Philips PowerPro Aqua FC6401/01 - Reviews

18 volt
Bedrijfstijd
40 min

michelpa 04-08-2016 Product paar weken in bezit

Uitkomst voor huishouding met loslopende dieren en-of kinderen

Echt praktisch, zuigt goed en een lastig snoer minder .
En hij kan ook gelijktijdig dweilen wat voor mij de definitieve doorslag gaf.

Mrmax90 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goede extra stofzuiger

Makkelijk in gebruik maar niet krachtig genoeg. Wordt snel gepakt voor de kleine dingen om te zuigen of te dweilen.

mhars 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

handig apparaat

Handig dat terwijl je aan het zuigen bent de vloer meteen wordt gedweild. Dweil klik je er makkelijk op en af, dus je kan kleden gewoon tussendoor stofzuigen zonder moeilijk te hoeven doen. Er zit ook een power button op voor extra veel zuigkracht (maakt dan ook meer geluid!).

Maribo 03-08-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat maar geen vervanging.

Het is een fijn apparaat maar ik heb helaas nog wel een losse stofzuiger nodig. Je kunt slecht in de hoekjes komen met dweilen en stofzuigen. Het ideale is dat hij snoerloos is, je pakt hem makkelijk om even snel wat op te zuigen. De accu gaat lang mee.

Elsje11 01-08-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige handige handstofzuiger

Zuigt goed en erg hdmdig is dat je tegelijkertijd kan dweilen
Wel nadeel is dat je voor je uit moet dweilen
Verder wel hard in geluid en wat zwaar in de hand

PMR1 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Tijdbesparend

Heb nu sinds een aantal dagen deze stofzuiger van phiplips in huis!
Hij ziet er mooi uit, erg fijn dat hij snoerloos is, en vooral de dweilfunctie is erg handig.
Het word natuurlijk niet zo schoon als echt dweilen met emmer en sop, als je dit iedere dag doet blijft je vloer zeker schoner en hoef je niet zo vaak de emmer met sop te voorschijn toveren

Roparo 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Snel stofzuigen en dweilen in 1 handeling

Bij de eerste indruk twijfel je of het product waar kan maken wat je er van verwacht. Na meerdere keren gebruiken ben ik toch wel overtuigd dat hij dit ook daadwerkelijk doet. Eenvoudig zuigen en dweilen in 1 handeling en alles dus strak en schoon. Met de zwenkbare kop kom je op de meeste plaatsen, echter voor de dweilen is het niet ideaal in hoeken en langs sommige randen. Ook zal je met dit apparaat niet tot achteraan kunnen komen onder je bank of sommige kasten, iets wat je wel lukt met een "gewone" stofzuiger met slang natuurlijk. Al met al een ideaal produkt voor als je minder tijd hebt voor in het huishouden, of bv met honden als je wat vaker wilt stofzuigen en meteen dweilen. Overigens praat ik enkel uit ervaring met laminaat, kan er niet over oordelen met tapijt.

Mark 26-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijne en handelbare steelstofzuiger

Deze steeslstofzuiger is makkelijk in gebruik. Fijn voor de kleine, snelle klusen. Aqua-functie nog niet getest, maar super tevreden over deze steelstofzuiger!

ron73 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk in gebruik

deze stofzuiger is makkelijk in gebruik en lekker snoerloos, goed wendbaar en zuig goed. lekker dweilen en stofzuigen in 1 keer alles klaar.

Aardigevent1976 24-07-2016 Product paar weken in bezit

Een fijn en wendbaar tijdbesparendeen stofzuiger

DE stofzuiger is op zichzelf makkelijk en licht. Wanneer je de dweil functie gebruikt, wordt deze wel een stuk zwaarder in gebruik.

Melanie 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige makkelijke stofzuiger

Ik was verbaast over de kracht die deze stofzuiger levert. Dit is de eerste stofzuiger die met gemak de haren van de hond van de mat halen. Wat voorheen een vreselijke taak was is nu een stuk makkelijker. En door het gewicht van de stofzuiger is hij ook makkelijk naar boven te tillen.

mroost 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

De vloer in één keer schoon.

Eerste indruk: slank vormgegeven apparaat, ligt fijn in de hand voor zowel korte als lange personen (ikzelf ben ca 1.80m, en mijn kinderen hebben even getest : de kleinste ongeveer 1.45m).
Met een grote verharende hond, twee poezen en twee kinderen is testen geen probleem.
Het is een apparaat dat kan stofzuigen, én dweilen.

Het zuigen gaat boven verwachting: grote vlokken hondenhaar zijn geen probleem voor de zuiger. De zuiger beweegt gemakkelijk over de vloer, krast totaal niet. Het opvangreservoir voor het afval is groot genoeg en makkelijk te legen.
De stofzuiger kan ook hoekjes goed schoonzuigen, dmv een ‘turbostand’ , die gemakkelijk bedienbaar is. Alles is in principe met 1 hand te regelen, de knoppen zijn heel logisch geplaatst.

Slechts 1 puntje dat iets minder bevalt: de stofzuigersteel is te dik om onder mijn kasten en banken te passen: daar zal ik toch nog even met de vloerwisser onderdoor moeten.

Het dweilen: na wat onhandigheid met vullen van het dweilreservoir en het bevestigen aan de stofzuiger (wat overigens kinderspel is wanneer het goed gebeurt), gaat dit eigenlijk heel prima. Het grote voordeel is dat ik niet twee keer door de schoon te maken ruimte hoef: eerst zuigen en dan dweilen (waarna ik er achter kom dat toch niet al het hondenhaar is verdwenen en wordt meegedweild…. Zucht). Nu kan ik in 1 keer (iets langzamer dan wanneer ik enkel stofzuig) de ruimte door en dan ben ik klaar.
Jammer genoeg is het wel (logisch) dat ik met mijn voeten door het al gedweilde natte stuk ruimte moet, aangezien er eerst gezogen en dan gedweild moet worden. Ik moet als het ware ‘voor me uit dweilen’. Dit los ik op door gewoon nog even een extra keer achter mezelf aan te dweilen bij het bewegen door de ruimte.
Nog een voordeel ten opzichte van conventioneel dweilen: het reservoir: ik heb ruim voldoende water (met een beetje schoonmaakmiddel) om een ruimte van meer dan 50 m2 te dweilen, terwijl normaal gesproken ik veel meer in een emmer moet doen (ca 0,2 liter, vergeleken met ruim 5 liter sop in een emmer).
De Li-ion batterij (in ca. 5,5 uur opgeladen volgens de handleiding) is nog half vol op het moment dat ik 50m2 heb gezogen én gedweild. Ben benieuwd hoe veel meer ik had kunnen doen!
Heel handig overigens: snoerloos!!

De handleiding specificeert een aantal schoonmaakstappen die regelmatig moeten worden doorlopen. De leging van het afvalreservoir gaat erg gemakkelijk. De rest heb ik nog niet getest.

Rietje74 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal apparaat

Heb dit apparaat nu enkele dagen in mijn bezit . En moet zeggen voor een huishoudwonder als ik is het een ideaal apparaat. Hij is licht wendbaar en op de gewone stand maakt hij niet zo veel herrie ... Het is ideaal dat je kan zuigen en dweilen te gelijk! Ook is het dweilstuk super makkelijk te verwijderen als je over gaat van een harde naar een zachte ondergrond. je hoeft niet te bukken je klikt hem eraf en hoppa je kan zo je kleed zuigen. Ik ben enthousiast zelfs mijn puberzoon heeft er lol in om met dit apparaat aan de gang te gaan.

Jeroen1978 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Voor de mensen die tijdsbesparing willen is dit een perfect apparaat. Stofzuigen en dweilen tegelijk.
Draadloos dus nooit in de knoop. Makkelijk hanteerbaar en zeer licht van gewicht.