Bosch BGS5A32R - Reviews

slede
Energielabel
A

Anneke 16-11-2016 Product paar weken in bezit

superlang snoer en wendbaar toestel

Wij zijn erg blij met deze stofzuiger. We kunnen de hele bovenverdieping in een keer zuigen door het lange snoer. verder is het toestel erg wendbaar en er is een goede zuigmond voor de harde houten vloeren.

Pluspunten

• lang snoer
  • wendbaar

Minpunten

• niet goedkoop

Marco 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger

Fijne stofzuiger is stil, groot stofreservoir,wendbaar,grote axiradius en handig in gebruik. Is gemakkelijk te legen en op te ruimen het snoer rolt goed op

Pluspunten

• volgt goed
  • grote axiradius
  • grote stofbeker
  • wendbaar

Minpunten

• vrij groot

Marion 04-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie stofzuiger

Fijne stofzuiger, vrij stil in gebruik.
De snoer is lang genoeg voor een groot bereik.
Ligt stabiel, valt niet zomaar om.
Verder geen stofzak meer nodig en makkelijk in onderhoud.

• Lengte van de snoer
  • Stabiel
  • Grote stofbak

Bosch bagless pro silence 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Stofzuiger bagless pro silence

Makkelijk in gebruik; licht, rolt goed mee, ruisloos, filter makkelijk schoon te houden en genoeg zuigkracht voor allerlei soorten vloeren.

Pluspunten

• licht van gewicht
  • stil
  • alle type vloeren

Minpunten

• handmatig filter schoonmaken

claudia 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

fijne stofzuiger

prijs kwaliteit, stille zuigkracht, werkt goed voor honden haren, degelijke stofzuiger valt niet gemakkelijk om

Fam van Steijn 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger met goede zuigkracht

Mooie stofzuiger! Hiervoor had ik een dyson en had niet verwacht dat deze zoveel meer zuigkracht heeft. Wendbaar en lekker lang snoer. Het reservoir is makkelijk te verwijderen en te legen. Alle filters zijn makkelijk met water te reinigen.

Pluspunten

• lang snoer
  • goede zuigkracht en stil
  • wendbaar
  • makkelijk in onderhoud
  • Goede degelijke hulpstukken, zuigmond etc

Minpunten

• niet de lichtste

Daniel 14-10-2016 Product paar weken in bezit

Stille stofzuiger die ook het tapijt goed schoonmaakt

Deze stofzuiger haalde ook al het vuil uit het kleed. Hij is vrij stil en er zit een lange snoer aan. Hij leek mij wat betreft formaat vrij groot, maar daar merk je tijdens het zuigen niets van. Reinigen ging makkelijker dan andere zakloze stofzuigers: er zit namelijk weer een extra filter in de bak die het vuil op voorhand tegenhoudt om verder door de stofzuiger te gaan . Vuil blijft dus ook echt in de bak zonder dat het in moeilijke hoekjes blijft hangen.

• Lange snoer

Minpunten

• Misschien wat groot

Kalter 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Sofzuiger BGS5A32R

Het gebruiksgemak van deze stofzuiger is zeer veelzijdig. Dankzij ze wendbaarheid van zijn 360 graden zwenkwielen en zijn snoerlengte van 11 mtr de grote van zijn behuizing oogt een beetje lomp hier door neemt hij wat meer ruimte in een kast. verder heef hij een super zuig kracht op zowel een harde vloer als op een tapijt vloer. het geluid niveau is zeker een verademing in het gebruik.

Britt 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger

Fijne stofzuiger erg licht in gewicht en zuigt echt alle fijn stof mee op! Energie min puntje vind ik dat hij zo groot is. Alleen de accessoires vind ik tegen vallen, hiervoor had ik een Miele en die heeft wel fijne accessoires Maar gelukkig Past dit op elkaar😃

Arjan Hissink 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

zuigvoet van de stofzuiger

Ik vind de zuigvoet wat stug kon wat soepeler maar verder een top stofzuiger.super zuigkracht.stofzuiger gaat soepel met je mee met stofzuigen.en ziet er mooi uit.

aad vreeken 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

hij doet het fantastisch

wel aan de dure kant maar maakt weinig geluid , gemakkelijk in gebruik , geen stofzakken , zuigt als een tijger ...

Erik 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuigen met honden

Alles is weer spik en span met deze Bosch stofzuiger, ondanks twee verharende labrador retrievers ! Geweldig !

John 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn Bosch

Mijn eerste dagen gebruik zijn heel goed bevallen.
De zuigkracht en zijn compactheid zijn een behoorlijke vooruitgang ten opzichte van de vorige stofzuiger.
De vormgeving is ook het noemen waard. Verder is het geproduceerd geluid ook prettig, zeker als je partner met wisselende diensten werkt.

Hessel 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

De bijna perfecte stofzuiger?

Ik heb deze stofzuiger een week geleden aangeschaft omdat onze oudere Dyson het had begeven. De reden waarvoor ik voor dit model gekozen heb is dat deze veel stiller zou zijn en ivm mijn katten is dit zeer wenselijk.
Positief: hij is echt heel stil. De zuigkracht is werkelijk heel goed. Snoerlengte is langer dan ik gewend ben en de vier zwenkwielen zorgen ervoor dat hij perfect achter me aan hobbelt. De slang is dik waardoor er niet zo snel iets komt vast te zitten als je dit per ongeluk opzuigt. En hij is lichter dan mijn vorige zuiger
Negatief: Nog steeds best zwaar. De slang is dik en daardoor minder flexibel. Het is een grote zuiger, niet eens zo zeer zwaar maar groot, daardoor veel ruimte nodig voor het opbergen.
Conclusie: hij is aan de prijs maar als je veel zuigt en of huisdieren hebt dan is dit zeker het geld waard en absoluut een aanrader. En hij is echt heel stil.

Van Dokkum 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super tevreden

Stofzuiger is heel stil. Maakt niet veel herrie maar zuigt super goed. Erg tevreden met de aankoop Zitten voldoende hulpstukken bij en stofzuiger rolt heel soepel mee door de wieltjes die eronder zitten.

Sabine 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

top stofzuiger!

Ondanks dat hij maar 700watt vermogen heeft, heeft deze stofzuiger een enorm goede zuigkracht. Hondenharen zuig ik met gemak van de bank. Daar komt bij dat de stofzuiger niet veel geluid maakt en het snoer lekker lang is.

Normar 10-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch BGS5A32R review

Prima stofzuiger. Super stil, dus ik kan stofzuigen zonder iemand te storen. Lekker groot stofreservoir, dus die hoef ik niet steeds te legen. en een voordeel is dat je het stof kan laten lostrillen.