Samsung F400 Parquet Blue - Reviews

A
Draadloos

Vincent 28-09-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige Stofzuiger

Ondanks dat we dezelfde dag nog met oude stofzuiger hadden gezogen zat de stofbak van de nieuwe aardig vol stof. Ook is het erg stil. Voor het geld zeer tevreden. Nu nog afwachten hoe lang hij het ook geweldig doet. harde vloeren borstel gebruik ik niet want deze heeft geen fijne hoek.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil

H.C.Gunduz 15-09-2016 Product paar dagen in bezit

Very good and not noisy

Easy to clean vacuum cleaners. no bags needed. Not noisy compared to other vacuum cleaners, which is very good if you have a baby at home.

Pluspunten

• silent
  • light

Minpunten

• not strong
  • short cable

Rene 04-09-2016 Product paar dagen in bezit

Top stofzuiger

Afgelopen vrijdag de Samsung F400 gekocht. Wat een heerlijke stofzuiger en geen gezeur meer met die zakken. Echt een aanrader.
Onze zoon heeft met vrienden toen wij weg waren de doos gesloopt en weggegooid, geen streepjescode dus.
Hoop dat Samsung zo coulant is om ons toch het borstelpakket op te sturen.

Pluspunten

• Geen zakken
  • Zuigt perfect

Mopje 08-08-2016 Product half jaar in bezit

Zuigt slecht

Ik kan niet begrijpen, dat iedereen hem zo goed beoordeelt, die van mij zuigt nog geen kruimeltje hagelslag op met de parketborstel, moet steeds de slang ervan afhalen voor kleine kruimeltjes op te zuigen.
Ik had hem gekocht vanwege de goede revieuws.

ursula 01-06-2016 Product paar weken in bezit

prima stofzuiger

compacte, lichte, gebruiksvriendelijke stofzuiger. zuigt geweldig, ook de kattenharen! maakt weinig geluid tijdens gebruik. ik beveel hem iedereen aan

rphd 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

mooie apparaat

Het is een erg mooi en comfortabel apparaat. Het is gebruiksvriendelijk. Ik vind het zelf een top product

PM61 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger

Eindelijk eens een steel die lang genoeg is voor grotere mensen, behoorlijke zuigkracht ondanks dat het maar 750 watt is, voldoende accesoires. Wendbaar, leuke vormgeving, makkelijk in bediening. Zeer tevreden

Henk 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung zakloze stofzuiger

Heerlijke stille stofzuiger, volgt je prima door het huis en zuigt als de bekende "Noorman"!
Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen omdat ik hem pas in bezit heb.

Eefje 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende stofzuiger

Hij beweegt makkelijk achter je aan, is erg licht. Aanpassen zuigkracht werkt goed. Uitstekende stofzuiger! Het legen van de opvangbak gaat ook erg makkelijk.

Theo van Scharenburg 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger

Hij is zeer handelbaar en zelfs geluidarm
En door de lange stang is hij ook slim voor het zuigen van plafonds Zonder veel moeite onder het bed zuigen, en achter de radiatoren

Loes 17-04-2016 Product paar weken in bezit

Kwaliteit onderdelen is verminderd

6,2
De motorische kwaliteit is sterk verbeterd t.o.v. mijn vorige Samsung, maar op de plastic onderdelen, slang en mondstukken is erg bezuinigd, inferieure kwaliteit t.o.v. mijn vorige Samsung. Jammer!

B 15-04-2016 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger

Ondanks dat onze vorige Samsung stofzuiger (toen nog 1,5 keer zo duur) na 2,5 jaar defect was hebben we voor hetzelfde type gekozen. Makkelijk in gebruikt en werkt goed. (huishouden met twee kinderen en 3 katten)

Nickym 07-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden over deze stofzuiger. Vooraf was ik wat sceptisch omdat de wattage erg laag is. Maar dit heeft absoluut geen gevolg voor de zuigkracht van deze stofzuiger.

Ruben Gerrits 05-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi ligt apparaat en werkt prima. De zuigkracht is goed en afneembare deel is makkelijk om los en vast te krijgen. Geen zakken of vieze lucht meer uit de stofzuiger.

PatrickK 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen in huis, doet wat het moet doen. Itt vorige stofzuiger minder herrie en erg licht. Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen, oogt voor die prijs redelijk sterk

Biglertje 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Stijlvolle kleine stofzuiger met een verrassend goede zuigkracht voor het beschikbare vermogen. Een gemakkelijk toegankelijke stofbak die prima is schoon te maken. Kortom, een aanrader!

Jeroen Alexander 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Vandaag gekocht ziet er goed en netjes uit, niet meer zon achterlijk hard geluid omdat er geen zakken meer gebruikt worden. vindt de kat ook prettiger. Mooi een variabele slang lengte en goede lengte stroomsnoer.

ilja de jong 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zuigkracht is erg goed en de stofzuiger is handig in gebruik. Nog maar net een dag in bezig, dus weet nog niet of hij duurzaam is.

waterman28 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Handige stofzuiger, licht, maakt weinig geluid (bij laag vermogen), makkelijk te demonteren om vuilcontainer te legen

O Verheul 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een knappe mooi uitziende stofzuiger die zeer goed zuigt.
De prijs kwaliteit zit prima op niveau.