Philips PowerPro Ultimate FC9919 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Ultimate FC9919 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Patrick 03-08-2016

Perfecte stofzuiger

De stofzuiger een paar dagen in mijn bezit en bevalt me super, we hebben een houten vloer met kieren en hij zuigt alles perfect op, erg handteerbaar en makkelijk te legen, beste stofzuiger ooit.

Lisette 30-07-2016

Zeer wendbare & cool uitziende (zakloze) stofzuiger

Deze stofzuiger bevalt ons erg goed. Is zeer wendbaar, misschien iets te, maar met name door het lange snoer kunnen we de hele woonkamer in 1x stofzuigen.
Daarnaast ziet hij er natuurlijk erg gaaf en hip uit, met als extra pluspunt dat je geen zak in de stofzuiger hoeft te vervangen. Kan dus nooit op zijn:)
Het volume is laag en kun je ook nog stellen.
Kortom een erg prettige stofzuiger!

heidi1978 27-07-2016

topstofzuiger

met 3 honden in huis ben je gewoon een goede stofzuiger nodig, de philips pro doet precies wat ie moet doen, sterk en snel

DarkIce 26-07-2016

Hele fijne stofzuiger

De stofzuiger is licht en soepel in gebruik geen stof en honden haren meer te zien echt super schoon en nog vrij stil voor een stofzuiger.

Het legen van de stofbak gaat met één druk op de knop en je hoeft ook geen slang meer los te maken perfect. De stofbak heeft gescheiden compartimenten dus als je deze gaat legen valt er ook geen stof uit.

Super blij

miedemam 25-07-2016

Geweldige stofzuiger!

Fantastisch, zeer goede zuigkracht en dat terwijl de stofzuiger heel licht en flexibel in gebruik is. Tevens voldoende snoer aanwezig. Zuigmond is erg geschikt voor onze houten vloer. Perfect ivm onze huisdieren. Je kunt snel even stofzuigen. Dik tevreden!

Truffel 23-07-2016

Appeltje eitje

Stofzuigen zal nooit een hobby van mij worden, maar het is helaas een dagelijks terugkerend kwaad..dit is mijn eerste stofzuiger waarbij ik kan zeggen dat hij ervoor zorgt dat ik er niet meer tegen op zie: snel, goed, makkelijk( goede kracht en lang snoer dus niet elke keer naar een stopcontact lopen, lust voor het oog en niet oorverdovend hard waardoor je radio oid nog kan luisteren .. Kortom stofzuigen is voorbij voordat je het door hebt' appeltje eitje' dus!

Sasske112 19-07-2016

stofzuiger met power

stofzuiger met enorme zuigkracht te verstellen in 3 posities, lang oprolsnoer, stil qua geluid, makkelijk te legen, design stofzuiger had ik zelf liever iets compacter en lichter gewild, lange zuigbuis met geweldige wendbare zuigmond en ik mis een het smalle opzetborsteltje wat ik bij mijn dyson gewend ben !

mwilonka 18-07-2016

Fijne stofzuiger

Mooie, lichte stofzuiger die goed zuigt.Fijne vormgeving en erg handig met het legen.Ook is hij niet erg luid.