Philips PowerPro Ultimate FC9919 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sasske112 19-07-2016

stofzuiger met power

stofzuiger met enorme zuigkracht te verstellen in 3 posities, lang oprolsnoer, stil qua geluid, makkelijk te legen, design stofzuiger had ik zelf liever iets compacter en lichter gewild, lange zuigbuis met geweldige wendbare zuigmond en ik mis een het smalle opzetborsteltje wat ik bij mijn dyson gewend ben !

Peter 17-07-2016

Krachtpaster

Ik heb dit toestel een paar dagen in mijn bezit en het bevalt me enorm.
Het stof dat deze uit mijn tapijten in vergelijking met mijn oude Miele is onvoorstelbaar.
Bovendien is hij ook een stuk stiller.
Het ledigen van de stofcontainer gaat makkelijk maar vergt toch wat oefening om niets te morsen.
Er zijn genoeg accessoires bijgeleverd. Het enige minpuntje is dat deze niet kunnen weggeborgen worden.

Lisette 30-07-2016

Zeer wendbare & cool uitziende (zakloze) stofzuiger

Deze stofzuiger bevalt ons erg goed. Is zeer wendbaar, misschien iets te, maar met name door het lange snoer kunnen we de hele woonkamer in 1x stofzuigen.
Daarnaast ziet hij er natuurlijk erg gaaf en hip uit, met als extra pluspunt dat je geen zak in de stofzuiger hoeft te vervangen. Kan dus nooit op zijn:)
Het volume is laag en kun je ook nog stellen.
Kortom een erg prettige stofzuiger!

DarkIce 26-07-2016
  • Product maand in bezit

Hele fijne stofzuiger

De stofzuiger is licht en soepel in gebruik geen stof en honden haren meer te zien echt super schoon en nog vrij stil voor een stofzuiger.

Het legen van de stofbak gaat met één druk op de knop en je hoeft ook geen slang meer los te maken perfect. De stofbak heeft gescheiden compartimenten dus als je deze gaat legen valt er ook geen stof uit.

Super blij

miedemam 25-07-2016

Geweldige stofzuiger!

Fantastisch, zeer goede zuigkracht en dat terwijl de stofzuiger heel licht en flexibel in gebruik is. Tevens voldoende snoer aanwezig. Zuigmond is erg geschikt voor onze houten vloer. Perfect ivm onze huisdieren. Je kunt snel even stofzuigen. Dik tevreden!

PatrickvanK 04-08-2016

De perfecte stofzuiger

de perfecte stofzuiger, functioneerd buitengewoon, lekker lang snoer, ideaal zonder stofzuiger zakken, maakt bijna geen geluid, er wendbaar, ik ben meer dan tevreden over de stofzuiger, de beste die ik ooit gehad hebt.

Patrick 03-08-2016

Perfecte stofzuiger

De stofzuiger een paar dagen in mijn bezit en bevalt me super, we hebben een houten vloer met kieren en hij zuigt alles perfect op, erg handteerbaar en makkelijk te legen, beste stofzuiger ooit.

LisetteW 02-08-2016

Top en hippe (zakloze) stofzuiger

We zijn erg blij met onze nieuwe stofzuiger. Hij ziet er niet alleen hip uit, hij stofzuigt erg goed. Is redelijk geruisloos en erg wendbaar. Het lange snoer vinden wij een pluspunt. De borstels en extra mondstukjes leg ik maar gewoon in de kast, want vind het niet handig om dit aan de stang vast te maken.
Al met al een top apparaat!

truffel 29-07-2016

geweldige zuigkracht!

in dit huishouden: honden, kinderen...en helaas dus ook alle restanten....Ik haat stofzuigen...maar deze heeft een lang snoer, mega zuigkracht en daardoor lekker snel klaar! kan geen minpunt bedenken behalve dat hij duur is...en hij is vrij groot (dus niet makkelijk uit zicht weg te moffelen en toch bij de hand)...maarre...ik ben ondanks dat wel om! (voor de eerste keer sinds circa 14 jaar dat ik van merk wil wisselen...

heidi1978 27-07-2016

topstofzuiger

met 3 honden in huis ben je gewoon een goede stofzuiger nodig, de philips pro doet precies wat ie moet doen, sterk en snel

darkice39 25-07-2016

Stof en haren behoren tot het verleden!

Hele fijne stofzuiger, erg licht en soepel in gebruik waarbij stof en hondenharen tot het verleden behoren. De stang van de stofzuiger is ook langer dan normaal en in mijn geval is dat erg prettig.

Het legen van de stofbak gaat heel makkelijk geen slang meer loskoppelen maar één knopje indrukken en je kunt de bak legen en totdat je de deksel opent is het stof nog steeds gevangen in de bak.

Stofzuigen wordt gewoon leuk.

Truffel 23-07-2016

Appeltje eitje

Stofzuigen zal nooit een hobby van mij worden, maar het is helaas een dagelijks terugkerend kwaad..dit is mijn eerste stofzuiger waarbij ik kan zeggen dat hij ervoor zorgt dat ik er niet meer tegen op zie: snel, goed, makkelijk( goede kracht en lang snoer dus niet elke keer naar een stopcontact lopen, lust voor het oog en niet oorverdovend hard waardoor je radio oid nog kan luisteren .. Kortom stofzuigen is voorbij voordat je het door hebt' appeltje eitje' dus!

janenanita 22-07-2016

tot nu perfect

het is een super stofzuiger heel wenk baar en de zuigkracht is ook heel erg goed tot nu toe een dikke 10

heidi1978 21-07-2016

top!

Ik gebruik deze stofzuiger nu een week, ik heb 3 honden en die verharen met dit warme weer verschrikkelijk, een eitje voor de philips, moeiteloos zuigt ie alle haren mee, ik ben er nu al dol op .

Sasske112 21-07-2016

stofzuiger met power

een stofzuiger met veel zuigkracht, zuigkracht regelbaar in 3 posities, lang oprolbaar snoer, lange zuigbuis en zeer flexibele zuigmond, beetje groot qua design maar desalniettemin heel handig in gebruik

mwilonka 18-07-2016

Fijne stofzuiger

Mooie, lichte stofzuiger die goed zuigt.Fijne vormgeving en erg handig met het legen.Ook is hij niet erg luid.