Philips PowerPro Aqua FC6401 - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Voltage
18 volt

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Melanie007 11-08-2016

Prima stofzuiger

In eerste instantie dacht ik dat de stofzuiger nooit krachtig genoeg zou zijn.
Maar echt waar het is fantastisch. Op vloerbedekking is hij super goed maar ook op laminaat perfect.
Minpuntje is dat de haren van de hond moeilijk in het opvangbakje terecht komen waardoor hij snel verstopt raakt dus na iedere beurt gewoon legen dan heb je dat probleem niet

Maribo 05-08-2016

Goed apparaat maargeen vervanging

Het is een fijn apparaat maar ik heb helaas nog wel een losse stofzuiger nodig. Je kunt slecht in de hoekjes komen met dweilen en stofzuigen. Het ideale is dat hij snoerloos is, je pakt hem makkelijk om even snel wat op te zuigen. De accu gaat lang mee.

michelpa 04-08-2016 Product paar weken in bezit

Uitkomst voor huishouding met loslopende dieren en-of kinderen

Echt praktisch, zuigt goed en een lastig snoer minder .
En hij kan ook gelijktijdig dweilen wat voor mij de definitieve doorslag gaf.

fabiolacarolina 04-08-2016

stofzuiger voor oppervlakkig werk

ik viel op het design, het leek me erg handig om draadloos en zonder zak te stofzuigen. In het gebruik zijn er echter grote tekortkomingen: de zuigkracht is minimaal, de borstel is voortdurend vies (haren e.d.) en het is onmogelijk om trap, spinnenwebben hoger in de kamer, meubilair en hoeken te zuigen. De dweil geeft weinig vocht af, dus maakt maar oppervlakkig schoon.
Van de twee standen gebruik ik alleen maximum, anders blijft er nog van alles op de vloer en in tapijt achter. En zo is de accu snel leeg.
Kortom, ik heb veel spijt van de aankoop. Ik heb er al een kruimeldief bij gekocht, maar ga toch maar weer een 'normale' stofzuiger met draad en zak kopen. Mijn huis vervuilt namelijk! Geen goede deal dus.

Mrmax90 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goede extra stofzuiger

Makkelijk in gebruik maar niet krachtig genoeg. Wordt snel gepakt voor de kleine dingen om te zuigen of te dweilen.

Mrmax90 03-08-2016

Goed als extra stofzuiger

Handig en makkelijk in gebruik. Zuig kracht niet top en hierdoor wel de gewone stofzuiger nodig. Nog druk met uitproberen van de combinatie met dweil.

mhars 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

handig apparaat

Handig dat terwijl je aan het zuigen bent de vloer meteen wordt gedweild. Dweil klik je er makkelijk op en af, dus je kan kleden gewoon tussendoor stofzuigen zonder moeilijk te hoeven doen. Er zit ook een power button op voor extra veel zuigkracht (maakt dan ook meer geluid!).

mhars 03-08-2016

Handig apparaat

Maribo 03-08-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat maar geen vervanging.

dennisw 02-08-2016

het apparaat werkt top

apparaat ziet er goed uit
ligt lekker in de hand
is super wendbaar
makkelijk te legen

is alleen best snel leeg

Elsje11 01-08-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige handige handstofzuiger

Zuigt goed en erg hdmdig is dat je tegelijkertijd kan dweilen
Wel nadeel is dat je voor je uit moet dweilen
Verder wel hard in geluid en wat zwaar in de hand

BusySuzy 29-07-2016

Krachtige stofzuiger voor dagelijks gebruik!

Na een gezellig ontbijt of lunch met de kinderen, was ik daarna meestal in de weer met een stofzuiger of vaatdoek om de vloer weer schoon te maken. Dan is deze Philips snoerloze steelstofzuiger ineens super makkelijk om in huis te hebben!! Maakt goed schoon en is eenvoudig te legen. Wanneer er iemand vanuit de tuin of met regen de keuken in loopt met modderige schoenen, dan is de dweilfunctie een uitkomst! De vloer blijft een stuk schoner als je 'm steeds bij houdt met de PowerPro Aqua, hier is echt over nagedacht!

PMR1 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Tijdbesparend

Heb nu sinds een aantal dagen deze stofzuiger van phiplips in huis!
Hij ziet er mooi uit, erg fijn dat hij snoerloos is, en vooral de dweilfunctie is erg handig.
Het word natuurlijk niet zo schoon als echt dweilen met emmer en sop, als je dit iedere dag doet blijft je vloer zeker schoner en hoef je niet zo vaak de emmer met sop te voorschijn toveren

PMR1 27-07-2016

Tijdbesparend!!

Heb nu sinds een aantal dagen deze stofzuiger van phiplips in huis!

Roparo 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Snel stofzuigen en dweilen in 1 handeling

Bij de eerste indruk twijfel je of het product waar kan maken wat je er van verwacht. Na meerdere keren gebruiken ben ik toch wel overtuigd dat hij dit ook daadwerkelijk doet. Eenvoudig zuigen en dweilen in 1 handeling en alles dus strak en schoon. Met de zwenkbare kop kom je op de meeste plaatsen, echter voor de dweilen is het niet ideaal in hoeken en langs sommige randen. Ook zal je met dit apparaat niet tot achteraan kunnen komen onder je bank of sommige kasten, iets wat je wel lukt met een "gewone" stofzuiger met slang natuurlijk. Al met al een ideaal produkt voor als je minder tijd hebt voor in het huishouden, of bv met honden als je wat vaker wilt stofzuigen en meteen dweilen. Overigens praat ik enkel uit ervaring met laminaat, kan er niet over oordelen met tapijt.

Mark 26-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijne en handelbare steelstofzuiger

Deze steeslstofzuiger is makkelijk in gebruik. Fijn voor de kleine, snelle klusen. Aqua-functie nog niet getest, maar super tevreden over deze steelstofzuiger!

ron73 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk in gebruik

deze stofzuiger is makkelijk in gebruik en lekker snoerloos, goed wendbaar en zuig goed. lekker dweilen en stofzuigen in 1 keer alles klaar.

ron73 25-07-2016

makkelijk in gebruik

deze stofzuiger is makkelijk in zijn gebruik en lekker snoerloos. zuigt goed en het geluid wat hij maakt valt mee.

Roparo 25-07-2016

Eenvoudig, snel en compact

Aardigevent1976 24-07-2016 Product paar weken in bezit

Een fijn en wendbaar tijdbesparendeen stofzuiger

DE stofzuiger is op zichzelf makkelijk en licht. Wanneer je de dweil functie gebruikt, wordt deze wel een stuk zwaarder in gebruik.