Bosch Readyy’y BBH22042 - Reviews

droog

8,9

Maarten 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Readyyý BBH22042

De stofzuiger nu een aantal keer gebruikt en hij werk naar behoren. Bij de eerste keer even goed opletten dat je ook daadwerkelijk de "stofzuigerstand" aanzet. Er zitten namelijk 2 standen op. Als kruimeldief zuigt hij niet echt.

Verder zijn we erg blij met het feit dat hij geen oplaadstation heeft. Je kan de stofzuiger dus op elk gewenste plek wegzetten en ergens anders opladen.

Over de duurzaamheid kan ik na een paar dagen gebruik weinig zeggen.

Babz 22-07-2016 Product paar weken in bezit

verrassende zuigkracht

als 2e stofzuiger gekocht voor mijn dochter, zodat ze haar kamer iets makkelijker schoon houdt. Verrassende zuigkracht en praktisch in gebruik, mooi en handig met de kruimeldief. We gebruiken hem ju allebei :-)

Bosch BBH22042 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Bosch BBH22042

Ik heb deze Bosch snoerloze stofzuiger bij de mediamarkt bewust uitgezocht vanwege de wens om snoerloos en stofzakloos te kunnen stofzuigen. Zeer fijn te hanteren en zuigcapaciteit is goed. Voelt solide en ergonomisch aan. Het geluidsniveau is prima. Accu gaat zeker 3 beurten mee.
Het enige wat ik nu ervaar is dat de hondenharen in de borstel vastloopt. Zou het dus niet aanraden als u een huisdier heeft met lang/halflang haar.

Anoniem 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig dingetje

Net gekregen en meteen getest. Wat een gemak ! Voor krappe hoeken is de afzonderlijke kruimelzuiger best lastig, maar dat is eigenlijk altijd wel zo met kruimelzuigers. Eindelijk die vervelende draad kwijt en makkelijk op te bergen. Vraag me alleen af hoe je de lange steel kan bevestigen ? Er zit een schroef en verbinding bij, iemand ?

Jan 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch !

Dit apparaat is zeer (zuig)krachtig, handig in het gebruik en toepasbaar op elke oppervlakte in en rond het huis.

Harm 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Alles schoon

Fijn apparaat die ook de alle laatste haren van de katten uit het tapijt haalt. Verder is het heel handig om de apparaten los van elkaar te gebruiken zonder een stroomdraad. Je komt nu in alle hoeken en gaten.

Peter 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Verrassend mooi en handig

Een draadloze stofzuiger pak je sneller. Goed te "sturen" en mooie materialen. Voelt degelijk aan.

Floris11 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

bosch stofzuiger

Nieuwe stofzuiger gehaald voor erbij, natuurlijk niet kunnen wachten om hem uit te proberen en wat blijkt is al wat opgeladen dus, proberen. vanochtend nog met oude zuiger gestofzuigd dus de verwachtingen waren niet zo hoog, echter wat een verbazing wat zit er in de filter niet verwacht wat daar al in zat. helemaal tevreden dus, alleen nu wachten tot hij 16 uur geladen heeft :-)

joyce 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

heerlijke stofzuiger

heerlijke stofzuiger super makkelijk in gebruik! ook mijn hoogpolig tapijt kan die makkelijk aan, de kruimelzuiger is snel en makkelijk af te nemen voor de plinten een hoekje van het plafond en de trap.
batterij gaat ook lang mee !

en niet al te onbelangrijk hij ziet er mooi uit! niet een stofzuiger die achterin een hoekje gestopt moet worden!

MrPaker 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

werkt goed

Hij is niet zwaar. Daarom is het makkelijk om hem te gebruiken. Hij zuigt heel goed. In een paar minuten, was het mogelijk tapijten in onze woonkamer helemaal schoon te maken. Ik ben tevreden.

Ouwereus 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik

Paar dagen in bezit, dus kan nog niet veel over duurzaamheid zeggen.
Apparaat zuigt goed en is makkelijk in gebruik.

Sita 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

ligte steelstofzuiger met één hand te bedienen

Daar ik problemen met mijn hand heb is het lastig om met een gewone stofzuiger te werken, of het snoer zit vast of de stofzuiger blijft achter de deurpost of stoelen hangen.
Met deze steelstofzuiger en kruimeldief is het alles in één hand zonder snoer!
De accu is groot genoeg om mijn hele huis te doen en hij weegt niet te zwaar, wat met één hand ook wel belangrijk is.
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en zal nooit meer een "gewone stofzuiger" kopen.

vd Molen 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat!!

Wat onze gewone philips stofzuiger niet uit het kleed krijgt, zuigt deze fijne handzame stofzuiger zo op.
Super apparaat!! Licht in de hand en er handig als je kinderen en huisdieren hebt!

schna008 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch steelstofzuiger BBH22042

Apparaat had eerder uitgevonden moeten worden; zuigt bijna uit zichzelf en houdt zichzelf zelfs staande door zijn eigen voetsteunen. Kind kan de was doen met deze krachtige, mooi vormgegeven, prijstechnische gunstige en kwalitatieve goede snoerloze accu-steelstofzuiger, die ook nog eens uitermate geschikt is voor de ergernis van hondbezitters, die continu geconfronteerd worden met ronddwarrelend haar van hun huisvriend.

AKI 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Doet makkelijk dat wat het moet doen

Deze stofzuiger gekocht ivm hond in huis en devele kleine beetje stofzuigen.
Je pakt deze stofzuiger gemakkelijk, zowel voor de vrloer (gehele stofzuiger) of alleen tafe (kleine stofzuiger). Makkelijk te bewegen en gaat lang genoeg mee

johan 09-06-2016 Product paar weken in bezit

Nooit meer anders

Wat een makkelijke stofzuiger is dit. Geen snoer maar gewoon pakken en overal kunnen komen ipv altijd maar rekening te houden hoe lang het snoer is. Zuigkracht is perfect en is erg makkelijk om schoon te maken. Kortom, super tevreden!

Martijn 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

BBH22042 prima ding !

super handig in gebruik , werkt en zuigt volledig naar verwachting wellicht boven verwachting , mooie vormgeving , handig ook dt je stofzuiger van de steel kan halen .

jp 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect apparaat

Zeer handig voor snel even bij te werken als je wat geknoeid hebt maar ook om snel even een ruimte te stofzuigen.

topstfzuiger 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top stofzuiger makkelijk zonder snoer en stofzuigerzakken

Na slechts twee maal gebruik, ben ik heel blij met de aanschaf van deze stofzuiger, veel handiger als mijn normale Bosch stofzuiger. Die staat nu werkeloos in de kast.

Studentje 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch, tres bien!

Licht gewicht, moeilijke plekken goed bereikbaar en kwaliteit voor een acceptabele prijs. Laad snel op en is ergonomisch, goed voor de rug dus! Ik zeg doen! Aanrader!