Philips PowerPro Active FC9530 - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,9

G. Kolk 30-11-2016

Heel weinig zuigkracht met veel lawaai

Ik heb deze stofzuiger nu aantal maanden, hiervoor een vergelijkbare van Philips. Deze nieuwe bevalt heel slecht. Van begin af aan heeft hij slecht gezogen, er zit een te zwakke motor in. Hiervoor blijf je stofzuigen en gooi je het stof en de haren alleen maar heen en weer. Ik ga een andere stofzuiger kopen.

Pluspunten

• Zonder zak

Minpunten

• Zuigt slecht
  • Geen handige hulpstukken om bank af te zuigen

Tineke08 30-11-2016

Een zeer fijne stofzuiger

Wat ik zelf fijn is dat dat het een stofzuiger zonder zak is, erg ideaal!
Hij rolt goed, dat is fijn, want dat maakt het stofzuiger een stuk makkelijker, hij zuigt goed en er zitten fijne borsteltjes bij.
Zeer tevreden over deze stofzuiger!

Alma1980 28-11-2016

Super stofzuiger

Afgelopen donderdag voor het eerst deze stofzuiger gebruikt. In het verleden ooit eerder een stofzuiger zonder zak gehad maar was toen geen succes.
Ik stond verbaasd over de hoeveelheid stof die ik in de opvangbak terug vond. En dat terwijl ik elke dag minimaal 1 soms 2 x stofzuig.
De stofzuiger maakt weinig geluid en zuigt heel goed. Ook de bijgeleverde assecoires zijn ideaal.
Wat ik ook erg handig vind is dat er op de stang een borstel zit die je zo naar beneden kunt "klikken" zodat je geen los hulp stuk hebt. Ook de stang is in goede hoogtes verstelbaar. handig voor de kleinere mensen maar ook zeker voor de lagere mensen!
De stofzuiger rijd erg soepel door de ruimtes heen. Ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken!
Wat ik ook handig vind is dat je makkelijk de opvangbak kunt legen. Je ziet wat voor vuil er uit je huis komt!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • krachtige stofzuiger
  • goed in hoogte verstelbaar
  • makkelijk wendbaar

miranda 27-11-2016

heerlijk apparaat

Ik heb dit model nu een aantal dagen in huis en vind het een genot om er mee te werken. Vooral die geintregeerde borstel aan de stang is een echte top uitvinding.. Als je hem nodig hebt met dingen, stof, rotzooi ed van de meubels af te zuigen.. zo heb je altijd deze borstel bij de hand.
ik vind het design van de stofzuiger ook mooi en hij is bovendien heel licht en dus makkelijk naar boven te tillen, waardoor het een makkie is om nu alle 3 etages in 1 klap te stofzuigen zonder al te veel moeite, de verstelbare stang is ook ideaal en helemaal dat ie zakloos is, ik had nog nooit een stofzuiger zonder zak gehad maar vond het daadwerkelijk een uitkomst.. je gooit het makkelijk weg en het is goed te reinigen..

kortom een perfect toestel!!!

enige nadeel vind ik het snoer dat had wel iets langer gemogen

Pluspunten

• geïntregeerde borstel in de stang
  • zonder stofzak
  • heerlijk wendbaar
  • heel licht
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• korte snoer

Markiemark75 27-11-2016

Perfecte stofzuiger

De stofzuiger is zakloos, dus die hoef je niet te vervangen en raakt ook niet verstopt. De zuigkracht is in 3 stappen te regelen (parket/vloerbedekking/bank). Het reservoir is makkelijk schoon te maken. Ook is de steel in lengte te verstellen. Er zit een borstel aan de stang om makkelijk kleine hoekjes schoon te zuigen. De stofzuiger heeft een lang snoer, waardoor wij de hele kamer in 1 keer kunnen doen.

Conclusie: Top stofzuiger. Klein en compact, maar goede zuigkracht.

Pluspunten

• Klein/compact
  • Goede zuigkracht
  • Lang snoer
  • Geen stofzak nodig
  • Makkelijk verstelbare steel

Monique 24-11-2016

Goede zuigkracht

De stofzuiger heeft een goede zuigkracht en heeft een goede borstel die geschikt is voor alle soorten vloeren. Hij is licht en makkelijk verplaatsbaar. Zeer tevreden over het gemak.

Pluspunten

• Goede sterke zuigkracht
  • Goed mondstuk met borstel
  • Makkelijk leeg maken van de bak
  • Licht in gewicht