Miele Compact C1 Young Style zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Compact C1 Young Style zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Johan , Delfzijl 20-03-2017

Mooi compacte degelijke Miele !

Een mooie compacte stofzuiger van de befaamde Miele kwaliteit ! Ik had hiervoor een black pearl en deze beviel ook zeer goed , deze is een stuk kleiner / lichter en handiger mee te nemen de trap op naar de boven verdieping.

Pluspunten

• Compact
  • Kwaliteit
  • Stil

Minpunten

• De stang is niet telescopisch !
  • Daardoor iets minder handig door het trapgat !

Martine 02-07-2016

Goed, maar

Goede stofzuiger met meerdere zuigstanden, bereik is voldoende en hij is niet zwaar. Lastig dat de hulpstukken niet in het apparaat opgeruimd kunnen worden, maar alleen aan de slang/ stang en daar in de weg zitten. Het grootste nadeel vind ik dat de zuigmond tijdens het stofzuigen van gladde vloeren steeds 'omklapt' naar de stand voor tapijt. Dit gebeurt zodra de zuigmond iets aanraakt of soms zomaar uit het niets en wel een aantal keer tijdens het stofzuigen van de woonkamer...