Severin BC 7046 wit, rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Severin BC 7046 wit, rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ton 10-08-2017

Mooi en niet zwaar, met een fantastische zuigkracht.

Duits en degelijk, compact en mooi vormgegeven, zuigt uitstekend is zeer handzaam. Er zitten veel hulpstukken bij die in een meegeleverde zak worden opgeborgen.
Overtreft mijn verwachtingen, met name gezien de prijs € 79,95 bij de Aldi.

Pluspunten

• Krachtig
  • Handzaam, niet te zwaar
  • Veel hulpstukken
  • Duitse degelijkheid

Raoul 03-01-2017

Zuigt prima maar is niet degelijk !!!

Nadat ik slechte ervaringen had met vorige stofzuiger ( Siemens- was beste koop in test?) heb ik ongeveer 6 maanden geleden deze Severin BC7046 aangeschaft. Maar in praktijk liep ik al tegen het probleem dat de knoppen aan/uit en snoer blijven hangen en niet terug 'klikken'. Probleem is dat veertje en constructie niet degelijk is. Ook wanneer je dit laat repareren zal 't een tijdje later weer gebeuren !
Het andere probleem is verbinding tussen zuigmond (slang) en stang. Deze schiet 'los' wanneer je de vloer aan het zuigen bent wat knap irritant is! Je hoort wel de 'klik' dat de zuigmond in de stang zit maar constructie is gewoon niet degelijk genoeg voor dat werk en is onbegrijpelijk !

Als Severin deze punten verbetert dan heeft men een goede stofzuiger voor een leuke prijs !

Pluspunten

• zuigt prima
  • geluid
  • accessoires

Minpunten

• degelijkheid