Bosch BSGL53291 - Reviews

5,3

DK 13-04-2016 Product paar dagen in bezit

De zuigkracht van deze stofzuiger valt erg tegen!

5,7
We hebben gezocht tussen vele stofzuigers en kwamen uiteindelijk op Bosch. Na het zien van allerlei lovende reacties op de energiezuinige versies deze gekocht. Helaas erg spijt van. We kochten een nieuwe stofzuiger omdat de oude niet meer zo goed zoog maar deze zuigt nog slechter! Hij ziet er verder goed uit en is makkelijk in het gebruik maar waar gaat het nu eigenlijk om? Uit de score komt nu een 5,7 maar omdat het om zuigen gaat bij een stofzuiger zou dit o.i. nog veel lager uit moeten komen. Duurzaamheid kunnen we na een kwartaal nog weinig over zeggen en hebben we daarom nog niet ingevuld.

Peter 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Gewoon en super stofzuiger hij bevalt ons heel goed.hij is gemakkelijk in gebruik stil en zeer goede zuigkracht gewoon en degelijk stofzuiger!!!!

Frederik 07-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

slang laat los

Zuigt goed, als de slang er tenminste inzit. Die gaat er ieder ogenblik uit. Slang vervangen, maar de nieuwe doet na een paar maanden hetzelfde. Onbruikbaar.

Pluspunten

• lang snoer

Minpunten

• slag laat los
  • snoer rolt niet goed in