Bosch Readyy’y BBH22042 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 145 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Readyy’y BBH22042 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Monique 17-04-2017

Gebruiksvriendelijk en goede zuigkracht

Zeer tevreden zijn we met de BBH22042 Bosch steelstofzuiger.
Hij is zeer wendbaar, licht in gewicht en heeft een goede zuigkracht.
Ideaal om dagelijks onder en rondom de keukentafel de vloer te reinigen.
De kruimelzuiger is los te gebruiken en ook deze heeft voldoende zuigkracht.
Daarnaast is het een mooi design.

Pluspunten

• licht gewicht
  • goed wendbaar
  • goede zuigkracht
  • 2 in 1 steelstofzuiger

Van der Veen 16-04-2017

Top product

Steel zuiger ziet er ten eerste mooi uit ( wit ) en is ook nog erg licht in gebruik. Het gebruik gaat soepel en zuigkracht is goed.
Accu duur is voor normale woning zeer goed. Erg prettig werken zonder snoer. We zijn er erg blij mee en de gewone stofzuiger hoeft nu niet meer dagelijks worden gepakt.

Pluspunten

• Krachtig
  • Licht in gebruik
  • Stand 1 weinig lawaai
  • Ziet er leuk uit

Minpunten

• Geen zuigmondje meegeleverd voor bijv. trap
  • Relatief snel vol

Bosch Readyyy 16-04-2017

Sterke accu

Het apparaat heeft een prima zuigkracht en is op de trap makkelijker hanteerbaar dan een gewone stofzuiger. Bovendien vergt het weinig opbergruimte en je pakt hem makkelijker dan een gewone stofzuiger.
Nadeel is, dat de zuigmond/borstel minder wendbaar is.
Ook de laadtijd is lang.
Het apparaat is zwaarder dan ik dacht, maar dat komt ook omdat er een sterkere accu in zit

Dianne 14-04-2017

Sledestofzuiger

Was op zoek naar een kruimelzuiger maar deze combi is geweldig! Makkelijk in gebruik en voldoende zuigkracht.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Handig te gebruiken voor beide doeleinden
  • Laad snel op

Minpunten

• De zuigmond zit niet aan de kruimelzuiger vast
  • maakt meer lawaai dan een reguliere stofzuiger

Bosch stofzuiger BBH22042 13-04-2017

Bosch stofzuiger BBH22042

Een erg makkelijke stofzuiger en handig in gebruik. Vrij rustig qua geluid en makkelijk schoon te maken en het belangrijkste hij zuigt goed.

lievelente 11-04-2017

snel te gebruiken maar niet handig bij zand en hondenharen

Hiervoor gekozen om gemakkelijk en snel te stofzuigen. Dat gaat op zich goed. Ik vind echter het gebruiksgemak van snoerloos niet opwegen tegen het schoonmaken van het filter en de borstel met de lange hondenharen die erin vast gaan zitten.

Pluspunten

• draadloos

Minpunten

• haren gaan vast in borstel en wieltjes zitten
  • veel werk om dit eruit te halen/knippen
  • niet onder salontafel door dikte stofzuiger
  • accuindicator meteen op rood na 1 minuut zuigen
  • reservoir moet na ieder gebruik leeg/schoon

Harrie 06-04-2017

Licht in de handen en erg wendbaar

Wij zijn erg tevreden over deze stofzuiger. Hij is erg licht en wij kunnen er zeker 3x ons huis mee stofzuigen. Het opladen doen wij altijd in de nacht. Hij maakt niet veel lawaai in vergelijking met een gewone stofzuiger. En de kids willen nu ook graag stofzuigen ;). Wij hebben 2 honden en met dit haar heeft de stofzuiger ook geen enkel probleem! Ook de kruimelzuiger is met 1 druk op de knop los, en ook met hetzelfde gemak weer teruggezet.

Pluspunten

• Licht
  • Handzaam en wendbaar
  • Geen snoer meer!
  • Afneembare kruimelzuiger
  • Geen stofzak

Minpunten

• Opladen neemt tijd in beslag

Wolvekamp 06-04-2017

Super handig!

Na enig bestudering toch gekozen voor dit model. Overweging om voor een Nikkel-Mh versie te gaan i.p.v. een Lithium-Ion was mede de interessante prijsstelling in combinatie met de refund actie en het kunnen verwisselen van de accupack.
Ondanks dat een Lithium batterij een langer levensduur heeft kan deze bij niet worden vervangen. Een Ni-Mh heeft een lage energiedichtheid.
Helaas is het gewicht is 0,8kg zwaarder dan de Lithium versies.
Op dit moment van aankoop alleen maar lof!

Pluspunten

• 2-1 versie (kruimeldief)
  • accupack te vervangen
  • zeer handig
  • Krachtig genoeg met 2 standen.

Minpunten

• iets zwaarder dan de Lithiumversies
  • kleinere opvangreservoir 2in1 varianten

Marianne 05-04-2017

Niet gebruiksvriendelijk

Na een paar weken gebruik kan ik zeggen dat ik het apparaat te zwaar vind, het uiteinde zwenkt niet soepel en hij is alleen geschikt voor harde vloeren, er zit namelijk geen extra mogelijkheid op voor vloerbedekking of kleden. Op het kleed blijft hij zich vast zuigen, echt onhandig. Mijn vorige steelstofzuiger was veel lichter in gebruik maar helaas niet meer verkrijgbaar.

Pluspunten

• Gemakkelijk te legen

Minpunten

• Gewicht te zwaar
  • Niet geschikt voor kleden etc.
  • Uiteinde zwenkt niet soepel

Chris 05-04-2017

Gemakkelijk stofzuigen!

Geen weldenkend mens heeft zin om te gaan stofzuigen. Met deze stofzuiger komt daar geen verandering in. Het wordt echter wel een stuk makkelijker. En gemak is fijn. Geen gedoe met snoeren en met de uitneembare kruimeldief wordt het zuigen van de trap of het uitzuigen van je auto een eitje. Het enige nadeel is dat de stofbak wat klein is. Maar goed, die heb je ook zo uitgeklopt dus hinderlijk is dat niet.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Geen snoer
  • Geen gedoe

Minpunten

• Klein reservoir

Esther 04-04-2017

Krachtig in zuigcapaciteit

De Bosch Readyy'y is een krachtige en wendbare stofzuiger die makkelijk te hanteren is. Je pakt hem veel sneller dan een conventionele stofzuiger maar zijn capaciteiten doen bijna niet onder. Ook het klikssysteem waarmee de handstofzuiger vast zit is makkelijk los en weer vast te zetten. En nog een mooie uitstraling ook. Je kan er lang mee stofzuigen maar als deze leeg is zul je wel even moeten wachten totdat hij weer is opgeladen. Dit kan even duren.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Handstofzuiger
  • Makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• Geen bevestigingspunt
  • Oplaadtijd

Frits 31-03-2017

Handzaam

Aanschaf gedaan in verband met geschikte prijs en goede reviews over dit apparaat. Steelstofzuiger nog niet lang in mijn bezit. Is makkelijk in elkaar te zetten, heeft een goede gewichtsverhouding en zuigt daardoor prettig en is makkelijk in gebruik. Zuigkracht lijkt voldoende al heb ik dit nog niet uitgebreid getest. Ook Kruimelzuiger makkelijk van steel te halen en weer terug te plaatsen. Was wel makkelijk geweest als het losse mondstuk wat op de kruimelzuiger gezet kan worden, vastgeklikt had kunnen worden aan steel. Mondstuk zit er nu los bij. Eerste indruk is verder erg positief.

Pluspunten

• Montage
  • prijs
  • zuigkracht
  • hanteerbaarheid

Minpunten

• losse mondstuk

Petra 31-03-2017

Goede zuigkracht

Heerlijke stofzuiger, lekker snel en goed wendbaar . Vooral als je honden heb. Ook heel makkelijk om hem mee even mee naar boven te nemen

Bert 30-03-2017

fijn stofzuigertje

lekker makkelijk zonder stofzuiger achter je aan te moeten trekken.
Apparaat is binnen paar uur weer opgeladen.

Ron 24-02-2017

Readyy's is Handy !

Snel even iets zuigen zonder snoeren. Handig in gebruik en zonder snoeren.
Mooi design en veilig. Voor alle leeftijden en ergonomisch goed voor de rug.

Pluspunten

• zuigkracht
  • design
  • ergonomisch
  • handy

Willem 23-02-2017

Zo handig in gebruik!

Sinds ik het apparaat in mijn bezit heb, ben ik enthousiast. Het heeft twee standen en stand 1 werkt al prima en is vrijwel geluidloos. In stand 2 is de zuigkracht sterker, maar is lang niet altijd nodig. De hanteerbaarheid is uitstekend en mijn kinderen lopen ermee weg. Stofzuigen is fun geworden! Nou ja, alleen het reservoir legen, dat is minder, want dat moet je na iedere beurt doen. Dat neem ik maar voor lief. Last but not least, is de kruimelzuiger gemakkelijk los te koppelen van de deze steelstofzuiger. Het zijn dus twee producten in één. Ja, ik beveel dit product aan.

Pluspunten

• licht en gemakkelijk in gebruik
  • stand 1 doet het al goed en is vrijwel geluidloos
  • design
  • neemt weinig ruimte in beslag
  • voor lange mensen goed te hanteren

Minpunten

• reservoir legen is niemands hobby!
  • Verlengstuk van kruimelzuiger apart bij je houden

Patrick 20-02-2017

Ligt en wendbaar

Fijn apparaat. Erg ligt en wendbaar. Zeer handig afneembare kruimeldief. Ideaal voor een huishouden met kleine kinderen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Ligt
  • Afneembare kruimeldief

Minpunten

• Snel legen

Harm 20-02-2017

Mooi vormgegeven en wendbaar

Met kleine kinderen is het ideaal als je eenvoudig een stofzuiger er bij kan pakken. Omdat het model wendbaar is en makkelijk rolt op de wieltjes is optillen niet nodig. Neemt staand erg weinig ruimte in.

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen
  • wendbaar

Vrieskelder 18-02-2017

TOP steelstofzuiger

Omdat ons huis meer geschikt is voor een draadloze stofzuiger zijn we na veel revieuws gelezen te hebben overgestapt op de Bosch readyy'y. Er zit een krachtige motor in. Het verbaasde ons wat we nog uit de vloerbedekking haalden. Het apparaat is zeer wendbaar en niet te zwaar. Ook de geïntegreerde kruimelzuiger is een prettige extra! Dat de accuduur rond de 30 à 45 minuten ligt ( afhankelijk van de stand ) blijkt geen probleem. Na het stofzuigen gelijk de accu opladen en klaar voor de volgende ronde!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Snoerloos
  • Makkelijk schoon te houden

Ellard 18-02-2017

Meer dan verwacht

Een prima product! Het is natuurlijk even wennen als je altijd een stofzuiger gebruikt hebt die een snoer bevat... zonder is in ieder geval prettig. Ik heb geen stopcontact in mijn kast waar normaal de stofzuiger staat. Dus houd daar rekening mee wanneer je deze stofzuiger koopt. Ook is het makkelijk manoeuvreren... prima prijsje voor een wensenlijstje.

Wel vraag ik mij af hoe lang de accu goed blijft en of er een nieuwe accu te bestellen is.

Pluspunten

• Draadloos
  • Zichtbare stofopslag
  • Parkeerstand

Minpunten

• Snel leeg
  • Kruimelzuiger gaat te makkelijk los

Rob 18-02-2017

Ligt goed in de hand, is licht en zuigt goed.

Zeer goede stofzuiger, ook voor mensen met een handicap (zelf kan ik mijn rechterhand en arm niet goed gebruiken) en met mijn linkerarm maai ik door het huis met een makkie.

Ook de geintregeerde kruimeldief is superhandig voor plekken waar je misschien wat minder bij komt en voor de morsmomentjes van de kids :-)

Al met al van de eerste seconde super tevreden!!

Pluspunten

• licht
  • goede zuigkracht
  • goed zwenkbaar
  • geen snoer

Hoogie 18-02-2017

Handig

Steelstofzuiger ligt heerlijk in de hand. Zuigkracht is ook prima.
We waren op zoek naar een kruimeldief in verband met het vele knoeien en kruimelen van onze kleine man. Deze steelstofzuiger is DE uitkomst. Deze hadden we al veel eerder moeten hebben!
Eenvoudig in en uitelkaar te halen, eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Mondstuk kruimeldief los ergens opbergen

M@R!$ 17-02-2017

BOSCH READY BBH22042 WIT

LICHT, MOOI, KRACHTIG
DOET WAT HIJ MOET DOEN, SOMS ZELFS BETER DAN GEWONE STOFZUIGER.
Helaas past hij niet onder de bank/bed. Opladen kan je het beste in de nacht doen; daarna zeker op volle kracht ruim half uur te gebruiken.
Ik ben er zeer blij mee.

hen TanThe 14-02-2017

bosch readyy'y BBH22042

prachtig model, zuigt goed, kan apart staan zonder oplader. licht gewicht.

ik beveel dit toestel aan. heb lang naar een steelstofzuiger gezocht, mijn sledestofzuiger is te zwaar en deze pak je makkelijk en zuigen maar

Pluspunten

• mooi kleur
  • licht

Dan 13-02-2017

Super stofzuiger

Zuigt zeer goed, mooie uitstraling. Erg handig in gebruik, ook door ingebouwde kruimeldief heel praktisch. makkelijk te legen. Ik ben zo blij. Zeer goede snoerloos stofzuiger!

Pluspunten

• praktisch
  • mooie uitstraling

Minpunten

• iets langer om te laden