Miele Complete C3 PowerLine rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 PowerLine rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

stef 23-05-2017

Goede robuuste stofzuiger

Ik wilde een stofzuiger met ouderwets veel zuigvermogen, deze heeft 1600 W.
Stofzuiger is zeer wendbaar, makkelijk te verstellen.

Ronval 13-05-2017

Prachtig model stofzuiger, schitterend

Ik heb met mijn vorige Miele stofzuiger bijna 25 jaar gedaan en nu doet hij het nog maar de zuigkracht is minder de aansluiting van de slang is kapot en ik dacht er moet nu iets nieuws komen.
Wat een feest om met deze stofzuiger aan de gang te gaan, traploos de zuigkracht regelen en het motorgeluid is minimaal. Even op de knop drukken en het snoer is opgerold en opgeborgen in de stofzuiger. Ik zou een ieder deze stofzuiger aanbevelen. Juist door de krachtige motor, de op eigen werklengte verstelbare zuigbuis en als je de zuigmond, de slang enz. er op zet dan hoor je daadwerkelijk een klik zodat je weet dat alles goed zit. Ook de stofzak die als hij vol zit er uit gehaald kan worden zonder dat je nog even een stofwolk in je gezicht krijgt in één woord fantastisch.!

Pluspunten

• Fantastische stofzuiger
  • Traploos instellen van de zuigkracht
  • Licht van gewicht