Samsung F400 Parquet Blue blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung F400 Parquet Blue blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Saskia 15-02-2017

Zeer treurig

Deze stofzuiger ruim een half jaar geleden aangeschaft, in het begin was het een geweldige stofzuiger... Helaas is dat bij mij van korte duur geweest. Zuigmond niet meer los te krijgen van de stang, het mechanisme om de stang in te korten werkt ook niet meer en ik doe echt normaal ermee. Na meerdere keren het stofreservoir te hebben geleegd, krijg je hem er steeds slechter op en af. Stoffilter lastig uit te kloppen, is een simpel schijfje...waardoor je zelf onder het stof komt te zitten. Daadwerkelijk iets opzuigen doet hij inmiddels ook al niet meer. Ik moet echt de stofzuigermond op het vuil plaatsen wil hij iets oppakken. De stofzuiger valt ook snel om als hij tegen de tafel o.i.d aan stoot. En aangezien het handvat vast zit aan het stofreservoir, die dus na verloop van tijd niet altijd lekker sluit, heb je kans dat bij optillen van de stofzuiger, het reservoir loslaat en de stofzuiger valt. In het reservoir zit een soort kokervormige cilinder/filter waaraan langere haren gaan samenklitten, die je bij het legen van het reservoir moet lospeuteren van de cilinder.

Pluspunten

• Lang snoer

Minpunten

• Alles van matige kwaliteit

JvanL 09-12-2016

Fijn apparaat, me één groot nadeel. (1 jaar in gebruik)

Gijn apparaat, 10m snoer en erg wendbaar. Compact en licht dus handig voor het zuigen van de trap en eenvoudig om mee te nemen naar de bovenverdieping. Legen van het reservoir gaat gemakkelijk. wij gebruiken hem nu ongeveer een jaar, voornamelijk op een laminaat vloer en dat gaat prima.

Zuigkracht neemt echter snel af door vervuiling van het filter! Wij gebruiken hem dagelijks in verband met de hond en kat. Dan merk je dat het filter snel verstopt zit waardoor de zuigkracht drastisch terug loopt. Even filter uitkloppen en je hebt weer vol vermogen maar dit is niet echt praktisch, zeker niet bij dagelijks gebruik.

Een aanbeveling voor mensen zonder huisdieren, met huisdieren zou ik hem niet aanraden.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • compact en licht
  • diverse zuigmonden meegeleverd

Minpunten

• verlies van zuigkracht door vervuiling van filter.

Vincent 28-09-2016

Geweldige Stofzuiger

Ondanks dat we dezelfde dag nog met oude stofzuiger hadden gezogen zat de stofbak van de nieuwe aardig vol stof. Ook is het erg stil. Voor het geld zeer tevreden. Nu nog afwachten hoe lang hij het ook geweldig doet. harde vloeren borstel gebruik ik niet want deze heeft geen fijne hoek.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil

H.C.Gunduz 15-09-2016

Very good and not noisy

Easy to clean vacuum cleaners. no bags needed. Not noisy compared to other vacuum cleaners, which is very good if you have a baby at home.

Pluspunten

• silent
  • light

Minpunten

• not strong
  • short cable

Rene 04-09-2016

Top stofzuiger

Afgelopen vrijdag de Samsung F400 gekocht. Wat een heerlijke stofzuiger en geen gezeur meer met die zakken. Echt een aanrader.
Onze zoon heeft met vrienden toen wij weg waren de doos gesloopt en weggegooid, geen streepjescode dus.
Hoop dat Samsung zo coulant is om ons toch het borstelpakket op te sturen.

Pluspunten

• Geen zakken
  • Zuigt perfect

Mopje 08-08-2016

Zuigt slecht

Ik kan niet begrijpen, dat iedereen hem zo goed beoordeelt, die van mij zuigt nog geen kruimeltje hagelslag op met de parketborstel, moet steeds de slang ervan afhalen voor kleine kruimeltjes op te zuigen.
Ik had hem gekocht vanwege de goede revieuws.

ursula 01-06-2016

prima stofzuiger

compacte, lichte, gebruiksvriendelijke stofzuiger. zuigt geweldig, ook de kattenharen! maakt weinig geluid tijdens gebruik. ik beveel hem iedereen aan

rphd 29-05-2016

mooie apparaat

Het is een erg mooi en comfortabel apparaat. Het is gebruiksvriendelijk. Ik vind het zelf een top product

PM61 28-05-2016

Fijne stofzuiger

Eindelijk eens een steel die lang genoeg is voor grotere mensen, behoorlijke zuigkracht ondanks dat het maar 750 watt is, voldoende accesoires. Wendbaar, leuke vormgeving, makkelijk in bediening. Zeer tevreden

Henk 18-05-2016

Samsung zakloze stofzuiger

Heerlijke stille stofzuiger, volgt je prima door het huis en zuigt als de bekende "Noorman"!
Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen omdat ik hem pas in bezit heb.

Eefje 16-05-2016

Uitstekende stofzuiger

Hij beweegt makkelijk achter je aan, is erg licht. Aanpassen zuigkracht werkt goed. Uitstekende stofzuiger! Het legen van de opvangbak gaat ook erg makkelijk.

Theo van Scharenburg 22-04-2016

Stofzuiger

Hij is zeer handelbaar en zelfs geluidarm
En door de lange stang is hij ook slim voor het zuigen van plafonds Zonder veel moeite onder het bed zuigen, en achter de radiatoren

Loes 17-04-2016

Kwaliteit onderdelen is verminderd

De motorische kwaliteit is sterk verbeterd t.o.v. mijn vorige Samsung, maar op de plastic onderdelen, slang en mondstukken is erg bezuinigd, inferieure kwaliteit t.o.v. mijn vorige Samsung. Jammer!

B 15-04-2016

Goede stofzuiger

Ondanks dat onze vorige Samsung stofzuiger (toen nog 1,5 keer zo duur) na 2,5 jaar defect was hebben we voor hetzelfde type gekozen. Makkelijk in gebruikt en werkt goed. (huishouden met twee kinderen en 3 katten)

Nickym 07-02-2016

Ik ben zeer tevreden over deze stofzuiger. Vooraf was ik wat sceptisch omdat de wattage erg laag is. Maar dit heeft absoluut geen gevolg voor de zuigkracht van deze stofzuiger.

Ruben Gerrits 05-02-2016

Mooi ligt apparaat en werkt prima. De zuigkracht is goed en afneembare deel is makkelijk om los en vast te krijgen. Geen zakken of vieze lucht meer uit de stofzuiger.

PatrickK 02-02-2016

Een paar dagen in huis, doet wat het moet doen. Itt vorige stofzuiger minder herrie en erg licht. Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen, oogt voor die prijs redelijk sterk

Biglertje 01-02-2016

Stijlvolle kleine stofzuiger met een verrassend goede zuigkracht voor het beschikbare vermogen. Een gemakkelijk toegankelijke stofbak die prima is schoon te maken. Kortom, een aanrader!

Jeroen Alexander 29-01-2016

Vandaag gekocht ziet er goed en netjes uit, niet meer zon achterlijk hard geluid omdat er geen zakken meer gebruikt worden. vindt de kat ook prettiger. Mooi een variabele slang lengte en goede lengte stroomsnoer.

ilja de jong 29-01-2016

Zuigkracht is erg goed en de stofzuiger is handig in gebruik. Nog maar net een dag in bezig, dus weet nog niet of hij duurzaam is.

waterman28 16-01-2016

Handige stofzuiger, licht, maakt weinig geluid (bij laag vermogen), makkelijk te demonteren om vuilcontainer te legen

O Verheul 14-01-2016

Het is een knappe mooi uitziende stofzuiger die zeer goed zuigt.
De prijs kwaliteit zit prima op niveau.

oetang 13-01-2016

Net in het bezit gekomen van een samsung parquet stofzuiger en op het eerste gezicht een prima apparaat; maakt weinig geluid en neemt stof goed op van mijn parket. Voorlopig tevreden

BIANCA 01-01-2016

IK BEN ZEER TEVREDEN DOET WAT HIJ MOET DOEN ZUIGKRACHT IS SUPER DE KATTENHAREN ZIJN ZO WEG OOK OP MIJN BANKSTEL