Philips PowerPro Aqua FC6401 - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Kleur(en)
zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,9

Miskoop van het jaar! 13-02-2018

Miskoop van het jaar

Alles wat zwaarder is dan een haar zuigt die niet op. In de hoeken zuigt die helemaal niks weg, moet eerst met je voet alles uit de hoek vegen. Hij gooit zelfs vuil er uit , wat die net met moeite heeft opgezogen. Over 1 kruimel opzuigen , moet je 6 keer over heen. Filters schoonmaken, helpt niets . Miskoop van het jaar dus!!!!!!

Minpunten

• Zuigt niet
  • Gooit zelfs vuil er uit

Anna 08-02-2018

Philips Power Pro Aqua

Ook wij waren in eerste instantie enthousiast, maar dat verandere al snel. Na een aantal weken bleek de zuigkracht zeer minimaal, terwijl ik na iedere keer stofzuigen alle (!) filters schoonmaakte! Zelfs het stoffilter wordt iedere dag schoongemaakt, uitgeklopt en minstens 1x per week uitgewassen.
De broodkruimels etc. onder tafel worden alleen opgezogen op de Turbo stand; met als gevolg dat ik niet al te lang en uitgebreid kan stofzuigen ivm de batterij die dan praktisch leeg is.
Kruimels in de hoeken en langs de plinten worden zelfs niet opgezogen op de turbo stand! Deze moet ik eerst met mijn voet in de hoeken weg halen. Philps reageert op mijn klacht alsof ik niet in staat ben, zelf te bedenken, dat na iedere keer stofzuigen, alle filters schoon gemaakt moeten worden. Je ervaart vanzelf , dat wanneer je dit NIET doet, hij praktisch helemaal niet meer zuigt!
KORTOM: Ik zou deze stofzuiger aan niemand aanbevelen en adviseren toch maar een gewone stofzuiger te kopen.
Ook is de vloer niet echt goed schoon na het dweilen, vlekken zijn wel verdwenen, maar wanneer je op de vloer met een witte natte tissue even een vlekje weg wilt werken, merk je pas hoe vuil nog alles is, ondanks goede reinigingsmiddelen van HG bijvoorbeeld.

Pluspunten

• geen gedoe met snoeren en stofzuigerslang etc.

Minpunten

• bar slechte zuigkracht
  • vloer niet echt schoon na dweilen

Joyce27 20-11-2017

Eerste indruk was goed..

In eerste instantie laaiend enthousiast. Maar al snel blijkt dweilen en stofzuigen niet goed samen te gaan als de vloer wat vies is. Plus is het onhandig want je kunt maar 1 richting op. Dweilen dus al vrij snel er niet meer mee gedaan. Nu aantal maanden verder en nu is de zuigkracht drastisch gedaald. Hij moet na elke stofzuig beurt worden leeg gemaakt en schoongemaakt inclusief het filter spoelen.. kortom je bent er dan toch nog best druk mee.. jammer. Als we dit geweten hadden.

Melanie007 11-08-2016

Prima stofzuiger

In eerste instantie dacht ik dat de stofzuiger nooit krachtig genoeg zou zijn.
Maar echt waar het is fantastisch. Op vloerbedekking is hij super goed maar ook op laminaat perfect.
Minpuntje is dat de haren van de hond moeilijk in het opvangbakje terecht komen waardoor hij snel verstopt raakt dus na iedere beurt gewoon legen dan heb je dat probleem niet

michelpa 04-08-2016

Uitkomst voor huishouding met loslopende dieren en-of kinderen

Echt praktisch, zuigt goed en een lastig snoer minder .
En hij kan ook gelijktijdig dweilen wat voor mij de definitieve doorslag gaf.

fabiolacarolina 04-08-2016

stofzuiger voor oppervlakkig werk

ik viel op het design, het leek me erg handig om draadloos en zonder zak te stofzuigen. In het gebruik zijn er echter grote tekortkomingen: de zuigkracht is minimaal, de borstel is voortdurend vies (haren e.d.) en het is onmogelijk om trap, spinnenwebben hoger in de kamer, meubilair en hoeken te zuigen. De dweil geeft weinig vocht af, dus maakt maar oppervlakkig schoon.
Van de twee standen gebruik ik alleen maximum, anders blijft er nog van alles op de vloer en in tapijt achter. En zo is de accu snel leeg.
Kortom, ik heb veel spijt van de aankoop. Ik heb er al een kruimeldief bij gekocht, maar ga toch maar weer een 'normale' stofzuiger met draad en zak kopen. Mijn huis vervuilt namelijk! Geen goede deal dus.

Mrmax90 04-08-2016

Goede extra stofzuiger

Makkelijk in gebruik maar niet krachtig genoeg. Wordt snel gepakt voor de kleine dingen om te zuigen of te dweilen.

mhars 03-08-2016

handig apparaat

Handig dat terwijl je aan het zuigen bent de vloer meteen wordt gedweild. Dweil klik je er makkelijk op en af, dus je kan kleden gewoon tussendoor stofzuigen zonder moeilijk te hoeven doen. Er zit ook een power button op voor extra veel zuigkracht (maakt dan ook meer geluid!).

Maribo 03-08-2016

Goed apparaat maar geen vervanging.

Het is een fijn apparaat maar ik heb helaas nog wel een losse stofzuiger nodig. Je kunt slecht in de hoekjes komen met dweilen en stofzuigen. Het ideale is dat hij snoerloos is, je pakt hem makkelijk om even snel wat op te zuigen. De accu gaat lang mee.

dennisw 02-08-2016

het apparaat werkt top

apparaat ziet er goed uit
ligt lekker in de hand
is super wendbaar
makkelijk te legen

is alleen best snel leeg

Elsje11 01-08-2016

Krachtige handige handstofzuiger

Zuigt goed en erg hdmdig is dat je tegelijkertijd kan dweilen
Wel nadeel is dat je voor je uit moet dweilen
Verder wel hard in geluid en wat zwaar in de hand

BusySuzy 29-07-2016

Krachtige stofzuiger voor dagelijks gebruik!

Na een gezellig ontbijt of lunch met de kinderen, was ik daarna meestal in de weer met een stofzuiger of vaatdoek om de vloer weer schoon te maken. Dan is deze Philips snoerloze steelstofzuiger ineens super makkelijk om in huis te hebben!! Maakt goed schoon en is eenvoudig te legen. Wanneer er iemand vanuit de tuin of met regen de keuken in loopt met modderige schoenen, dan is de dweilfunctie een uitkomst! De vloer blijft een stuk schoner als je 'm steeds bij houdt met de PowerPro Aqua, hier is echt over nagedacht!

PMR1 27-07-2016

Tijdbesparend

Heb nu sinds een aantal dagen deze stofzuiger van phiplips in huis!
Hij ziet er mooi uit, erg fijn dat hij snoerloos is, en vooral de dweilfunctie is erg handig.
Het word natuurlijk niet zo schoon als echt dweilen met emmer en sop, als je dit iedere dag doet blijft je vloer zeker schoner en hoef je niet zo vaak de emmer met sop te voorschijn toveren

Roparo 27-07-2016

Snel stofzuigen en dweilen in 1 handeling

Bij de eerste indruk twijfel je of het product waar kan maken wat je er van verwacht. Na meerdere keren gebruiken ben ik toch wel overtuigd dat hij dit ook daadwerkelijk doet. Eenvoudig zuigen en dweilen in 1 handeling en alles dus strak en schoon. Met de zwenkbare kop kom je op de meeste plaatsen, echter voor de dweilen is het niet ideaal in hoeken en langs sommige randen. Ook zal je met dit apparaat niet tot achteraan kunnen komen onder je bank of sommige kasten, iets wat je wel lukt met een "gewone" stofzuiger met slang natuurlijk. Al met al een ideaal produkt voor als je minder tijd hebt voor in het huishouden, of bv met honden als je wat vaker wilt stofzuigen en meteen dweilen. Overigens praat ik enkel uit ervaring met laminaat, kan er niet over oordelen met tapijt.

Mark 26-07-2016

Fijne en handelbare steelstofzuiger

Deze steeslstofzuiger is makkelijk in gebruik. Fijn voor de kleine, snelle klusen. Aqua-functie nog niet getest, maar super tevreden over deze steelstofzuiger!

ron73 26-07-2016

makkelijk in gebruik

deze stofzuiger is makkelijk in gebruik en lekker snoerloos, goed wendbaar en zuig goed. lekker dweilen en stofzuigen in 1 keer alles klaar.

Aardigevent1976 24-07-2016

Een fijn en wendbaar tijdbesparendeen stofzuiger

DE stofzuiger is op zichzelf makkelijk en licht. Wanneer je de dweil functie gebruikt, wordt deze wel een stuk zwaarder in gebruik.

michelpa 24-07-2016

1 week in gebruik, en nu al een succes.

Het hele gedoe van een stofzuiger met slang gebruiks klaar te hebben, zuigen en daarna de achtergebleven plekken nog dweilen. Is nu in 1 keer te doen, en ook nog zonder een lastig snoer.
Ik ben helemaal om, dit is het helemaal voor mij.
Met mijn 3 kinderen en 5 katten bespaart het mij enorm veel tijd en inspanning.
De gebruiksvriendelijk is perfect. Accu duur is ruim voldoende.

Melanie 22-07-2016

Krachtige makkelijke stofzuiger

Ik was verbaast over de kracht die deze stofzuiger levert. Dit is de eerste stofzuiger die met gemak de haren van de hond van de mat halen. Wat voorheen een vreselijke taak was is nu een stuk makkelijker. En door het gewicht van de stofzuiger is hij ook makkelijk naar boven te tillen.

Elsje11 22-07-2016

Krachtig en schoon

Een krachtige handstofzuiger i t t andere handstofzuigers.
Zuigt goed en maakt goed schoon.
Fijn om mee te werken