstuk met borstel
  • Makkelijk leeg maken van de bak
  • Licht in gewicht