Bosch BSGL53291 blauw - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL53291 blauw op Kieskeurig.nl.

5,5

H NIEUWHOF 05-08-2017

Goed betrouwbaar en doeltreffend en snelleverbaar

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Daar de oude het na 5 jaar begaf zelfde model en type gekocht alleen oude was 2200 W de nieuwe 700 W maar de zuig kracht is voldoene en hij werkt verder net zo goed als de oude dus wij zijn daar zeer tevreden over prefecte stofzuiger.

Margret 13-11-2016

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Bosch stofzuiger is klein en makkelijk in gebruik. Zuigkracht is goed en ook handelbaarheid is prima

frans 06-05-2016

15 meter kabel en motor stopt zogauw ikhem uitzet

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

heb nieuwe stofzuiger gekocht van de oude was de pistool handgreep defect het was de 2e al trouwens ging in principe uit van een stofzak loze maar als die geleegd moet worden krijg je een hoop rommel als het mislukt dus maar weer een met stofzak voldoet prima wat moeite met de handgreep in de zuigbuis gebruik hem dagelijks ook als kruimel zuiger en om de fruitvliegjes te lijf te gaan

nancy 17-11-2018

Kruimelzuiger beter

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Ik snap de lovende reviews niet.
De zuigkracht,wat ik toch het belangrijkste van een stofzuiger vind,is bar en bar slecht.
Kleine kruimeltjes zuigt deze stofzuiger niet eens op.
Heb hem gekocht omdat deze een lang snoer heeft maar heb er echt veel spijt van

Marjale 25-12-2017

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Heb deze stofzuiger net, maar hij bevalt goed. Zuigkracht goed, geluidsniveau laag. Vooral hetr extra lange snoer bevalt goed

FamKerkhoven 08-09-2017

Prima stofzuiger !!!

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Deze stofzuiger doet wat onze eerdere stofzuigers niet altijd even goed deden.
Wat positieve punten :
1. een lang snoer , we kunnen nu het hele appartement stofzuigen vanaf 1 stopcontact.

2. stille motor.

3. accessoires gewoon weer terug in de stofzuiger. (iets wat we de afgelopen jaren steeds meer gingen missen bij vele stofzuigers)

Negatieve punten :
nog niets ontdekt.

Jurjen 30-04-2017

Goede stofzuiger, veel reikwijdte, veel zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Goede stofzuiger met snel veel zuigkracht en veel energiezuiniger in verhouding tot z'n voorganger (700w vs 2200w) Zuigt goed, maar de zuigmond is aan de hoge kant waardoor het niet altijd even handig is om onder de kasten te zuigen.

Rfidder 12-04-2016

Perfecte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Perfect voor laminaat en losse tapijten:
- borstel
- zuigkracht
- stil
- lang snoer (12 meter!)
- Hepa filter

willy 24-03-2016

krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Prima stofzuiger. Was de 2e freee die we aanschaften, de 1e was van 6 jaar geleden, dus we wisten wat we konden verwachten. Fijn dat het snoer zo lang is, dus overal gemakkelijk bereik. Goede zuigkracht.

daanschuur 22-03-2016

Lang snoer goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Ik vind het jammer dat er geen schuifje zit op de slang want nu blijft mijn zuigmond aan het tapijt hangen.

Sannie 24-02-2016

Als beste getest.

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Leuk model, zuigt goed, stiller als mijn vorige stofzuiger. mijn vorige was een zakloze, bleh wat een vies werkje om je filters schoon te maken, nu weer met zak, zuigkracht blijft goed. De stofzuiger rijdt super makelijk achter je aan, zo soepel dat die tegen me benen/enkels rijdt (even wennen nog) snoer rolt goed op

Den Bosch 26-11-2015

kek ding

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

wel goed: licht, lang snoer, zuigkracht.
niet goed: dat de zuigmond regelmatig echt vacuüm zuigt, maar dat zou aan 'het nieuwe' liggen. Als de borstelharen vaker gebruikt zijn, gaan ze meer uit elkaar staan en komt er meer lucht bij.

Zeilstra 24-09-2015

Zeer lang snoer en dus grote actieradius!

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Ik ben vooral zeer tevreden over de grote actieradius: ik hoef het snoer niet telkens van stopcontact naar stopcontact te verplaatsen.